Jak działa fabryczna nawigacja w Civic X gen chyba wszyscy wiedzą : generalnie "nie za bardzo".
W moim przypadku wyznaczanie trasy i poruszanie się po nieznanym terenie to duże wyzwanie.
Generalnie jaki by się nie ustawiło tryb, to i tak fabryczna nawigacja Garmin prowadzić będzie po dziwnych trasach.
Najczęściej co kilkadziesiąt kilometrów każe mi nagle zjechać z głównej drogi choć logika mówi, że trzeba nadal jechać prosto.
Przykład: trasa Szczecin-Gdańsk jest dość prosta i nieskomplikowana, niczym amerykańska autostrada Route 51
Niestety w moim przypadku Garmin kazał mi co chwilę, co kilka kilometrów zjeżdżać z trasy, nawet na drogi polne czy nawet prosto w pole. Dziwne trochę ....
Dlatego postanowiłem wykorzystać inną alternatywną dostępną nawigację Waze (wraz z HH).
Korzystanie z Hotspot w dodatkowym iPhone nie sprawdziło się. Trzeba po włączeniu zasilania za każdym razem go uaktywniać.
Parę wątków znalazłem w innych tematach, ale są tak rozrzucone i chaotyczne, brakuje często odpowiedzi, że chciałem zebrać wiadomości w jedno miejsce.
W tym momencie pojawiło się pytanie: jaki najlepszy zastosować w aucie modem/router LTE/WiFi aby było dobrze, czyli:
- połączenie internetowe pojawiało się automatycznie po włączeniu silnika oraz zanikało po jego wyłączeniu,
- urządzenie spełniało zaostrzone warunki dotyczące wyższej wilgotności,
- była możliwość podłączenia karty SIM,
- urządzenie działało i automatycznie włączało się po podłączeniu pod gniazdo USB znajdujące się między fotelami,
- modem działał sprawnie i nie rozłączał połączenia...
- cena urządzenia do 500 zł, im mniej tym lepiej :-)
Mniej ważne są opcje udostępniania innym w aucie sieci po Wi-Fi, priorytetem jest stały i automatyczny dostęp do internetu po włączeniu silnika i stabilna praca nawigacji.
Jeśli macie doświadczenia ze stałym internetem w aucie to proszę o info. Wdzięczność ma będzie bezgraniczna :-)
W moim przypadku wyznaczanie trasy i poruszanie się po nieznanym terenie to duże wyzwanie.
Generalnie jaki by się nie ustawiło tryb, to i tak fabryczna nawigacja Garmin prowadzić będzie po dziwnych trasach.
Najczęściej co kilkadziesiąt kilometrów każe mi nagle zjechać z głównej drogi choć logika mówi, że trzeba nadal jechać prosto.
Przykład: trasa Szczecin-Gdańsk jest dość prosta i nieskomplikowana, niczym amerykańska autostrada Route 51

Niestety w moim przypadku Garmin kazał mi co chwilę, co kilka kilometrów zjeżdżać z trasy, nawet na drogi polne czy nawet prosto w pole. Dziwne trochę ....
Dlatego postanowiłem wykorzystać inną alternatywną dostępną nawigację Waze (wraz z HH).
Korzystanie z Hotspot w dodatkowym iPhone nie sprawdziło się. Trzeba po włączeniu zasilania za każdym razem go uaktywniać.
Parę wątków znalazłem w innych tematach, ale są tak rozrzucone i chaotyczne, brakuje często odpowiedzi, że chciałem zebrać wiadomości w jedno miejsce.
W tym momencie pojawiło się pytanie: jaki najlepszy zastosować w aucie modem/router LTE/WiFi aby było dobrze, czyli:
- połączenie internetowe pojawiało się automatycznie po włączeniu silnika oraz zanikało po jego wyłączeniu,
- urządzenie spełniało zaostrzone warunki dotyczące wyższej wilgotności,
- była możliwość podłączenia karty SIM,
- urządzenie działało i automatycznie włączało się po podłączeniu pod gniazdo USB znajdujące się między fotelami,
- modem działał sprawnie i nie rozłączał połączenia...
- cena urządzenia do 500 zł, im mniej tym lepiej :-)
Mniej ważne są opcje udostępniania innym w aucie sieci po Wi-Fi, priorytetem jest stały i automatyczny dostęp do internetu po włączeniu silnika i stabilna praca nawigacji.
Jeśli macie doświadczenia ze stałym internetem w aucie to proszę o info. Wdzięczność ma będzie bezgraniczna :-)
Comment