Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
    Astra żony 1,4 150KM doposażona w 2 fotele ergonomiczne, okno dachowe, kamerę cofania, pakiet wyciszenia, lakier metalik, i drobiazgi takie jak dojazdówka, powerflex, uchwyt smartfona 74tys. Chyba nikomu nie udało się kupić Astry za 100tys
    ale 1.6 turbo 200km ze skórą, tym większym panelem multimedialnym, lepszymi światełkami i paroma innymi bajerami dałoby się chyba doposażyć do ok. 100 tysięcy po rabatach

    Comment


    • No tak, 1,6 pewnie dałbyś radę przekroczyć 100tys uwzględniając bogatą listę dodatków bo same Inteliluxy to 5,5tys
      CIVIC IX 1,8/142KM

      Comment


      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
        Astra Enjoy 1,4 150 (klasa kompakt) doposażona kosztuje 90-100 tys. zł, nowa Insignia Enjoy 1,5 140 (klasa D) też 100 tys. Większy, lepszy w cenie mniejszego?
        Wiekszy=lepszy? Zdecydowanie nie. W tym przypadku dużo lepiej będzie jeździć mniejsza lżejsza Astra niż podstwowa Insignia. Ja bym brał bogatą dynamiczną Astre.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Najdroższa astra w cenie podstawy insigni, nie widzę w tym nic dziwnego...
          Astra zaczyna się od ok 60 a insignia od 100

          Comment


          • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
            ale 1.6 turbo 200km ze skórą, tym większym panelem multimedialnym, lepszymi światełkami i paroma innymi bajerami dałoby się chyba doposażyć do ok. 100 tysięcy po rabatach
            Ka w końcu zamówiłem 1.6 astre bo juz nie chcialem czekać na civika. Nie bralem skóry bo wole materiał ale poza tym to chyba wszystko co możliwe. Katalogowo 107tys po rabacie 85.5.

            Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Nowa Insignia chyba dopiero ma być fizycznie pokazana w najbliższych dniach na targach w Genewie...
              wczoraj pokazali cennik, dzisiaj można już składać zamówienia a premiera dopiero będzie w Genewie, tak samo jak type r...ktoś słyszał o cenniku type r i możliwości zamawiania?
              Honda jest niepoważna, taki gość chciał zamówić nsx nowego, Honda przyjęła zamówienie, a potem anulowała...klient poszedł po lexa lc500

              Wiekszy=lepszy? Zdecydowanie nie
              zależy co kto potrzebuje...

              Comment


              • Zamieszczone przez atheist Zobacz posta
                Ka w końcu zamówiłem 1.6 astre bo juz nie chcialem czekać na civika. Nie bralem skóry bo wole materiał ale poza tym to chyba wszystko co możliwe. Katalogowo 107tys po rabacie 85.5.

                Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
                21,5 tysiąca rabatu? 20%? WOW :-) spytam z ciekawości - jakieś specjalne warunki miałeś, ewentualnie jesteś dobrym negocjatorem czy też to standardowy, oplowski poziom rabatu?
                Miałeś okazję wypróbować to 1.6 turbo? Jak to jeździ? Chciałem się tym przejechać, ale w Warszawie nie ma nigdzie demówek Astra 1.6t jedynie 1.4 150 KM

                Comment


                • Kiedyś u Francuzów z Citroena tak bylo, ze cena w oficjalnym cenniku był na zasadzie ceny wywoławczej w Suku w Egipcie. Tzn nikt jej nie zapłaci i od progu dostajesz rabat. A jak jestes zainteresowany i zaczniesz negocjować to kolejne % ceny wyjsciowej ida w zapomnienie. Mnie taka polityka srednio podchodzi - z jednej strony ludzie lubią dostawać "gratis", "upust specjalnie dla Ciebie" itp, z drugiej strony skoro cos wystawiasz za 100 a sprzedajesz po 80 to moze znaczyc, ze szukasz jeleni, ktorzy zaplaca 100, a jak sie ktos bedzie targowal to sprzedam za 80.

                  Jeżeli rabat jest od 107 do 85,5 to 20% w dół. Ciekawe jak polityka rabatowa sie bedzie odbijac na wartosci rezydualnej.
                  No i kolejna ciekawostka jest to, ze ostatnie 2 lata to w Oplu ponad 1 mld EUR straty mimo pomocy rządowej od Angeli.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                    No i kolejna ciekawostka jest to, ze ostatnie 2 lata to w Oplu ponad 1 mld EUR straty mimo pomocy rządowej od Angeli.
                    Z mojego punktu widzenia jako konsumenta wolałbym by Honda wykazała stratę i sprzedawała Civica 1,5T za 80tys niż gdy wykazuje zysk i sprzedaje to auto po 100tys. Zresztą w dzisiejszym świecie w korporacjach zysk i strata są pojęciami umownymi.
                    CIVIC IX 1,8/142KM

                    Comment


                    • Jak by patrzeć na wartość rezydualną i porównać Opla Astrę z 2013r. do Hondy Civic z tego samego roku obydwa hatchbacki w benzynie, alledrogo pokazało:
                      Astra zaczyna się od ok 32tys. i kończy na ok 48tys.,
                      Civic zaczyna ok 43tys. kończy na ok 60tys.
                      Więc różnica po 4 latach ok. 10tys.
                      Moja Honda
                      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                      Comment


                      • IX gen nie był też aż tak drogi jak X generacja. Poza tym Hondę sprzeda się szybciej ze względu na mniejszą ilość egzemplarzy.
                        CIVIC IX 1,8/142KM

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                          Sprzedaz aut 2016 - Dane ze 140 krajów.
                          Honda elegancko sie trzyma !

                          [ATTACH=CONFIG]33399[/ATTACH]
                          Sprzedaż Civic 2016 świat: 668 707 sztuk
                          Sprzedaż Civic 2016 EU: 45 299 sztuk (https://carsalesbase.com/european-ca...a/honda-civic/)

                          Wiecie już dlaczego Honda ma głęboko w "d" nie tylko PL ale i całą EU? Dlaczego marketing X-gena leży a cenniki są jakie są?
                          Jeżeli zakładają tak samo marną sprzedaż dla X-gena to naturalne jest że chcą jechać na większej marży.
                          Dodatkowo, z punktu widzenia Hondy brak kontynuacji dedykowanego modelu dla EU przy takim wolumenie sprzedaży jest całkowicie uzasadniony.
                          Last edited by Lukas; 22-02-2017, 15:44.

                          Comment


                          • @malina84

                            ... co nie zwraca różnicy w zakupie nawet do 20tys. oraz droższego (czasem nawet pod tysiaka rocznie) AC od droższego auta o wyższym ryzyku kradzieży i cenach napraw powypadkowych. Nie tłumaczmy ekonomią, gdzie jej nie ma - przy poprzednich 2ch generacjach te parę tysi różnicy dało się odebrać przy odsprzedaży z wartości rezydualnej mniej lub bardziej, z cennikiem Xgen to już... trzeba chcieć kupić Civica i uważać go za lepsze auto warte sięgnięcia głębiej do potrfela i tyle [emoji14]

                            Cena startowa za kompakta 80tys. a optymalnej wersji za 105tys. (licząc, że lakier będzie w formie rabatu) to dużo, kropka. Auto jest fajne, ale czy rynek jest gotowy na takie ceny - szybciutko się dowiemy.
                            Last edited by Alix; 22-02-2017, 15:27.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                              ale 1.6 turbo 200km ze skórą, tym większym panelem multimedialnym, lepszymi światełkami i paroma innymi bajerami dałoby się chyba doposażyć do ok. 100 tysięcy po rabatach
                              Były z wyprzedaży rocznika po 80tyś, może jeszcze są.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                                21,5 tysiąca rabatu? 20%? WOW :-) spytam z ciekawości - jakieś specjalne warunki miałeś, ewentualnie jesteś dobrym negocjatorem czy też to standardowy, oplowski poziom rabatu?
                                Miałeś okazję wypróbować to 1.6 turbo? Jak to jeździ? Chciałem się tym przejechać, ale w Warszawie nie ma nigdzie demówek Astra 1.6t jedynie 1.4 150 KM
                                Rabat selgros wysylalem emaile z ofertami i wygrala najlepsza. Rabaty mozna dostac spokojnie 15%. Jeździłem demowka 1.6 ktora chyba niedostepna teraz bo miala wypadek.
                                Samochod zamiast w 3mc zlozyli w miesiąc i odebralem tydzień temu. Jezdzi dużo lepiej niz 1.4 ciagnie bardziej od dolu ale na razie traktuje go delikatnie.
                                Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                                21,5 tysiąca rabatu? 20%? WOW :-) spytam z ciekawości - jakieś specjalne warunki miałeś, ewentualnie jesteś dobrym negocjatorem czy też to standardowy, oplowski poziom rabatu?
                                Miałeś okazję wypróbować to 1.6 turbo? Jak to jeździ? Chciałem się tym przejechać, ale w Warszawie nie ma nigdzie demówek Astra 1.6t jedynie 1.4 150 KM

                                Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                                Comment

                                Working...
                                X