Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Krzysio, jakby w pl ludzie zarabiali tyle co niemiec to też nikt by nie narzekał na cenę civica

    Comment


    • Co z tego, że więcej zarabiają skoro mają też wyższe koszty życia. Wyższe podatki, droższe paliwo podatek drogowy, ceny mieszkań etc. Pewnie, że mimo wszystko jest im dużo łatwiej jednak koszty produkcji auta są takie same dla Niemca jak i dla Polaka.

      Comment


      • No mają drożej ale i tak im zostaje duża górka, zobacz ile sprzedaje się rocznie nowych aut w de i jakie tam jeżdzą auta....
        W Norwegii jest najdroższe paliwo w całej europie ale za swoją pensje Norweg może kupić najwięcej litrów ze wszystkich europejczyków...
        P.s
        Co z tego, że civic będzie droższy u nich o 20% jak średnia pensja jest wyższa o 300-400%...
        Last edited by Burton; 01-04-2017, 11:28.

        Comment


        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
          Pewnie przy miejskiej jeździe nie. Ale te 15KM być może robi tą różnicę, że 1.0T Civicowym przyzwoicie się jeździ autostradowo - co w sumie mnie najbardziej zaskoczyło w tym aucie, myślałem, że będzie w tych warunkach "puchło"
          Akurat po miescie mało jezdziłem - głównie krajówkami.
          Wg katalogu Kura ma 9,9s do setki czyli zdecydowanie mniej niz na papierze Cif.

          Skrzynia dosc długa w Kurze:
          na 2 biegu 93 km/h,
          na 3 biegu 140 km/h
          kreci sie do 6k rpm.

          Fiesta 1.0 125 KM, którą kiedys mielismy jako zastepczą z ASO spokojnie 105 km/h na 2 biegu robiła
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • No tak ale Fiesta waży pewnie z 300kg mniej niż Civic [emoji14] Tam to już kawał silnika Civic żeby jechał musi mieć krótkie biegi.

            Rozumiem, że się kręciła do 6000rpm ale czy jechała do tylu? Bo w 1.4TSI/122 w zasadzie sensowne obroty kończą się na 5000rpm, nawet jak nie odcina... Z resztą - jak mówiliśmy, to nie są silniki sportowe, ale podstawowe... Ciekawe jak bedzie jeździć nowa 3-garowa nowa Fiesta ST swoją drogą.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • No Golf7,z 1.0TSI 115 jeździ naprawdę przyzwoicie.
              0-100 10.0
              0-130 16.8
              0-160 29.2

              80-120 VI 12.0
              W Civica powinno być jeszcze lepiej,i po mojej krótkiej jeździe 0-160 wyszło 26.0.

              Comment


              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                Rozumiem, że się kręciła do 6000rpm ale czy jechała do tylu?
                No od 5,5k za duzo juz sie nie dzieje. Tzn przyspieszenia nie czuc.
                Ciekawe byloby porownanie sedana Cifa i liftbacka Octavi. Oba 1.0T w srednich wersjach. Takie auta dla ludzi
                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                Comment


                • https://www.motofakty.pl/artykul/now...cie=18#galeria Na dole powinno być artykuł sponsorowany test chyba ze zdjęć i katalogu.
                  Dobrze pamiętałem, że schowek ma stylowe zamknięcie

                  kierownica wygląda fatalnie, skóra jest ok, ale ten centralny plastik i przyciski wyglądają tandetnie

                  Siedzenia tylne są faktycznie wygodne.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                    Także jeżeli chodzi o przekraczanie klas, półaccord, półpassat, półdclass itp to zapomnijta, to jest kompakt i tyle w temacie. .. Czy bym to auto kupił? Nie. Dla mnie jest przerysowane, ktoś mi chce ten cały marketing załadować ordynarnie i i mi się to nie podoba.
                    Tył Civica jest zbyt przerysowany i tu przesadzili, ale jak komuś podobają się wulgarne hot-hatche to pewnie będzie uszczęśliwiony takim projektem. Dlaczego Civic w tej formie nie zastąpi Accorda? Raz, że Accord nadal jest oferowany w USA. Dwa, że Accord łączył klasyczną elegancję z dynamiczną (sportową?) stylistyką nadwozia. Bez karykaturalnej i niepotrzebnej ekstrawagancji, która niestety ma tendencje do szybkiego wizualnego starzenia się. Możesz jechać na premierę w Teatrze Narodowym nowym Civiciem, ale bardziej pasuje do luźno ubranego nastolatka w sneakersach od Kanye Westa, niż do pary w wieku 40+ w strojach wieczorowych. Do tego dziś posiadając silnik 2.4l pod maską można poczuć się jak w segmencie luksusowych aut premium z wyższej półki, bo to właśnie niewysilone silniki o dużej pojemności są dziś oznaką luksusu. Podsumowując: Civic i Accord to dla mnie auta dla dwóch różnych grup docelowych (starszym kierowcom w Europie został HR-V oraz CR-V, ale pamiętajmy, że to amerykański rynek jest dla Hondy najważniejszy).

                    Comment


                    • Ja jako kierowca Accorda jak patrzę na ten plastik z przeszyciami to mam kolejną psychiczną barierę domyślam sie co u mnie wywołało estetyczne torsje. Na zdjęciach środek wygląda super. Acura TSX, czyli Accord VII i VII miał w USA grupę docelową 30+, 40+ już nie, dla tej grupy 40+ w USA był amerykański Accord, Accord VII i VIII to są małe auta w środku.

                      Comment


                      • Jak dzieci daliście sie wciagnać w marektingową papkę PRowców Hondy, ze Civic X gen to prawie Accord czy klasa D.
                        "Prawie" robi kolosalną różnicę

                        Civic to nadal Civic, tak samo jak Golf to nadal Golf, a Passat to nadal Passat - nic tu sie nie zmienia i nie zmieniło.
                        Po jezdzie probnej nikt nie kupi Civica z przekonaniem, ze to klasa D. No chyba ze nigdy klasą D nie jechał....
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • Czy te wielkie czarne plastikowe kratki na zderzakach z przodu i z tyłu to filtry HEPA wymagane przez EU dla wydmuchu świeżego powietrza? [emoji12]

                          Comment


                          • Dzisiaj widziałem u siebie na ulicy w ruchu nowego Civika X w kolorze białym. I napiszę tak, ocena designu tego samochodu to kwestia subiektywna, ale dla mnie ten samochód wygląda kosmicznie. Wyróżnia się na ulicy i już. Nawet za 10 lat będzie nowoczesny. Na pewno nie jest duży lub za duży jak niektórzy piszą. Na ulicy wygląda bardzo kompaktowo, to chyba zaleta. Widziałem też Astrę V i napiszę, że ten samochód ze swoim bardzo zachowawczej designem już się zestarzał. Civic X na ulicy wygląda jak samochód z przyszłości ;-)

                            Comment


                            • Ostatnie Civiki (IX i X) jeśli chodzi o wygląd mają jedną wspólną cechę - podczas prezentacji mnóstwo osób krzywi się na ich widok, by po pewnym czasie się do nich przekonać, a następnie wprost chwalić jakie to piękne samochody. Ja miałem podobnie - jak tylko zobaczyłem X-kę pomyślałem sobie "jak oni mogli tak sp..dolić tego Civika?". Jednak, gdy w zeszłym tygodniu stanął obok mnie taki na światłach (kolor rallye red) nie mogłem od niego oderwać wzroku - wyglądał jak samochód z przyszłości, krążownik, fura Mad Maxa Szkoda, że wnętrze nie dorównuje kroku wyglądowi zewnętrznemu.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                                Jak dzieci daliście sie wciagnać w marektingową papkę PRowców Hondy, ze Civic X gen to prawie Accord czy klasa D.
                                "Prawie" robi kolosalną różnicę

                                Civic to nadal Civic, tak samo jak Golf to nadal Golf, a Passat to nadal Passat - nic tu sie nie zmienia i nie zmieniło.
                                Po jezdzie probnej nikt nie kupi Civica z przekonaniem, ze to klasa D. No chyba ze nigdy klasą D nie jechał....
                                Na co dzień jeżdżę także BMW E90. Auto zaliczane do klasy D. Znacznie mniejsze i ciaśniejsze. Żaden marketingowiec mnie nie przekonywał, że civic to klasa D.
                                To widać gołym okiem. Może rzeczywiście nie hatchback, ale sedan jak najbardziej może klasę D zastąpić pod każdym względem.
                                Mój znajomy ma nowszego Accord i moim zdaniem do X a mu bardzo daleko pod wieloma względami.

                                Comment

                                Working...
                                X