Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Skrzynia i-Shift - Błędy, wadliwe działanie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
    To znaczy że robi niepotrzebny ruch,bo naciskane jest głębiej niż trzeba.
    W sprzęgle z nową tarczą słoneczko ma blaszki głębiej,w miarę zużywania zaczynają wystawać ,zmienia się punkt zasprzęglenia i zakres efektywnej pracy aktuatora ,tymczasem u Ciebie łożysko wykonuje ruch w zakresie jak dla niezużytego sprzęgła.
    Reasumując to jest tak jakby przy manualnej skrzyni ktoś dodał Ci jeszcze kawał zakresu skoku pedału, ale w dół i kazał Ci za każdym razem wciskać do końca,dużo poniżej podłogi.
    Już rozumiem - dzięki!!!
    Umówiłem się wstępnie do Serwisu na przejażdżkę i demonstrację problemu. Raczej sprzęgła w to bym nie mieszał przy przebiegu 88 000 (oryginalnym). Może faktycznie ta kalibracja poskutkuje i zniknie problem. Pozostaje mi wierzyć

    Comment


    • #47
      Zamieszczone przez ciechurka Zobacz posta
      Raczej sprzęgła w to bym nie mieszał przy przebiegu 88 000
      Oczywiście mogę tylko domniemywać,bo przecież koło auta nawet nie stałem,jednak automat to to nie jest i jak się ktoś uprze to zniszczy w godzinę po opuszczeniu salonu,a ja kierownika ani historii auta nie znam

      Comment


      • #48
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Oczywiście mogę tylko domniemywać,bo przecież koło auta nawet nie stałem,jednak automat to to nie jest i jak się ktoś uprze to zniszczy w godzinę po opuszczeniu salonu,a ja kierownika ani historii auta nie znam
        A potrafiłbyś to zdiagnozować jakbyś miał auto obok siebie?

        Comment


        • #49
          A chcesz mnie może odwiedzić?

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            A chcesz mnie może odwiedzić?
            Jeżeli byłbyś w stanie pomóc to dlaczego nie Wiesz, odległość jest tylko kwestią czasu poświęconego na jazdę i spalonego gazu Oczywiście cena pomocy to już sprawa do ustalenia

            Comment


            • #51
              Odpisałem na pw.

              Comment


              • #52
                Witam serdecznie.
                Jestem nowy na forum i również chciałem się podpiąć pod ten wątek -I-shift wadliwe działanie.

                Jestem od 9 lat posiadaczem Civica VIII 1,4 I-shift z 2006 roku, przebieg 97000km. Nigdy mnie nie zawiódł - do teraz........Od trzech tygodni borykam się z problemem zmiany biegów i sprzęgła. Pewnego dnia samochód po zatrzymaniu już nie ruszył - zapalił się komunikat z zębatką. W ASO po odczytaniu błędów i niemożności wykonania kalibracji zdiagnozowali wymianę sprzęgła. Wymieniłem sprzęgło na nowe -fabryczne, a teraz okazało się że uszkodzony jest moduł sterujący sprzęgła - koszt 7tys. zł. Przeglądając forum doczytałem, że przyczyną wadliwego działania mogą być zużyte szczotki w silniczku który jest w sterowniku. Wymontowałem sterownik i poszukuję dobrego mechanika na Śląsku, który zna się w temacie bo serwis w Katowicach najchętniej wymieniłby mi pół auta. Doczytałem, na forum, że jest jakiś fachowiec w Elblągu ale pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Auto w chwili obecnej porusza się wyłącznie na lawecie. Jeśli ktoś jest w stanie dać jakieś wskazówki będę ogromnie wdzięczny.

                Comment


                • #53
                  Zamieszczone przez xx1945 Zobacz posta
                  Witam serdecznie.
                  Jestem nowy na forum i również chciałem się podpiąć pod ten wątek -I-shift wadliwe działanie.

                  Jestem od 9 lat posiadaczem Civica VIII 1,4 I-shift z 2006 roku, przebieg 97000km. Nigdy mnie nie zawiódł - do teraz........Od trzech tygodni borykam się z problemem zmiany biegów i sprzęgła. Pewnego dnia samochód po zatrzymaniu już nie ruszył - zapalił się komunikat z zębatką. W ASO po odczytaniu błędów i niemożności wykonania kalibracji zdiagnozowali wymianę sprzęgła. Wymieniłem sprzęgło na nowe -fabryczne, a teraz okazało się że uszkodzony jest moduł sterujący sprzęgła - koszt 7tys. zł. Przeglądając forum doczytałem, że przyczyną wadliwego działania mogą być zużyte szczotki w silniczku który jest w sterowniku. Wymontowałem sterownik i poszukuję dobrego mechanika na Śląsku, który zna się w temacie bo serwis w Katowicach najchętniej wymieniłby mi pół auta. Doczytałem, na forum, że jest jakiś fachowiec w Elblągu ale pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Auto w chwili obecnej porusza się wyłącznie na lawecie. Jeśli ktoś jest w stanie dać jakieś wskazówki będę ogromnie wdzięczny.
                  https://www.youtube.com/watch?v=mEKxXOAAgug
                  Pewnie o to chodzi
                  http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

                  Comment


                  • #54
                    Dokładnie tak.

                    Comment


                    • #55
                      Różnica kwoty pomiędzy wymianą a naprawą jest warta zachodu Jednak troszkę trzeba ogarniać sprawy elektryczno-mechaniczne by samemu to zrobić no i zaplecza troszkę trzeba mieć.
                      Próbuj dalej z tym Elblągiem. Może w końcu uda się dodzwonić. A może ktoś kto już korzystał z usług tego Pana mógłby koledze podać namiar (adres, nazwisko) to może pomoże w jakimś szybszym kontakcie.

                      Comment


                      • #56
                        Trzeba ogarnąć ten temat bo z czasem coraz więcej i-shaftów bedzie miało ten problem przydały by się namiary na magika od napraw tego
                        http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

                        Comment


                        • #57
                          Jutro jadę na wstępną diagnozę czyli na zademonstrowanie problemu. Zobaczymy co powiedzą. Pewnie podłączenie kompa będzie wymagane (180 zł) + dalsza zabawa. Stawiam, że zrobią kalibrację za kwotę X i jak nie pomoże to będą szukać. Wkurza mnie takie wywalanie pieniędzy na szukanie... Jak coś się dowiem dam znać. Jeżeli ktoś ma sprawdzonego magika - niech się pochwali

                          Comment


                          • #58
                            Dzisiaj dostałem namiary od kolegi na firmę ELTRONIC z Rumii. Po obejrzeniu ich strony internetowej i rozmowie telefonicznej wyglądają na profesjonalistów, podobno naprawiają wszystkie typy sterowników choć nie wszystkie marki mają podane na stronie. Temat ogarniają w dwa dni, na wykonaną usługę dają roczną pisemną gwarancję. Dzisiaj spakowałem sterownik i wysłałem do nich (koszt regeneracji ma wynieść 500zł). Mam nadzieję że to już ostatnia część do wymiany (według ASO) bo pozostał mi jeszcze nieruszony moduł zmiany biegów (a tam są aż dwa silniki). Będę Was na bieżąco informował o postępach, a na koniec postaram się podsumować kolejno wykonane prace.
                            Poniżej namiary na magików z Rumii:
                            Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów różnych marek samochodów. Specjalizujemy się w naprawie sterowników skrzyni biegów. Multitronic , 7-gtronic

                            Comment


                            • #59
                              https://allegro.pl/sterownik-skrzyni...5.html#thumb/1
                              jeden jest na allegro
                              http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

                              Comment


                              • #60
                                Witam!
                                No więc w piątek byłem w serwisie. Po podłączeniu do HDSa wywaliło dwa błędy. Wiem, że będę tu krytykowany ale zapomniałem spisać jakie bo się bardzo spieszyłem i wyleciało mi z głowy. W każdym bądź razie na pewno błąd sprzęgła i jeszcze jakiś drugi. Błędy udało się wykasować i zrobić przyuczenie. Wszystko poszło ładnie i bezproblemowo. Problem tylko taki, że poprawa jest znikoma. Przy wrzucaniu dwójki lubi szarpnąć, przy zrzucaniu z 2 na 1 słychać skrzynię. Mechanik powiedział, że to naturalny dźwięk jak I-shift przygotowuje (wrzuca) pierwszy bieg. Nie wiem co dalej o tym myśleć, czy jeździć i się nie przejmować czy szukać... Najlepiej jakby ktoś niedaleko miał I-Shifta i pozwolił posłuchać jak pracuje ta skrzynia. Może ja po prostu się czepiam i mój perfekcjonizm mnie niszczy...

                                Comment

                                Working...
                                X