Alix - ale swoją drogą Mazda też nie daje dużego pola manewru jeśli idzie o konfigurację aut - one wszystkie też są właściwie gotowcami i jedyne co idzie dodać to ten pakiet safety - posiłkuję się tu konfiguratorem trójki i szóstki... dla mnie i tak jedynym sensownym wyborem w przypadku każdego modelu byłoby skypassion - niższe zazwyczaj nie pozwalają dodać nawet w opcji jakichś fajnych gadżetów które są dostępne jedynie w skypassion
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daro31 zgadza się. Ale mi SkyPassion pasuje. Tak w CX-3 jak i w 3. Jest wszytko co trzeba, a nawet wiecej, a nikt mnie nie zmusza do tego co nie lubię i nie chcę w aucie - szyberdachu, pełnej skóry, elektrowspomagaczy. Dla mnie super. A chętni mogą sobie dokupić i dopłacić - ale ja nie muszę i za 87tys. (czy tam 92 w 3ce) masz co trzeba i nie placisz za co nie trzeba. Tylko adaptywnego zawiasu ani turba nie kupisz niestety... każda marka ma swoje ograniczenia, ech.
A za oceanem też są pakiety jak nasze.
Jakby miał być jeden silnik i dali w Jazz 1.5 po prostu zamiast 1.3 zamiast dopłat no to OK. Ale jak to ma być topowy silnik za dopłatą to po prostu powinna być turbobenzyna, żeby robić różnicę wartą dopłaty. Co 200 niutów to nie 150. Tak ma z resztą większość aut w tym segmencie teraz. Podstawowy tani silnik bez turba, lepszy z turbem i topowy/usportowiony z jeszcze większym turbem [emoji14]Last edited by Alix; 14-08-2017, 18:16.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaw Mazda tak mam - pakiet Safety z wszystkimi tymi elektropierdołami kosztuje 4900
Comment
-
Nie ma gratisów. To jest wkalkulowane w cenę. Bo Honda jest droga i salonowiec pierwsze co Ci mówi żeby wyrównać szanse to że "policz pan ile to u innych kosztuje". Ibiza podobnie tania nie jest. A dla mnie to pozostają elektro gadżety. I zwykle są dokupywane właśnie do najdroższych wersji albo wcale, jak skóry i inne ekscesy i większość klientów ich nie wybiera w innych markach bo koszt/efekt jest najbardziej dyskusyjny. To naturalny układ i naturalne ich miejsce. A nie bulisz za nie od golasa bez radia i klimy na stalówkach jak w Hondzie, co się kompletnie kupy nie trzyma i nie służy niczemu innemu jak pretekst do podbicia ceny auta.Last edited by Alix; 14-08-2017, 18:24.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Ok. 45 tysiący za auto z segmentu B, które ma miejsca jak w kompakcie sprzed 2 generacji z elektryką, klimą, radiem, ESP, poduszkami, dotykowym wyświetlaczem to drogo?
Systemy bezpieczeństwa będą teraz w prawie każdym nowym modelu w podstawowej wersji ze względu na gwiazdki w NCAP.
Ach no i dobrze zrobione systemy działają dobrze i są przydatne. Za długo X nie jeździłem, więc się nie wypowiem ale w innych markach doceniam je.
Dla mnie nowe auto bez nich nie ma sensu.Last edited by Krzysio; 14-08-2017, 19:03.
Comment
-
Faktycznie, przy bardzo nowoczesnym silniku 1.0 MPi który ledwo porusza tym autem (15s do setki to jeden z najgorszych wyników na rynku obecnie, a załadowanym wakacyjnie z rodziną to pewnie strach nawet traktor wyprzedzać) na pewno wszytkie te systemy są priorytetem zakupowym
Z testami bezpieczeństwa to ja się boję czego innego teraz w interpretacji. Za dużo gwiazdek jest za te wspomagajki. Zaraz producenci będą olewac dopracowanie struktury bezpieczeństwa pasywnegi auta i podbijać sobie wyniki "gwiazdkowe" elektrogadżetami bo tak jest dużo taniej i prościej. A chyba nie o to chodzi?............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaA chyba nie o to chodzi?
a co do silnika w ibizie konkurencja oferuje podobne jednostki za podobne pieniądze. Fabia z radiem i klimą oraz takim samym silnikiem kosztuje w zasadzie tyle samo po dołożeniu gwarancji, która w ibizie jest ujęta w cenie. I też ma 15s do setki, a możesz jeszcze kupić wersję z silnikiem 60 KM. Ludzie kupują i jeżdżą i zwykle są zadowoleni. Ibiza w każdym razie nie jest droższa od konkurencji.
Toyota yaris z radiem i klimą oraz silnikiem 69KM (15,3 do setki) kosztuje już kilka tysięcy więcej, a to jest sporo mniejsze auto w środku.
Comment
-
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaChodzi o to, że nie wiesz jak to działa.
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaAuto musi samo zahamować przed przeszkodą, czy przed pieszym.
OK, być może Ibiza nie jest droższa od konkurencji w podstawowych zestawieniach - nie analizowałem jej cennika na wylot. Ale Civic jest. I często koronnym argumentem przytaczanym przez sprzedawców i forumowiczów jest ta dopłata za te systemy u konkurencji i wtedy cena się niby "zrównuje". A ja jednak wolałbym mieć wybór. I wybrać coś, co jest dla mnie istotniejsze.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Jak byłem zainteresowany kupnem X to byłem w salonach kilku marek. Prosiłem o podobną specyfikację jak 1,0 w wersji komfort z automatem, który wynegocjowałem za 81 tysięcy.
W żadnej marce nie udało mi się uzyskać po negocjacjach na kompakt z podobnym wyposażeniem i osiągami ceny zauważalnie niższej (minimum 10 tysięcy
). Do tego wszystkie te auta poza Oktavią są od civica zauważalnie mniejsze. Oczywiście w większości marek nie ma mowy o aktywnym tempomacie w tej cenie (czasem nie ma go w żadnej opcji). Civic robi się drogi kiedy chcesz mieć np. koniecznie światła LED, czy aktywny zawias. Musisz wtedy faktycznie kupić całe badziewie, którego nie chcesz lub nie potrzebujesz. Śmiem jednak twierdzić że za systemy bezpieczeństwa akurat się w Civicu nie dopłaca.
Comment
-
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaW żadnej marce nie udało mi się uzyskać po negocjacjach na kompakt z podobnym wyposażeniem i osiągami ceny zauważalnie niższej (minimum 10 tysięcy).
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaCivic robi się drogi kiedy chcesz mieć np. koniecznie światła LED, czy aktywny zawias. Musisz wtedy faktycznie kupić całe badziewie, którego nie chcesz lub nie potrzebujesz.
Zamieszczone przez ASzA poważniej skoro cięższa HR-Vka spokojnie daje radę to lżejszy Jazz tym bardziej da...Ale u Nas wiadomo niekoniecznie.
Last edited by Alix; 14-08-2017, 20:45.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaCóż 10tys. to już spora różnica. Ale nawet 5 niemała dla niektórych.
Zamieszczone przez Alix Zobacz postajasne, że chcę
Comment
Comment