Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
    Ale ja celuję w 1,0T. I uwierz mi, przesiadka z turbodiesla 100KM do takiego samochodu, to jak przesiadka do Porsche. A co dopiero do Civika X type R, który nie jest samochodem wyścigowym, tylko niezwykle szybkim samochodem drogowym. A większo
    Wierzę, także uważam, ze to jest właściwy punkt odniesienia. Jak pisałem nawet BMW w tej cenie nie oferuje tego co Civic. Sedan jest większy niż seria 3, w środku ma dużo wiecej miejsca. Jakość prowadzenia na suchym bardzo zbliżona, szczegolnie jesli porównamy wersje sport + do tego co mozna miec w BMW za te same pieniądze.

    Jednak type R bym nie kupił. Zdecydowanie do dynamicznej jazdy 125i z dodatkami zwiększającymi frajdę z jazdy, a za ok 150 tysięcy mozna wyrwać od pośrednika nowe M140i

    Comment


    • Ciekawa wersja.

      Moja

      Comment


      • Wow, robi wrażenie
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          A podobno Honda to marka kojarząca się ze sportem, masakra.
          Te czasy juz dawno minely. Honda jakis czas temu poszla w ekologie. Earth Dreams Technology, zbieranie listków na desce rozdzielczej itp. Problem w tym, ze hybrydy Hondy nie przyjely sie a rynek zdominowala Toyota/Lex.
          Na rynku EU nie ma zadnej. W US w zasadzie zostaje Accord. (Fit i CRZ to margines sprzedazy)

          Kilka lat temu oglosili powrót na starą drogę. There is no Honda without motorsport. I wrocili. WTCC, coz - bylo niezle dopoki jedyna konkurencja byly teamy niefabryczne ze starymi autami i team Łady. Jak przyszedł Citoren to wrecz upokorzył resztę stawki.
          Nad hucznym powrotem do F1 spuscmy zaslone milczenia. Bo to jest porazka na calej linii.

          Wiec co zostalo - robienie aut dla kowalskiego ale bardziej dla johnsona za oceanem dla ktorego Civic jest dupowozem. Taka prawda.

          A co do osiagow EU Civica. Tez mnie to zaskoczylo, bo o ile Honda US nie podaje oficjalnie czasow przyspieszen na stronie, to w testach wersja 1.5T (i to slabsza niz nasza) notuje swietne czasy. Duzo lepsze niz EU spec podaje w katalogach. Car and Driver podaje 0-60 6,9 sekundy (nie wiem z ktora skrzynia)

          Jak minie pierwszy szał to sprobuje sie wybrac na jazde probna na dluzej niz tylko kołko wokoł salonu.
          Mimo, ze lubie manuale to z ciekowscia patrzylem na CVT, do dupowoza jak znalazl - tylko tu troche mnie blokuje ograniczony juz w serii moment o blisko 10% wzledem manuala, co moze oznaczac, ze potencjal rozwoju silnika (remap) bedzie mocno ograniczany wytrzymaloscia skrzyni - w takim ukladzie manual wyglada lepiej. Bo mysle, ze jakby z tych 182 zrobic okolice 220 (a doswiadczenia z rynkow, ktore dostaly ten silnik w sedanie ponad rok temu wskazuja, ze to absolutnie realne bez zmiany gratów) to bedzie swietne auto. Na CTR moze byc za slabo z budzetem
          Last edited by filipfm; 16-03-2017, 10:08.

          Comment


          • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
            A co do osiagow EU Civica. Tez mnie to zaskoczylo, bo o ile Honda US nie podaje oficjalnie czasow przyspieszen na stronie, to w testach wersja 1.5T (i to slabsza niz nasza) notuje swietne czasy. Duzo lepsze niz EU spec podaje w katalogach. Car and Driver podaje 0-60 6,9 sekundy (nie wiem z ktora skrzynia)
            :
            Może dlatego,że faktycznie ten silnik ma więcej mocy niż deklarowane 174KM, na hamowanym sedanie wyszło 190KM. A to już fajny wynik.
            https://www.civicx.com/threads/2017-...-results.6944/
            Moja Honda
            https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

            Comment


            • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
              Może dlatego,że faktycznie ten silnik ma więcej mocy niż deklarowane 174KM, na hamowanym sedanie wyszło 190KM. A to już fajny wynik.
              https://www.civicx.com/threads/2017-...-results.6944/
              Hamownia hamowni nie rowna. Mi na dwoch roznych hamowniach wyszly wyniki rozniace sie o 10KM i blisko 20Nm ztcp. Wiec podnieta, ze wyszlo 190 a nie 174 moze nie do konca zasadna. Momentu wyszlo tez 190 lb ft a nie 162 (lub 167 nie wiem ktora wersje hamowalo) to duzo wiecej po przeliczeniu ok 30Nm. Wiec pytanie czy faktycznie tyle jest "gratisu" czy hamownia jest niewiarygodna. Zreszta w PL tez sa znane miejsca, gdzie warto pojechac, jak chcesz zobaczyc wysokie cyferki na wykresie

              Comment


              • Napisałem tylko swoje zdanie,
                Nikogo nie krytykowałem. Jak ktoś jest zachwycony samochodem z silnikiem 1,0T to jego sprawa. Dość dokładnie porównuję wersje wyposażenia i cenniki samochodów i staram się być obiektywny. Nie jestem zachwycony cennikiem auta, który bez specjalnego uzasadnienie skoczył o 10 tys zł. Myślę, że mamy wolność słowa i każdy może się wypowiedzieć. Nie jest to hejt, tylko opinia.

                Corolla 1,6 132 KM bez promocji z wszystkimi pakietami 86 400, cena na wyprzedaży niecałe 79 tyś.

                Golf 1.4 T 125 KM wersja Highline 83 990.
                Wejdź na stronę i poznaj bliżej samochody Mazda. Skonfiguruj swoją wymarzoną Mazdę lub umów sie na jazdę próbną w wybranym salonie Mazda..

                Mazda 120 KM Sky ENERGY 78 900
                Jeszcze jakieś pytania.
                Sam mam Hondę i to już drugą więc wypraszam sobie uwagi z cyklu Hejt leci.
                Same obiektywne fakty. Jak ktoś chce płacić za auto prawie 92 tyś to jego sprawa. Podałem tylko kilka przykładów aut o porównywalnych silnikach, z porównywalnym poziomem wyposażenia, które w tym momencie można kupić za około 80 tyś. Zaznaczam 80 a nie 90 tyś.

                Comment


                • Jedna uwaga. Porownujesz premiere rynkowa z konkurencja, ktora jest od kilku lat na rynku. Tak samo jak porownywanie cen IX gena w 4 roku produkcji z nowym modelem nie do konca sie broni metodologicznie

                  Comment


                  • Jutro o 13 mam jazdę testową 1.0T Manualem w HP. Zdam potem relacje jak moje odczucia w stosunku do 1.8

                    No patrzcie, miało ich nie być jeszcze, a tu jednak zadzwonili, że już jest gotowy do jazd testowych.

                    Comment


                    • Ok zdanie każdy ma swoje, zgadzam się, ale mam pytanie. Dlaczego prównujesz starsze modele z wyprzedaży z nowiutkim modelem? Trochę nieporozumienie. Na dodatek nie wyrównałeś poziomów wyposażeniowych i rzucasz ceny z kosmosu... Dorzuć do Mazdy kamerę cofania, czujniki parkowania przód i tył, nakładki na pedały i nagle zrobi Ci się cena Eleganca, który oferuje dużo więcej niż SkyEnergy z doposażeniem, o którym pisałem.

                      Comment


                      • civic 1.0 exe 97.100, toyka 91.900 z tym, że corolla to odgrzewany kotlet, z belką skrętną, silnikiem wolnossącym (zero elastyczności), nie ma nowoczesnych systemów i kibel w środku...
                        civic to nowiutki model, w cenie dramatu nie ma, raptem 5 tys różnicy...już IX sport jest dużo lepszy od corollki i wcale nie droższy...
                        iphona 5 też można teraz tanio kupić...
                        nawet bym się pokusił, że civ X jest lepszy od avensisa... a na pewno nie gorszy
                        Last edited by Burton; 16-03-2017, 12:12.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                          Ok zdanie każdy ma swoje, zgadzam się, ale mam pytanie. Dlaczego prównujesz starsze modele z wyprzedaży z nowiutkim modelem? Trochę nieporozumienie. Na dodatek nie wyrównałeś poziomów wyposażeniowych i rzucasz ceny z kosmosu... Dorzuć do Mazdy kamerę cofania, czujniki parkowania przód i tył, nakładki na pedały i nagle zrobi Ci się cena Eleganca, który oferuje dużo więcej niż SkyEnergy z doposażeniem, o którym pisałem.
                          Niech zostanie ta mazda 3- rocznik 2017 po liftingu. Argumentu, że porównanie premiery rynkowej z autem, które jest na rynku jest niewłaściwe metodologicznie nie rozumiem. Jakie to ma znaczenie. Wersja z nawigacją i pakietem led 86 500 (czujniki są wyposażeniem standardowym). Ceny nie są z kosmosu tylko z cenników ze stron producenta, podałem linki. Więc nie rozumiem uwagi. Kurcze nie jestem przeciwnikiem HONDY jak pisałem w poprzednim poście. Tylko zauważyłem jedno. Do tej pory honda była cennikowo przygotowana, tak że najtańszy model Hondy był droższy od "golasów" konkurencji, a model ze środka stawki (najczęściej kupowany) był znacznie lepiej wyposażony niż modele z porównywalnym wyposażeniem u konkurencji. Sam dokonywałem takiej analizy kupując moja hondę w 2014 roku. Porównywalny model TOYOTY czy Mazdy był wtedy droższy o jakieś 5-7 tyś niż honda IX w ówczesnej wersji sport. Teraz zaś mamy sytuację dokładnie odwrotną HONDA w wersji X jest znacząco droższa od konkurencji. Tylko tyle i aż tyle. Moim zdaniem ten wzrost cen jest niczym nieuzasadniony.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez MarekComau1122 Zobacz posta
                            Była taka opcja bo żona się uparła na coś innego ale już temat nieaktualny...


                            Które auto się żonie podobało?
                            Co zaważyło na akceptacji X-a? Nowe buty i torebka? Pytam absolutnie poważnie To jest wiedza życiowa i fundamentalna.

                            Comment


                            • Spoko, ludziska
                              Kupujcie sobie co chcecie, wasze pieniądze. Z wyznawcami ciężko dyskutować.
                              Faktycznie aluminiowe nakładki na pedały zmieniając sposób użytkowania samochodu. To jest element wyposażenie bez którego nie da się wsiąść do samochodu i podróżować.
                              Kończę moje dywagacje w tym wątku. I pozdrawiam wszystkich przyszłych użytkowników Hondy 1,0 T. Frajdy z jazdy

                              Comment


                              • Argumentu, że porównanie premiery rynkowej z autem, które jest na rynku jest niewłaściwe metodologicznie nie rozumiem
                                jak patrzę na iphona 5 i 7 to oprócz rozmiaru ekranu nie widzę praktycznie różnic, funkcjonalność, menu też prawie identyczne, tylko jeden kosztuje 1 tys, a drugi 3 tys...
                                rozumiem, że każdy kupujący nowy model jest frajerem bo kupuje to samo 3 razy drożej...?
                                nawet jeden model auta co roku jest coś tam lekko poprawiany (rok modelowy), o całkiem nowej generacji nie wspomnę...
                                corolla w porównaniu do civica jest 5 lat zacofana w każdym aspekcie...chyba, że patrzysz tylko na to, że oba auta mają 4 koła, kierownicę i jadą....to w sumie można przyjąć, że nie ma sensu przepłacać...

                                Comment

                                Working...
                                X