Co do wagi aut to nie patrzcie znów tylko na papierek, bo nawet Type-R jest nawet 90kg cięższy niż w dowodzie stoi. Z Accordem podobnie (w dieslu gdzieś widziałem wagę 1710kg). Co do 2.4 w Civicu to jest on montowany i to w obecnej generacji (Civic Si sedan i coupe w USA), ale jak zwykle - nie u nas
Oni za to płaczą bo nie mają najfajniejszej wersji, czyli oczywiście hatchbacka
Hatchback był na tyle fajny, że japońce 8gena szczególnie w wersji R ściągali sobie z UK do Japonii (tam tylko sedan jest)! Nie zmieniam tu zdania, że tył IX gen jest zdecydowanie do poprawki i kombi, przynajmniej koncept, wygląda z tej perspektywy 5x fajniej. Ale koncept 5D też fajniej wyglądał niż wersja produkcyjna. To nie oryginalne UFO 8gen gdzie koncept okazał się wersją produkcyjną hehe
Z Accordem w USA nie dość, że jest silnik 3,5 V6 (nasze najmocniejsze 2.4 to tam silnik podstawowy, bo jak koledzy zauważyli to minimum do dynamicznej jazdy tym autem), to jeszcze jest montowany w m. in. fajnym nadwoziu coupe. No i ceny są zupełnie inne - nasze są "poronione" - ponad 1,5 razy większe! W dodatku też benzynę mają 2x tańszą i zarobki większe, więc spalanie rzędu 15 litrów nikomu nie przeszkadza.
A ja tam i tak czekam marząc o nowej Rce bo wreszcie będzie 5D



Z Accordem w USA nie dość, że jest silnik 3,5 V6 (nasze najmocniejsze 2.4 to tam silnik podstawowy, bo jak koledzy zauważyli to minimum do dynamicznej jazdy tym autem), to jeszcze jest montowany w m. in. fajnym nadwoziu coupe. No i ceny są zupełnie inne - nasze są "poronione" - ponad 1,5 razy większe! W dodatku też benzynę mają 2x tańszą i zarobki większe, więc spalanie rzędu 15 litrów nikomu nie przeszkadza.
A ja tam i tak czekam marząc o nowej Rce bo wreszcie będzie 5D

Comment