Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Podwójny środkowy układ wydechowy.
    Moja Honda
    https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

    Comment


    • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
      masz rację, dział marketingu Hondy jest the best

      wersja s bagażnik 420, a comfort 478, skąd ta różnica?
      Może audio lepsze miejsce zabiera...
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment


      • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
        Chyba zapomnieli dopisać jeszcze otwierany panoramiczny dach w sport +. W jednym z salonów powiedzieli mi dzisiaj, że w połowie lutego będą już mieli testówki.
        jeśli tak by było - to rzeczywiście - ten dach (+inne pierdoły) windowałby cenę +8.500 pln...

        Comment


        • Podwójny środkowy układ wydechowy.
          w wersji s raczej nie.... pewnie kolejny błąd...

          Comment


          • pytanie też - czy ceny te dotyczą hatchbacka czy sedana? czy też nie ma to znaczenia bo ceny takie same...

            Comment


            • "Półka bagażnika" - czy chodzi o półkę, która stanowi całość z drzwiami bagażnika, czy chodzi o półkę zastępującą tą tajemniczą roletkę?

              Comment


              • Comment


                • w tym linku z posta Onkel, można pobrać dane techniczne, które różnią się i wyposażeniem i innymi rzeczami od wcześniej wrzuconego tu cennika...
                  np. każda wersja ma bagażnik 478...
                  Jak można wypuszczać takie babole Hondo????

                  Comment


                  • Zauważyliście jakie szerokie kapcie - 235/45 R17?
                    Nawet w wersji 1.0.... Po co takie walce, szczególnie do słabszego silnika?

                    A jeżeli chodzi o wersje wyposażeniowe to Sport ma właściwie wszystko co trzeba. Może brakuje ładowarki bezprzewodowej. Za to Prestige od Sport+ różni się chyba tylko skórą...?

                    I nie wiem skąd różnica w pojemności bagażnika wersji Sport, Sport+ i S?
                    Last edited by de125; 20-01-2017, 16:40.

                    Comment


                    • Kupują masowo, żeby było taniej.

                      Jeszcze w najwyższej wersji nie ma spryskiwaczy reflektorów.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                        Pojemność bagażnika zależna od wersji.
                        Tego akurat nie kapuję skąd się bierze. Tym bardziej, że tą mniejszą pojemność mają tańsze wersje, więc to nie kwestia dołożenia czegoś, np. subwoofera czy centralnego wydechu. Może w tych tańszych jest półka a nie nieszczęsna roletka?

                        Zamieszczone przez kermit01 Zobacz posta
                        Kurde jak by ta wersje S trochę lepiej doposażyli to cena była by znośna jak za ten silnik( 1,0) który pewnie osiągami jest gdzieś blisko 1,8 w viii i ix gen.
                        Wersja S to typowe, prymitywne chamstwo marketingowe wobec Nas - klientów, aby napisać cenę "od". Wspomagajki, immobilizer, poduchy, niby wszystko jest. Jakoś zupełnie przypadkiem nie ma "świętości" typu klima czy radio, gdzie oczywiste jest, że nikt takiej wersji nie kupi. Dla przykładu, jedno z najtańszych aut na rynku - Ford Ka w absolutnie podstawowej wersji z katalogową ceną 30700pln ma radio i klimę, do najtańszego VW Up! aby auto było kupowalne jest pakiet klima + radio za 990pln. Ba, nawet w Dacii klimę dokupisz do podstawowej wersji. Tu oczywiście nie tylko nie ma, ale nie można tych kluczowych i absolutnie podstawowych osprzętów dokupić - zmyślne sukinsyństwo, aby klient koniecznie zapłacił jednak 8 dyszek a nie 7. Nienawidzę takich ruchów koncernów, to jest zwykłe oszustwo.

                        Przyciężkie i przyduże jak na kompakta ale całkiem fajnie i bogato wyposażone autko jest niestety też przydrogie na swój segment, jak rozmawiamy od strony 29. Ciekawe, czemu nadal nie ma Vmax ani czasów do setki... wstydzą się czy zastanawiają się co wpisać czy jak...?

                        Zamieszczone przez de125 Zobacz posta
                        Zauważyliście jakie szerokie kapcie - 235/45 R17? Nawet w wersji 1.0...
                        No cóż... poprzednio do 1.4/83KM mającemu tyle Nm co przysłowiowy kot napłakał też fundowali 17 i nawet opisywali "Type S" w wersji 3D - a tam chyba z 15s do setki, za Yarisem 1.0 ciężko było nadążyć To dla tych, dla których auto wystarczy, że wygląda na szybkie

                        P.S. Mi się te felgi z czerwonym dodatkiem podobają
                        Last edited by Alix; 20-01-2017, 18:22.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Przejrzałem cennik i specyfikację. .. mi pasują wyposażeniowo dwa modele albo 1.5 sport albo 1.0 executive ale jesli miałbym zapłacić 100tysi za trzy cylindrowy silnik 1.0 to chyba musiałbym mocno dostać pałką w baniak.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
                            Przejrzałem cennik i specyfikację. .. mi pasują wyposażeniowo dwa modele albo 1.5 sport albo 1.0 executive ale jesli miałbym zapłacić 100tysi za trzy cylindrowy silnik 1.0 to chyba musiałbym mocno dostać pałką w baniak.
                            Ceny ...hmm - kogoś poniosło mam wrażenie Pierwsza sensowna, jak dla mnie specyfikacja = 89 000 pln, ale to nadal 1.0 turbo.
                            Optymistycznie

                            W tej klasie na dzień dzisiejszy bezkonkurencyjna jest Astra V jeśli chodzi o stosunek Cena/Jakość i to widać po wynikach sprzedaży.

                            Comment


                            • W temacie pojemności bagażnika to chyba sytuacja jest dość prosta: wersje Sport z centralnym wydechem mają 420 l, a wszystkie pozostałe 478 l. Czyli albo cały bagażnik jest płytszy, albo prawdopodobniej sam schowek pod podłogą płytszy lub jego zupełny brak w wersjach z wydechem.
                              Dla wersji S pojemność 420 l jest podana chyba przez pomyłkę, albo żeby dodatkowo ludzi zdemotywować do brania tej wersji pod uwagę, jeśli brak klimy w aucie tej klasy nie jest już wystarczającym policzkiem w twarz (bo nie nawiewem).

                              Ten cennik to totalny nonsens. Jeśli komuś zależy na Civicu w opcji praktyczniejszej bo z większym bagażnikiem i niekoniecznie z 3-cylindrowcem to MUSI wyłożyć ponad 110 kafli za wciąż kompakta.

                              Comment


                              • Pisałem już, że ten cennik ma dużo błedów co do wyposażenia i danych technicznych...
                                W linku który wrzucił Onkel, post 982, można pobrać pdf z danymi technicznymi i tam w każdej wersji bagażnik ma 478 l.
                                Wersja sport plus ma też szklany dach czego w cenniku nie ma...

                                Comment

                                Working...
                                X