Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic po lifcie - ceny modeli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • No to jest jakieś 18-20tyś drożej niż można było kupić Sporta, dla mnie ogromna różnica.

    Comment


    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      No to jest jakieś 18-20tyś drożej niż można było kupić Sporta, dla mnie ogromna różnica.
      Nie wiem jak Ty to liczysz? Jeśli się porównuje ceny to należy brać pod uwagę wszystke aspekty takie jak model, wersję wyposażenia, kolor, skrzynię biegów itd. itp.

      Comment


      • Sorry, nie policzyłem skrzyni biegów, czyli około 15tyś więcej. Nie liczę wersji wyposażenia bo gdzieś mus być granica w tym szaleństwie to tylko Civic, a dobijamy do 110tyś. W tym sensie wersja Sport była optymalna, dobrze wyposażone auto, dynamiczne za uczciwe pieniądze. Teraz nie ma wyboru, jest tylko wersja Sport Plus.

        Comment


        • Można by rzec, szkoda, że nie ma wersji S z silnikiem 1.5

          Comment


          • Albo świadomie kupowano sporta z powodu braku szklanego dachu .

            Comment


            • Zamieszczone przez kuba_BB Zobacz posta
              ożna by rzec, szkoda, że nie ma wersji S z silnikiem 1.5
              Słusznie prawisz, zawsze lepiej mieć wybór. Ja bym takiej wersji nie kupił, ale może komuś by pasowała. Do d... jest to, że Honda ten silnik oferuje tylko w jednej wersji wyposażenia, nawet Type R ma dwie No ale to Honda, nie rozkminisz, nie mówię, że dla Hondy to nie ma sensu, ale ja jako konsument takiego nie widzę.

              Comment


              • Ja to mam wrażenie że X to już ostatni Civic w Europie. Honda jest mocno niedostosowana mentalnie do tego rynku. Oferta biedna, a sprzedaż to jakaś drobnica w porównaniu do innych regionów. Tak jakby nie chcieli a musieli (bo ktoś im kazał).

                Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                  Słusznie prawisz, zawsze lepiej mieć wybór. Ja bym takiej wersji nie kupił, ale może komuś by pasowała. Do d... jest to, że Honda ten silnik oferuje tylko w jednej wersji wyposażenia, nawet Type R ma dwie No ale to Honda, nie rozkminisz, nie mówię, że dla Hondy to nie ma sensu, ale ja jako konsument takiego nie widzę.
                  Wydaje mi się, że to polityka związana z karami producenta za sprzedaż aut przekraczających limit CO2/km. Promują mniejsze silniki i diesla żeby płacić jak najmniej, bo kary są za całokształt sprzedaży po odjęciu z tego co pamiętam kilku procent najbardziej dwutlenkogennych aut.
                  Dla mnie dużym zaskoczeniem jest porównanie wersji Executive 1.0 CVT i Sport Plus 1.5 CVT - mają identyczną emisję CO2

                  Comment


                  • Właśnie wróciłem z przeglądu i rozmawiałem z chłopakami z ASO. Za chwilę spotkanie Honda Polska z przedstawicielami Honda Europe. Na dziś mówi się o podwyżce cen w granicach 2-3 %. Ale nikt nie da ręki uciąć, że nie dojdzie do 5. Pożyjemy zobaczymy. Poniższa grafika ładnie pokazuje gdzie jesteśmy

                    Zrzut ekranu 2020-01-13 o 20.33.53.jpg

                    Comment


                    • Warto odnotować, że po liftingu wszystkie wersje mają już reflektory LED (nawet 1.0 w wersji S).
                      Oferta Civica przez wycofanie Sporta stała się jeszcze bardziej okrojona - mamy kilka wersji wyposażenia 1.0 (choć na dobrą sprawę wystarczy Comfort, Elegance i Executive) i tylko jedną wersję 1.5.
                      Totalny absurd. Honda jest chyba najmniej elastyczną "dużą" marką pod względem doboru silników/wyposażenia ze wszystkich dostępnych marek w Polsce.

                      Comment


                      • Sport był skrojony na miarę i cena jak za kompakta też była zjadliwa. Szkoda bo nie każdy chce i potrzebuje dodatków takich jak szklany dach, system bezkluczykowy, ładowarka czy adaptacyjne amortyzatory - bez nich Civic też prowadzi się rewelacyjnie. Poza tym szklany dach przy angielskiej jakości montażu to pewnie tylko dodatkowy hałas w czasie jazdy i niepotrzebne problemy w przyszłości

                        Comment


                        • Zamieszczone przez martin Zobacz posta
                          Szkoda bo nie każdy chce i potrzebuje dodatków takich jak szklany dach, system bezkluczykowy, ładowarka czy adaptacyjne amortyzatory - bez nich Civic też prowadzi się rewelacyjnie.
                          Zgadza się. Ja bym teraz już Civica nie kupił. 1.0 dla mnie odpada, cena Sport Plus jest mało konkurencyjna, a nie chciałbym płacić za te graty, których nie potrzebuję.

                          Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

                          Comment


                          • Masakra jakaś, ja jestem takim świrem, że jeszcze ze swojego sporta bym parę gratów chętnie wyrzucił, bo po prostu nie używam, a i auto pewnie ze 30kg by schudło jak nie więcej.
                            Tak więc, gdybym dzisiaj miał kupić kompakta w granicach 100, to kupiłbym Civica 4d Elegance lub... Ceeda GT 1,6 turbo albo Leona 2,0tsi.
                            Jednak to co robi Honda jednoznacznie świadczy o tym, że się z Europy wycofuje. Zresztą hybrydy póki co bym nie kupił, więc albo jeszcze sięgnę za rok po ostatnie sztuki typka albo zmienię markę

                            Comment


                            • Zamiast słynnego
                              "The power of dreams"
                              powinno być w Europie:
                              "Don't buy us"

                              Też uważam, że HB przestał być opłacalny w zakupie. W tej cenie jest Ceed GT, który przypuszczam byłby lepiej spasowany wewnątrz, a i osiągi lepsze.
                              Katana:
                              Przejedź się sedanem w zakrętach to zmienisz zdanie
                              Civic 1.5T

                              Varadero

                              Comment


                              • Ceeda już przerabiałem, rzeczywiście jest to niezła alternatywa. Tylko, że ja mam trochę inny punkt widzenia w moim egzemplarzu po prawie 40kkm nic nie trzeszczy i nie stuka czy skrzypi i generalnie spasowanie jest super.
                                Ceed ma naprawdę niewiele lepsze osiągi, a już od prędkości 140 w górę, gdzie dochodzi aerodynamika i mocna góra silnika śmiem twierdzić, że jest tak samo albo nawet gorzej. Trzeba mieć też na uwadze, że ten 1,6 turbo żłopie dużo więcej paliwa niż nasze, w testach jakieś 1,5 do 2 litrów więcej. Poza tym, to co dla mnie całkiem dyskwalifikuje kijanke, to wyraźnie twardszy zawias, owszem może na zakrętach daje większą pewność siebie, ale w codziennym użytkowaniu bardziej męczy, a to nie jest żaden hothach, żeby można było mu to wybaczyć.

                                Rzeczywiście z tym prowadzeniem 4d jest trochę gorzej, chociaż z drugiej strony jest ciszej, więc w tej chwili kupiłbym właśnie elegance 4d.
                                Swoją drogą ciekawy jestem nowych kompaktów z grupy Vaga i tego czy będzie dostępny wariant 2,0tsi 190KM w manualu i fwd. Z tego co gdzieś czytałem w Golfie 8 tego motoru nie będzie, a w Octavii tylko z dsg i awd, więc generalnie lipa.

                                Comment

                                Working...
                                X