Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Koledzy, powiedzcie mi, bo za jakieś 3 miesiące będę musiał wymienić przednie tarcze. Wezmę chyba ATE 282 mm plus EBC Green. Czy kombinowanie z trochę większą tarczą ( powiedzmy 300 mm ) ma sens w tym samochodzie? W zimie latam na feldze 16' i w sumie niczego im nie brakuje... Nie chcę zbyt mocno grzebać w układzie hamulcowym, seria jest... poprawna. Mogłoby tylko łapać trochę mocniej. Dosłownie trochę... W sumie myślę, że dobry klocek doda trochę więcej początkowej siły hamowania, ale jakby nie było zbyt wiele do zabawy to chętnie pokusiłbym się na coś większego.

    Accord VIII

    Civic VIII


    Hmm?
    Last edited by PrimoGhost; 21-02-2015, 15:11.

    Comment


    • #62
      A co to tarcza 300 mm wchodzi pod seryjny zacisk w FN1 albo FK ??

      Comment


      • #63
        Primo o hamulcach polecam poczytać w tym wątku https://www.civicforum.pl/showthread...rade-hamulców dowiesz się że EBC Green nie jest najlepszym wyborem Sam przechodziłem przez ten etap Co do twojego dylematu odnośnie tarcz, jeśli chcesz mieć 300mm tarcze to jedynie swap hamulców z Type r czy accorda Cię ratuje, na pewno skuteczniejsze hamulce niż seria, z resztą zapytaj Alixa bo On w UFO ma taki przeszczep Do twoich seryjnych zacisków nie założysz większych tarcz chyba że będziesz miał dorobione odsadzenie zacisku
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #64
          O zaciskach oczywiście wiem, nawet jakby jakimś cudem wchodził na większą tarczę to efektywność takiego układu byłaby raczej słaba. W każdym razie wstępnie, na szybkiego wyczytałem, że piasty w tym przypadku nie trzeba zmieniać i temu mnie zainteresowało. Czytałem ten wątek o upgrade właśnie, ale tam Green-y były użytkowane na nawierconej tarczy ( ? ) Na gładkiej ATE chwalili ludzie... To miękkie klocki i w przypadku nawierconej,nacinanej tarczy pewnie średnio się sprawują. W każdym razie przechodziłem to w Zx6r. Zakupiłem EBC jakieś sportowe ( ST? ) Pracowały w trybie zero-jedynkowym i piszczały niemiłosiernie. Twardsze TRW działają bez zarzutu, ale tam w tarczy jest tyle dziur ile w przeciętnej polskiej drodze...
          Edit:

          W takim razie mógłby ktoś polecić dobre klocki o przyzwoitej początkowej sile hamowania? Nie interesują mnie stricte sportowe, które dopiero po nagrzaniu dają sygnał, że w ogóle w samochodzie są
          Last edited by PrimoGhost; 21-02-2015, 19:28.

          Comment


          • #65
            Zestaw od Type-R jest niewiele lepszy niż seria w zwykłym UFO.
            Przeszczep od Accorda też jest opanowany, ale to potwornie ciężki setup.
            Wydaje mi się że najlepszym stosunkiem wzrostu wydajności hamowania do poniesionych kosztów jest to rozwiązanie.
            Brembo z Alfy Romeo 159/Brera + adaptery













            Last edited by grzes41gt; 22-02-2015, 06:17. Powód: edycja nie wyświetlającego foto
            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

            Comment


            • #66
              Sam do mojego będę chciał zrobić taki przeszczep w przyszłości, dzięki Butler za konkretne wyjaśnienie tematu
              Primo co do klocków to Alix jak i wielu innych polecali mi Ferodo DS 2500
              Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

              Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
              sigpic

              Comment


              • #67
                Działają od początku czy wymagają solidniejszego nagrzania? Ciekawa opcja z tą Alfą. Nigdy bym nie pomyślał.

                Comment


                • #68
                  Tylko cenowo sporo wychodzi z tego co patrzyłem, nowe adaptery tarcze 1400, zaciski na allegro ok 800-900, klocki, przewody i ładna suma sie zbiera chyba że ktoś ma jakieś tańsze dojście

                  Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
                  R18A2

                  Comment


                  • #69
                    Nie pytaj ile moj K-Sport z tarczami 330mm i 8-tłoczkowym zaciskiem kosztował... a to i tak jedna z tańszych opcji.
                    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                    Comment


                    • #70
                      Jakie wybrać klocki i tarczę do ufo type-s z 2009

                      Jakie wybrać klocki i tarczę do ufo type-s z 2009r???? Są jakieś dobre zamienniki???
                      Last edited by xarim; 04-04-2015, 13:32.

                      Comment


                      • #71
                        Mam Hondę Civic 1.8 sport, produkcja grudzień 2009 i przyszedł czas na wymianę wszystkich klocków i wszystkich tarcz. Już postanowiłem zakupić cały komplet firmy TRW i tu moje pytanie. Na stronie Iparts wyliczyło mi 693 zł za wszystko natomiast na Intercars 950zł. Skąd taka różnica prawie 260zł? Auto ma obecnie 86500 km natomiast kupiłem je od pierwszego właściciela (salon Polska) przy przebiegu 79,5tyś. Czy to możliwe, że od nowości ani klocki ani tarcze nie były wymieniane? W książce serwisowej są tylko pieczątki wszystkich przeglądów( ostatni 1,5 roku temu), ale żadnej wzmianki na temat jakiejkolwiek wymiany w układzie hamulcowym. Zarówno klocki jak i tarcze są już w bardzo złym stanie i zaczęły mi piszczeć przy naciskaniu pedału i lekko przez parę chwil ten pisk trzyma się po puszczeniu. Z góry dziękuję za fachową odpowiedź.
                        Last edited by Alix; 22-12-2015, 15:43.

                        Comment


                        • #72
                          Zamieszczone przez HondaPikolak Zobacz posta
                          Skąd taka różnica prawie 260zł?
                          trudno powiedzieć, możliwe że będzie jakaś różnica w modelu TRW np. samych klocków albo ktoś ma narzut spory.
                          Zamieszczone przez HondaPikolak Zobacz posta
                          przy przebiegu 79,5tyś. Czy to możliwe, że od nowości ani klocki ani tarcze nie były wymieniane?
                          ogólnie wiadomo że Civic VIII nie ma tak trwałych hamulców (klocki tarcze) jak modele VII i starsze, poczytaj ile jest problemów z zużywaniem się tarcz czy klocków. Natomiast czy jest to możliwe ? - owszem jest możliwe. Normalnie zestaw fabryczny powinien wystarczyć na około 100 tys km (rożnie to jest zależności od stylu i warunków) inaczej będzie zużywał użytkownik w Stolicy inaczej na Podlasiu. Wynik 80 tys nie jest jakimś super ale jest niezły biorąc pod uwagę że niektórzy juz starli klocki po 40 tys.
                          Odnajdź wątki (nie tylko dot VIII ale i starsze geny) jeśli chodzi o prawidlowe zregenerowanie układu hamulcowego bo nie polega to tylko na wyjął stare wsadził nowe, trzeba temu poświecić trochę serca by nie okazało sie po pierwszej zimie że klocki zapiekły sie w prowadnicy bo mechanik nie dał smaru. Jeśli klocki zaczęły piszczeć przy hamowaniu oznacza że okładzina się już skończyła i blaszka dystansowa (metalowa) trze o tarczę by użytkownik wiedział że "już koniec" klocka, tzn. najczęściej to jeszcze go jest jakieś 1,5mm.
                          O układ hamulcowy Civica trzeba regularnie dbać, jest to ważne.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #73
                            Dlaczego tak drogo IC bo to hurtownia która zaopatruje sklepy i mechaników którzy mają zniżki rządu 30 i więcej procent. Detaliczny klient może liczyć na 5%.Chyba że ma zniżki z tytułu zakupu grupowego to więcej. Ewentualnie znajomości ze sprzedawcą w IC. Wejdź na stronę www.peze.pl. Ja kupowałem komplet z TRW i był tam najtańszy nawet z kosztami przesyłki.

                            Comment


                            • #74
                              Dzięki Panowie za fachowe odpowiedzi. Dam Wam znać jak się będzie sprawowało auto na nowym zestawie hamulcowym bo aż sam jestem ciekaw.

                              Comment


                              • #75
                                Witam

                                Panowie mam nietypowe pytanie a mianowicie szykuje się do wymiany tarcz i klocków tył w civic 1.8. Wszystko już zakupione, w hondzie będę wymieniał pierwszy raz.
                                Czy tłoczek jest wciskany czy wkręcany (prawo czy lewo skrętny)?

                                Comment

                                Working...
                                X