A czy kliknąłeś przycisk "main" na kierownicy, który uruchamia cały system? Mógł być też w trybie limitera, zamiast tempomatu adaptacyjnego. Dodatkowo po lewej stronie od kierownicy są przyciski wyłączające niektóre czujniki, może któryś był wyłączony i nie pozwalał systemowi działać. Ja jeździłem testowka 1.0 manual to dobrze działało. Może handlowiec po prostu nie wiedział co tam jest poprzestawiane.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Markowi nie podeszła Honda, jedno mnie wkurza, że patrzy na suche dane a nie stara się ich zweryfikować, to tak jak twierdził że Type R jest wolniejszy od Rs-a, a teraz że Honda z 8,5s do 100 jest przeciętna, a przecież cvt potrafi zrobić 100 w 7,2s, poza tym widać na filmiku jak testował reakcje, że zbiera się świetnie. Coraz większa krytyka spada na Hondę.
Comment
-
Zamieszczone przez ozonex Zobacz postaA czy kliknąłeś przycisk "main" na kierownicy, który uruchamia cały system? Mógł być też w trybie limitera, zamiast tempomatu adaptacyjnego. Dodatkowo po lewej stronie od kierownicy są przyciski wyłączające niektóre czujniki, może któryś był wyłączony i nie pozwalał systemowi działać. Ja jeździłem testowka 1.0 manual to dobrze działało. Może handlowiec po prostu nie wiedział co tam jest poprzestawiane.
Z innej beczki: jak z Waszych doświadczeń wygląda sprawa poziomu paliwa przy kupnie z salonu?
Do tej pory kupując auta użytkowe na firmę zawsze było to minimum na rezerwie od razu do tankowania.
Czy to prawda, że dealerzy dostając auta nie dostają nawet dywaników od producenta i dają je w gratisie, aby to jakoś wyglądało? Zastrzelił mnie tym stwierdzeniem pewien sprzedawca z Hondy, który twierdzi, że to "standard" we wszystkich markach i tylko trudno puścić klienta z salony bez dywaników i dlatego dają je od siebie jako salon. Do wyboru gumowe lub materiałowe. A ceny katalogowe i takiego wała o cokolwiek ponad te zafajdane dywaniki.
Swoją drogą kupno hondy 4d cvt to obecnie droga przez mękę... Każdy salon ma po kilka sztuk do końca roku i mają wywalone czy kupujesz czy nie. Szczerze mówiąc gdyby nie to, że chcę mieć właśnie sedana w cvt i nie widzę dla niego żadnych alternatyw, to już dawno pożegnałbym się i z modelem, i z marką i z tymi zadufanymi w sobie dealerami.
Comment
-
Dość szczera recenzja, ale też uważam ze z tymi osiagami to trochę pojechał bo 1.5 jest całkiem dynamiczne overall [emoji14]
Mi się być może uda przejechać Type R 10 w przyszłym tygodniu [emoji14]............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Mi dywaniki welurowe dali gratis i dokupiłem sobie pakiet cargo z dywanikami gumowymi. Paliwa było bardzo mało jak odbierałem, handlowiec powiedział, bym natychmiast jechał na najbliższą stacje, bo zaraz skończy się rezerwa. Jeszcze lakier był gratis, ale poza tym nic nie dało się załatwić. W mazdzie znajomi dostawali na wejściu po 4tys gratisu na dowolne akcesoria.
Comment
-
Zamieszczone przez kajojek Zobacz postaZ innej beczki: jak z Waszych doświadczeń wygląda sprawa poziomu paliwa przy kupnie z salonu?
Do tej pory kupując auta użytkowe na firmę zawsze było to minimum na rezerwie od razu do tankowania.
W hondzie było dużo więcej, zasięg prawie 100km.
Zamieszczone przez CivicBeast2017 Zobacz postaAuto z salonu jest bez dywaników! ja musiałem dokupić(150zł)
O nic się nie spierałem, dywaniki od razu nawet nie wspominałem że bym chciał, ale jak zobaczyłem że je dołożono w gratisie to sobie przypomniałem o bagażniku i tylko rzuciłem hasło "że bym się nie obraził" i dealer dołożył mi także w gratisie.
Inna sprawa że ja jakoś nie spieram się o takie rzeczy, bo co to jest za koszt...dla mnie ważne jest jedno - auto MUSI MI SIĘ PODOBAĆ, a targowanie się o ułamki procenta kosztu sobie odpuszczam.
Odnośnie testu Marka - może zapomniał wyłączyć ECON i przestawić wajchę na SPORT
Comment
-
Jeśli chodzi o silnik to 1,5 turbo stanowi duży progres w stosunku do Accorda, bo już stary NA 1,8 w ix lepiej się zbiera od Accorda viii 2,0. Natomiast wyciszenie, materiały, ogólna wygoda to raczej lepiej accord. Na nogi miejsca więcej w civie, na szerokość podobnie.
Comment
-
no i super. Ja bym tego sedana kupił nawet jakbym dostał bez niczego i z pustym bakiemGolfa nie wziąłbym nawet z 10tys upustem. Golfy widzę codziennie pierdyliard razy. Civica nie widziałem żadnego.
Natomiast znam wiele osób które gdzieś mają wszystko POZA ceną i świadomością że "zaoszczędzili" na zakupie. Wszystko jest indywidualną kwestią.
Comment
-
Jak wydaje się tyle kasy powinno się mieć co się chce. Np. porządna tapicerkę [emoji14] https://www.civicforum.pl/showthread.php?p=347473............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaNp. porządna tapicerkę https://www.civicforum.pl/showthread.php?p=347473ale wierzę na słowo, sam bym chętnie pomacał
Mi akurat na skórze nie zależy, ale ta zwykła tapicerka w civiku mnie nie przekonała więc...
Comment
-
Przyjemny, miekki, krótkowlosy welurek............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Tymczasem w Polsce... Dostępność Civica jest tak słaba, że nawet sprzedawcy są załamani. Z tego co mówią to nie ma czym handlować. Do końca roku zostały ochłapy. Ja od ręki bym kupił ale w tej konfiguracji jaką bym chciał (wersja wyposażenia, skrzynia kolor wooow) to muszę czekać na grudzień albo co bardziej prawdopodobne 2018 rok. Nawet byłem gotów wziąć wersję wyższą droższą o 10k ale w danym kolorze nie ma. Jaja jak berety. Normalnie jak bym czekał na Wiesmanna.
Odnośnie recenzji Marka to trzeba wziąć poprawkę na jego charakterystyczny styl recenzji ale ogólnie zachwalał auto. Nie sprawdził na driftboxie jak to auto jest zrywne a CVT dodatkowo uśpiło jego czujność przez to, że mega płynnie działa. Ja jak jeździłem 1.5t CVT to dopiero widziałem jak to auto jedzie jak inne auta zostawały z tyłu. Ogólnie zachwalał, że inne auta by zostały z tyłu na winkach i tym autem jak by wracał do domu to najdłuższą drogą. To jest chyba najlepsza opinia dla jakości tego auta i, że jazda nim sprawia przyjemność a nie to, że by zabrał najdłuższe grabie jak by jechał na działkęJedyne co to mnie zdziwiło to że powiedział że w środku jest głośno. Ja mam odwrotne uczucie.
Last edited by diamento; 02-06-2017, 22:39.
Comment
Comment