Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
    Nowa Impreza ma 12s do setki
    To wersja 1.6.
    Wersja 2.0 ma 9,8s do setki - choc to nic nie zmiania, bo ciągu ewidentnie brakuje w porownaniu do turbodoładowanych 1.4-1.6 u konkurencji.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Ciekawe tylko czy 2,5turbo w Mazdzie trafi do EU, nowy wygląd kokpitu jest po prostu świetny i aż się prosi by to piękne auto miało jakiś sensowny silnik.
      Co do Subaru, to auto dla zagorzałych fanatyków marki, jeszcze takie xv ze swoim przeswitem powyżej 20 cm skusi zdolnościami terenowymi, natomiast impreza jest samochodem tak bezsensownym jak toyota c-hr, ale w porównaniu do toyoty wygląda bezplciowo, mdło jak hundai i30 albo jeszcze gorzej.

      Comment


      • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
        To wersja 1.6.
        Wersja 2.0 ma 9,8s do setki - choc to nic nie zmiania, bo ciągu ewidentnie brakuje w porownaniu do turbodoładowanych 1.4-1.6 u konkurencji.
        No niestety, 2.0 ma takie "osiągi",

        jest jeszcze kilka pomiarów 2.0 i wychodzi podobnie.

        Comment


        • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
          Ciekawe tylko czy 2,5turbo w Mazdzie trafi do EU, nowy wygląd kokpitu jest po prostu świetny i aż się prosi by to piękne auto miało jakiś sensowny silnik.
          Co do Subaru, to auto dla zagorzałych fanatyków marki, jeszcze takie xv ze swoim przeswitem powyżej 20 cm skusi zdolnościami terenowymi, natomiast impreza jest samochodem tak bezsensownym jak toyota c-hr, ale w porównaniu do toyoty wygląda bezplciowo, mdło jak hundai i30 albo jeszcze gorzej.
          Nie zgodzę się. W środku jest naprawde spoko - dużo lepsze materiały niż Civic X, sporo miejsca, spory bagażnik, bogate wyposażenie, ponoć bardzo dobrze się prowadzi, 4x4, wygląd zewnętrzny kwestia gustu.

          Jedyna istotną wada tak naprawdę to silnik - brak turbo, spalanie (też przez 4x4 trochę) i tylko CVT.

          Natomiast napewno nie powiedziałbym że to bezsensowne auto. Moim zdaniem gdyby nie silnik to była by to ciekawsza opcja niż Civic X.

          Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • Jakby Subaru miało faktycznie poniżej 10s do setki tak jaka w katalogu to Impreza miałaby sens, te 9s plus do setki wystarczy na Polskę, do tego napęd 4x4, fajne auto by było. Jak ma 12s do setki to sorry, jednak nie, i też uważam, że to auto jest bez sensu.

            Comment


            • Gdyby było turbo, ale nie ma, w levorgu jest i co??? Osiągi na poziomie r18 czy przez napęd czy przez skrzynie to wiedzą tylko inżynierowie z Subaru plus spalanie jak w ctr9/10. A materiały w civicu x gen nie są aż takie tragiczne i nie sądzę żeby w imprezie były jakoś lepsze, wolałbym octavie 4×4 w tdi niż tą imprezę. Dla mnie Subaru to tylko sti.

              Comment


              • Widziałem przejazd imprezy 2.0 na torze i naprawdę fajnie to idzie, elastyczność jest ok, dobrze reaguje na gaz.
                Nie zawsze liczy się tylko 0-100...katalogowo 9.8
                W środku siedziałem i jest mega postęp w stosunku do poprzednika.
                Dużo miejsca w środku. Bagażnik za to płytki chyba przez awd.
                Na pewno jest to ciekawe auto..

                Comment


                • W środku to dalej padlina. Oczywiscie poprawila się ale konkurencja poprawila sie bardziej. Civic X jest w srodku ladniejszy i lepiej wykonany. Zaletą Subaru jest napęd 4x4 i to chyba tylko to niestety.
                  Edit:
                  impreza jest ciekawą propozycją dla emeryta w Szwajcarii ktory osiagi i wykonanie ma "gdzies" a potrzebuje 4x4 na osniezonych gorskich drogach.
                  Last edited by Leśny Władek; 03-12-2017, 12:34.

                  Comment


                  • Jak dla mnie jest to wybór między 4x4 - Subaru, a silnikiem turbo - Honda. Cała reszta to ten sam poziom.
                    A civic ma odpowiednik eyesign? Fajny system...
                    Leśny Władek, siedziałeś w najnowszej wersji w środku? Padlina to na pewno nie jest

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                      No niestety, 2.0 ma takie "osiągi",

                      jest jeszcze kilka pomiarów 2.0 i wychodzi podobnie.
                      To faktycznie lipa. Strasznie słabo jedzie jak na 2 litrówkę. Nawet biorac poprawkę na marność skrzyń CVT.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • W nowej Imprezie nie siedziałem, ale ze zdjęć i YouTube wygląda, że jakość środka sporo lepsza niż w Civic X, wykonanie , spasowanie też lepsze niż Civic bo to jednak made in Japan jest. Wystarczy wsiąść do nowego Jazza i Civica żeby to zrozumieć, może niektórzy tego nie widzą, ja widzę.

                        Comment


                        • To racja, jazz zrobił na mnie wrażenie dokładnością spasowania, aczkolwiek Civic x gen jest lepiej zmontowany niż ix, tak samo jak cr-v też jest solidny. Jeśli chodzi zaś o same materiały to generalnie żadna Honda niestety nie błyszczy pod tym względem. Z Japanow mamy lexusa, infiniti, dalej długo nic następnie Mazda a potem Honda i Toyota. Natomiast mitsu, suzuki i subaru jak dla mnie nie mają nic w ofercie co by mnie zaciekawiło, dlatego cywilna impreza jak dla mnie to totalna egzotyka, ich design skonczył się na poprzednim legacy, a że świetny napęd i legenda- ja tego nie kupuje.

                          Comment


                          • Siedzialem w nowej Imprezie i myslalem ze to stara po liftingu. Zapytalem sprzedawce kiedy będą nowe to powiedzial ze to jest nowa. Nawet zegarów nie ma wyswietlanych. Jest oczywiście lepiej niz w Focusie ale Focus to prawdziwa tragedia (w środku dostawczak). Wg mnie najlepiej i najladniej są teraz wykonane w środku Mazdy ale tylko w topowej wersji.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
                              dalej długo nic następnie Mazda a potem Honda i Toyota.
                              Akurat z tych trzech w klasie kompakt Honda przoduje.. Wystarczy popatrzeć na poszycie drzwi Aurisa lub jakość tunelu środkowego.. a w Mazdzie 3 obejrzeć tylne siedzisko... Honda już w modelu IX postarała się co do jakości wykończenia wnętrza całkiem dobrze.
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • Hondzie nie można nic konkretnego zarzucić poza kilkoma pierdołami. Naprawdę Civic X nie ma się czego wstydzić na tle słabej konkurencji.

                                Comment

                                Working...
                                X