Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez plastik1989 Zobacz posta
    No to po Cholerę taką wersję zrobili?
    Zrobili po to żeby w cennikach dobrze wyglądało, że Civic od 67 tys pln
    Czysty marketing.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
      Szczerze Ci odpowiem - nie mam pojęcia... tak usłyszałem w Honda Plaza i potwierdzili to kiedyś na kanale YT "Krzysztof Honda"...
      errata - wersja S nie ma radia.

      Mi ten znajomy z salonu mówił, że mają takie niskie wersje żeby ladnie wyglądało na bilbordzie - cena od 69tys. Ale ze takich słabych to nikt nie kupuje. Myślałem, że dlatego bo ciężko znaleźć amatora na auto bez klimy i radia w tej cenie, ale moze faktycznie sie nie da ich wziąć wcale.
      Zreszta ktory dealer by sprowadził taką minę do swojego salonu..? Moze w UK gdzie 18 latek bez kasy chce kupić auto i klimy tam faktycznie nie potrzeba ma to jakiś sens, ale u nas...?
      www.simple-events.pl

      Comment


      • Ale taki Comfort za 73kzł, ma już wszystko żeby mniej wymagających zadowolić.Mnie tam by starczyło za świat, teraz się młodym w dupach poprzewracało od dobrobytu, grzane fotele, kiera, kamery parkowania.
        I wiele innych, a kiedyś jeździło się FSO i się żyło.
        Last edited by Oli; 02-01-2018, 20:46.

        Comment


        • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
          Ale taki Comfort za 73kzł, ma już wszystko żeby mniej wymagających zadowolić.
          Miałem okazję oglądać w salonie takiego czarnego comforta 1.0 - wszystko ładnie pięknie, ale brak tego systemu multimedialnego w kokpicie i zamiast tego ta bieda wersja radia razi jednak po oczach... nie sprawdzałem w specyfikacji czego tam jeszcze nie ma ale to jednak już dla mniej wymagających auto...

          Comment


          • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
            Ale taki Comfort za 73kzł, ma już wszystko żeby mniej wymagających zadowolić.Mnie tam by starczyło za świat, teraz się młodym w dupach poprzewracało od dobrobytu, grzane fotele, kiera, kamery parkowania.
            I wiele innych, a kiedyś jeździło się FSO i się żyło.
            No tak, ale jednak przez 5 lat jazdy autem z kamera cofania nie udalo sie mi, ani żonie zarysować tylu auta - bardzo fajna rzecz jednak, zwlaszcza w nocy+deszcz, jak masz przyciemnione szyby z tylu.

            Za 73tys auto 3cyl 129km, w najsłabszej wersji to chyba wolalbym jednak aurisa 4r 136KM wolnossący, w tej cenie bylby juz fajniej wyposazony i silnik pewniejszy.
            www.simple-events.pl

            Comment


            • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
              Ale taki Comfort za 73kzł, ma już wszystko żeby mniej wymagających zadowolić.Mnie tam by starczyło za świat, teraz się młodym w dupach poprzewracało od dobrobytu, grzane fotele, kiera, kamery parkowania.
              I wiele innych, a kiedyś jeździło się FSO i się żyło.
              I właśnie takiego comforta brakuje wersji 5d, wtedy też nie byłoby tych dwururek, które osiągów nie dodają, a zamiast tego dodatkowa skrytka na duperele.
              Jeszcze jedno Panowie niestety muszę zauważyć (choć naprawdę lubie Xgen) faktura i twardość plastików najbardziej właśnie pasuje do takiego comforta za max 73tys. I jest to wkurzajace że kupując np takiego sporta plus czy prestige za grubo ponad 100 tyś dostajemy wnętrze jak z auta klasy b, po zakupie nawet trzeba lampki ledowe do wnętrza montować, bo te co są właśnie przypominają mi Fso, tak samo jak brak nawiewów z tyłu czy takie same fotele w każdej wersji. Pod tym względem to jest żenujące, sama jazda super, ale w szczegółach zwłaszcza wnętrze trochę irytuje.

              Comment


              • Zamieszczone przez plastik1989 Zobacz posta
                No tak, ale jednak przez 5 lat jazdy autem z kamera cofania nie udalo sie mi, ani żonie zarysować tylu auta - bardzo fajna rzecz jednak, zwlaszcza w nocy+deszcz, jak masz przyciemnione szyby z tylu.

                Za 73tys auto 3cyl 129km, w najsłabszej wersji to chyba wolalbym jednak aurisa 4r 136KM wolnossący, w tej cenie bylby juz fajniej wyposazony i silnik pewniejszy.
                O to to! Za 73 tys. to wolalbym IX z 1.8 i 4r. Zagazowalbym i guzik by mnie obchodziło czy pali 7, 8 czy 11 litrow.

                Mi 1.5 wcale tak mniej od 1.8 nie pali. Jezdzac po miescie nie robie nawet 400 km na baku do zapalenia sie kontrolki (choc w baku jest jeszcze 10l paliwa). Prawda jest taka, że aby zejść do 9l/100km w miescie trzeba jezdzic bardzo umiejetnie, mało stac na swiatlach i pokonywać duze proste odcinki bez zakrętów.

                Stad uwazam, ze wolnossaki IX 1.8 jeszcze dlugo będą trzymaly cenę i beda poszukiwane. Nadal masa ludzi ceni wolnossace 4 cylindrowe silniki bez turbo.

                Comment


                • Moze i 1.5T nie jest super oszczedny w miescie ale to jest 182 KM.

                  Nie wymagajmy aby tak mocne benzynowe auto paliło 7l w miescie, bo to jest nierealne.
                  Jak na swoją moc i dynamikę to te 9/10l w dużym miescie jest naprawde normalnym wynikiem. To jakiś litr wiecej od 1.8 przy naprawde kolosalnej przewadze w dynamice jazdy 1.5T.

                  2,5l Mazda 6 paliła mi w mieście 11l przy spokojnej, normalnej jezdzie.
                  2.0l Accord 10,5l a jazda ślamazarna. Avensis 2.0 tak samo (no moze 0,5l mniej pali)
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • Może ja jakoś dziwnie jeżdżę, ale mi 1,5turbo pali mniej od 1,8 w IX, aczkolwiek to są odcinki po 50km, z czego jakieś 5 to miasto, a reszta dk jednopasmowa z lekkimi przewieszkami do 160km/h. Może to jest tak jak ktoś wcześniej napisał że im więcej pod maską tym cięższa noga.
                    Co do wyboru auris 1,6 Vs litrówka w Civicu to tylko ze względu na potencjalną trwałość można obstawac przy toyocie, elastycznością i przyjemnością 1,0turbo bije wolnossaka na głowę. A co do r18 uważałem że to super silnik, dopóki w 2014 nie przejechałem się 1,4tsi 140KM w leonie, cóż raz turbo i zawsze turbo

                    Comment


                    • Fajny ten Civic X, ale ja cały czas nie mogę tego mikrego baku paliwa przeboleć. Auto duże, a bak ledwo 5l większy od Jazza.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez plastik1989 Zobacz posta
                        No to po Cholerę taką wersję zrobili? W cenniku ją mam widoczną za 67tys, ale nie pytalem czy jest dostępna bo mnie nie interesowała w ogole.
                        Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                        Zrobili po to żeby w cennikach dobrze wyglądało, że Civic od 67 tys pln
                        Czysty marketing
                        To też. Cena od... pewnie tez byla jakimstam wyznacznikiem marketingowym. Ale drugim jest to, ze EuroNCAP bierze do testów wersje podstawowe. A za wspomagacze są dodatkowe punkty/gwiazdki. A bezpieczeństwo się sprzedaje. Na drugim biegunie jest np Fiat TIPO, który ma dwie punktacje. Wersja bieda i wersja wypas.

                        Comment


                        • Witam
                          Przegladalem strone hondy z nudow i w nadziei ze moze dadza cennik na 2018 rok i na podstronie modelu 5d jest informacja ze civic 5d jest dostepny z silnikami 1.0 i 1.5 benzyna oraz 1.6 kopciuch 120 kucy wie moze ktos cos o tym?

                          Comment


                          • Zamieszczone przez marynarz1985 Zobacz posta
                            Witam
                            Przegladalem strone hondy z nudow i w nadziei ze moze dadza cennik na 2018 rok i na podstronie modelu 5d jest informacja ze civic 5d jest dostepny z silnikami 1.0 i 1.5 benzyna oraz 1.6 kopciuch 120 kucy wie moze ktos cos o tym?
                            w grudniu jak byłem po akcesoria w ASO to sprzedawca potwierdził to co Honda zapowiedziała wcześniej czyli na początku 2018 roku 1,6 dieselek do Civica. Tylko jak się spojrzy na różnicę cen w innych modelach to pewnie wyskoczą z ceną lekko 120 tysi z tym silnikiem dla wersji Prestige albo Executive (różnica w IX gen była jakieś 9 tys., taki sam skok cenowy w HR-V i 10 tys. w CR-V)
                            Moja Hania
                            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                            Comment


                            • Powinni dać diesla między 1.0 a 1.5

                              Comment


                              • Co ciekawe diesel ma być dostepny w automacie. To byłoby novum...

                                Nie rozumiem tylko dlaczego wykastrowali go do zaledwie 120 koni

                                Comment

                                Working...
                                X