Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez martin09 Zobacz posta
    Jak byłem w salonie w Gdyni to dowiedziałem się , że wszystkie hondy civic z silnikiem 1.5t jakie dostali na plac zostały sprzedane od ręki podczas dni otwartych maks. rabat jaki dali to gumowe dywaniki. Sprzedawca powiedział a po co ja mam dawać jakikolwiek rabat skoro sprzedaliśmy wszystkie błyskawicznie. Jak zapytałem na kiedy mogą mi załatwić Sport + usłyszałem , że najszybciej grudzień 2017r. . W gdańsku kupiłem od ręki bo zostały im jeszcze 2 na placu, kolejna dostawa może będzie w lipcu albo i później. Sami sprzedawcy nie wiedzą co przyjdzie w jakiej konfiguracji, kolorze itd. Generalnie jak podzwoniłem po salonach po Polsce to mało jest aut i wyszczy zgodnie mówili , że Honda ma w d...e Europę (w tym i Polskę) gdyż ten rynek jest trzeciorzędny dla nich. Nie jest to ściema. w Gdańsku można było jeszcze dostać jakiś mały rabat.
    Czyli potwierdza się to, co napisali kiedyś z Hondy Polska. Lepiej sprzedać mniej drożej, niż więcej taniej. A na poważnie, nasz kraj otrzymał roczny przydział samochodów w ilości "blisko symbolicznej" (czyli nie zależy im na naszym rynku), a taką ilość zawsze sprzedadzą w Polsce. Zatem po co dawać rabat. Jest popyt, to klient i tak zapłaci regularną cenę.
    A dwa gdzieś czytałem, że kolejne salony Hondy w Polsce zamykają swoją działalność (ostatnio chyba w Rybniku).

    Comment


    • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
      Powiem tylko że odczucia jakbym jechał swoim 1,8 - to porównywalne silniki tyle że przy 1,0T jako bonus dostajemy charakterystyczny warkot
      Nie wiem co gorsze, warkot czy wycie ;-)

      Comment


      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
        Nie wiem co gorsze, warkot czy wycie ;-)
        Nie jest źle, nie pisałem że mi to przeszkadzało, jest charakterystycznie dla silników 3-cylindrowych i na plus że nie trzęsło na zimnym.
        CIVIC IX 1,8/142KM

        Comment


        • Uwaga!!! jest promocja na nowego civica, lakier w cenie....*










          *pod warunkiem zamówienia czerwonego

          Comment


          • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
            Uwaga!!! jest promocja na nowego civica, lakier w cenie....*

            *pod warunkiem zamówienia czerwonego
            Ktoś chyba pisał, że lakier metalik dostał w cenie. Czyli nie trzeba zamawiać tylko czerwonego. Ale czerwony i tak najbardziej mi się podoba.

            Comment


            • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
              Czyzby CTR mial miec inne lampy? Ewidentnie widac soczewki pod kloszami
              Czyli cos jakby slabsze wersje za oceanem
              niz europejskie LED
              To pewnie kwestia wagi lamp, włożyli lżejsze na bicie rekordu ;-) Nie sądzę, żeby Type-R sprzedawali z tymi lampami.

              Comment


              • Zamieszczone przez ozzymir Zobacz posta
                To pewnie kwestia wagi lamp, włożyli lżejsze na bicie rekordu ;-) Nie sądzę, żeby Type-R sprzedawali z tymi lampami.
                Auto ma klatke, wiec pewnie zrzucali z wagi jak przy IXgen (wtedy byla mowa o audio i klimie). Ale czy halogenowe soczewki sa lzejsze od ledow? hmm

                Comment


                • Czerwony był chyba od początku bez dopłaty, bo ona jest za metalik i perłę. Czerwony "Rallye red" jako jedyny nie ma w nazwie "pearl" lub "metalic", ale nie wiem, bo nie wyliczali mi ceny dla czerwonego.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                    Czytałem jakiś test i wniosek był taki, że adaptacyjne zawieszenie jest ciekawym rozwiązaniem, ale nie jest to warte sporej dopłaty w przypadku wersji Sport Plus i zdecydowanie polecają zakup wersji Sport.
                    Zależy kto testuje i jak jeździ. Jak taki Zachar co nie widzi nawet kolosalnej różnicy między trybami pracy zwykłym, a +R to faktycznie takie wnioski potem są. Ja już sobie nie wyborażam auta bez adaptywnego. Mogę wyrzucić do kubła wszystkie radarko-wspomagajki aby go mieć

                    Zamieszczone przez ozzymir Zobacz posta
                    Nie sądzę, żeby Type-R sprzedawali z tymi lampami.
                    Tajper nie ma sprysków, w IX też. To jest udawanie, te LEDy są tak słabe, że nie potrzeba (<2000lm, to widać...). Potrzebne były w wersji z ksenonami, tamte też adekwatnie lepiej świeciły...
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • Krótkie wideo z jazdy 1.0T CVT

                      Comment


                      • A to już Honda Polska - zaproszenie na targi Poznań Moto Show 2017. Na targach dwie premiery na które niektórzy z forum czekają.
                        Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi, rodziną i ludźmi, których znasz.

                        Comment


                        • Filmik z 30 marca, czyli tydzień temu mieli 1.0 CVT. Szkoda, że nie pokazali więcej jak to jeździ.

                          Fajnie wygląda na filmiku ten pomarańczowy detal z OrangeLine.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
                            Ale u mnie wchodzi drugi aspekt - ma to być auto rodzinne. Mam dwójkę dzieci. Być może w niedalekiej przyszłości doczekam się trzeciej pociechy. I tutaj się zastanawiam - czy do takiego civic'a zmieściłyby się na tył 3 odpowiednio spasowane foteliki?
                            Bez kombi bym do tematu nie podchodził - po co się męczyć ?
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • Jestem bardzo ciekaw różnicy pomiędzy Sport a Sport + jeżeli chodzi o zawieszenie. Czy wie ktoś czy gdzieś w Warszawie można porównać oba modele w tym samy salonie?
                              Jak tak się zastanawiam, to wersja Sport byłaby chyba idealnym kompromisem na moje potrzeby - w razie potrzeby bagażnik na dach i do przodu. A na co dzień cieszymy się civic'iem

                              Słuchał ktoś może też różnic jeżeli chodzi o system audio w wersjach Sport i Sport +?
                              Specyfikacja wskazuje na dużą różnicę w mocy + 3 głośniki więcej. Ciekaw jestem jak to ma się do samej jakości dźwięku (nigdy nie słucham głośno muzy).

                              Comment


                              • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
                                Słuchał ktoś może też różnic jeżeli chodzi o system audio w wersjach Sport i Sport +?
                                Specyfikacja wskazuje na dużą różnicę w mocy + 3 głośniki więcej. Ciekaw jestem jak to ma się do samej jakości dźwięku (nigdy nie słucham głośno muzy).
                                Różnica nie jest wielka, żeby nie powiedzieć tak naprawdę żadna. W ogóle jakość dźwięku mocno przeciętna. Jak ktoś jest audiofilem to zupełnie nie ta półka.

                                Comment

                                Working...
                                X