Panowie, dość obszernie na temat skrzyni i koła zębatego napisałem w tym wątku:
Nie jest to kwestia sprzęgła (które w I-shifcie wytrzymuje spokojnie 2 razy dłużej niż w manualu), tylko sterownika odpowiedzialnego za wybieranie biegów.
Należy sterownik wymontować (lub zlecić jego wymontowanie) i przekalibrować. Robił mi to pan z Elbląga, który zajmuje się sterownikami tego typu. Podaję nr telefonu: 504 042 963.
Przyznaję, że dodzwonić się jest trudno, jednak dla mnie była to jedyna pomoc w walce z autem i ASO w Siedlcach, którego nie polecam. Pracują tam wymieniacze i dyletanci.
Kłopot miałem w bodaj listopadzie 2014 r. Do dziś civik jeździ na starym sprzęgle i wszystko gra i buczy
wymieniłbym olej w skrzyni jeszcze, ale wolę nie jechać do nich...
Nie jest to kwestia sprzęgła (które w I-shifcie wytrzymuje spokojnie 2 razy dłużej niż w manualu), tylko sterownika odpowiedzialnego za wybieranie biegów.
Należy sterownik wymontować (lub zlecić jego wymontowanie) i przekalibrować. Robił mi to pan z Elbląga, który zajmuje się sterownikami tego typu. Podaję nr telefonu: 504 042 963.
Przyznaję, że dodzwonić się jest trudno, jednak dla mnie była to jedyna pomoc w walce z autem i ASO w Siedlcach, którego nie polecam. Pracują tam wymieniacze i dyletanci.
Kłopot miałem w bodaj listopadzie 2014 r. Do dziś civik jeździ na starym sprzęgle i wszystko gra i buczy

Comment