Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

    witam ,mam przejechane 38 tys km. niedlug spodziewam sie wymiany klockow w mojej hani (5D 1,8) mam zamiair kupic jakies zamienniki z dwoch powodow!! 1. cena 2.oryginalne nie sa warte swojej ceny. Mam pyanie : czy wiecie jakie zaminniki sa dobre?? chodzi o klocki i tarcze !!!
    Last edited by Alix; 10-08-2013, 22:58.

  • #2
    a dlaczego ori klocki nie są warte swojej ceny,ja mam przejechane 55 tys km i przód zostaje do 80 tys, a tył zmienię na 60 tys i nie jest to auto sportowe tak 5d jak i 4d i nie rozumiem pretensji różnych użytkowników,że hamulce słabe że,zawieszenie za miękkie,a cena wiadomo, w ASO wszystko jest droższe niż w zamiennikach

    Comment


    • #3
      Ja mogę polecić tarcze ATE - gładkie lub nacinane PowerDisc - przetestowałem oba rodzaje, przy PD jakość hamowania jest lepsza, natomiast klocki szybciej znikają - normalny objaw przy nacinanych/nawiercanych tarczach.

      Co do klocków to używałem ATE, Ferodo Premier / Performance, TRW i Mintex i te klocki mogę polecić.

      Comment


      • #4
        polecam tarcze EBC i do tego sportowy zestaw klocków.ja mam założone u siebie w type-rce.ze 100 do zera naprawde nie wyczówalna różnica.ale przy hamowaniu z 220 do 100 o niebo lepiej.przedewszystkim dużo odporniejsze na przegrzanie a i żywotność(tarcz)o 15-20% lepsza.koszt tarcz jest wyższy o 30 zł od orginalnych kupionych w aso,ale warto.

        Comment


        • #5
          Kolego co do tych EBC, to nie miałeś z nimi problemów? tzn. skrzypienie? słyszałem że lubią się odzywać?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez zyga502 Zobacz posta
            a dlaczego ori klocki nie są warte swojej ceny,ja mam przejechane 55 tys km i przód zostaje do 80 tys, a tył zmienię na 60 tys i nie jest to auto sportowe tak 5d jak i 4d i nie rozumiem pretensji różnych użytkowników,że hamulce słabe że,zawieszenie za miękkie,a cena wiadomo, w ASO wszystko jest droższe niż w zamiennikach
            ja klocki z przodu muszę wymieniać co 20 000 , tyl co 35 000. Wiekszość jeżdże czasu po miescie.
            Zyga502 ty chyba nie używasz hamulców )

            Comment


            • #7
              no właśnie nie wiem jak to jest ,że tak szybko kończą się Wam klocki,mi przy przeglądzie 40tys/km powiedzieli ,że klocki z tyłu mam wymienić za 3-4 tys/km ,jeżdżę na nich już 17,5 tys km,a jak jeżdżę hm ..w końcu to honda :-)))

              Comment


              • #8
                jakiej firmy klocki montują oryginalnie w ASO ?

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez zyga502 Zobacz posta
                  a dlaczego ori klocki nie są warte swojej ceny,ja mam przejechane 55 tys km i przód zostaje do 80 tys, a tył zmienię na 60 tys i nie jest to auto sportowe tak 5d jak i 4d i nie rozumiem pretensji różnych użytkowników,że hamulce słabe że,zawieszenie za miękkie,a cena wiadomo, w ASO wszystko jest droższe niż w zamiennikach
                  Bo po 16tys km tarcze bija tak, ze kierownice z rak wyrywa. Wystarczylo pare szybszych przejazdow po zakretach i heble szlag trafil :/

                  Poszedlem do salonu, maja wymienic. Ciekawe ile nowe wytrzymaja...

                  Comment


                  • #10
                    To jakie tam były tarcze?.Mnie dopiero w poprzednim aucie tarcze szlak trafił po 100tyś..Choć to był tylko Fiat.

                    Comment


                    • #11
                      Nie mam pojecia co Honda wklada na pierwszy montaz.
                      W kazdym razie z checia bym przelopzyl wieksze hamulce, np z CTR.

                      No i nie ma co ukrywac, w duzej czesci jest to moja zasluga. Jak widze kreta droge to na twarzy pojawia mi sie duzy usmiech a hamulce zaczynaja cierpiec

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez dejv667 Zobacz posta
                        Bo po 16tys km tarcze bija tak, ze kierownice z rak wyrywa. Wystarczylo pare szybszych przejazdow po zakretach i heble szlag trafil :/
                        a nie trafiłeś po drodze w kałużę? to by wiele wyjaśniło...
                        nowiutkie tarcze można w drobny mak rozpier... przez katowanie i w kałużę.
                        1.8 5D Sport

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez radmac Zobacz posta
                          a nie trafiłeś po drodze w kałużę? to by wiele wyjaśniło...
                          nowiutkie tarcze można w drobny mak rozpier... przez katowanie i w kałużę.
                          bezposrednio w kaluze nie, ale kto tam wie... W kazdym razie staram sie unikac jakichs wodowan czy myjni kiedy tarcze sa cieple.

                          Comment


                          • #14
                            A,to inna sprawa.Jak ostro jeździsz to chyba normalne że hamulce szybko się zużywają.Ja tylko raz je przegrzałem w górach.Już teraz uważam.

                            Comment


                            • #15
                              Serwis wymienil przednie tarcze i klocki. Bicie ustalo.

                              Comment

                              Working...
                              X