Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Cieżko wchodzi 2-gi bieg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Robson wymieniał skrzynie w 9gen po przebiegu ok. 250 tys km. Kupił uzywkę.
    Zblokowała się chyba właśnie na 2 biegu - nie było sensu naprawiać.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • #47
      co ile Trzeba wymienić ten Olej ?

      Comment


      • #48
        Olej w skrzyni wymienia się jak dobrze pamiętam co 100tyś. km Uprzedzam pytanie, jakby co to MTF Hondy i tylko taki
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #49
          Witam Was serdecznie czy ktoś może rozwiązał problem? Gdyż właśnie u mnie zaczęła się dziać taka sytuacja przy redukcji z 3go biegu. W innym wypadku jest dobrze, na luzie sprzęgło wciśnięcie wszystko ok chodzi, tylko ta redukcja. Przebieg 170tys.
          Last edited by Sieku89; 20-12-2017, 11:30.

          Comment


          • #50
            Niestety problem "2-ki" w tym modelu Hondy jest powszechny. U mnie w sedanie akurat nie było takich dolegliwości...no czasami raz na jakiś czas się pojawił problem ale to raczej incydentalnie natomiast mój syn jeździ 5D poliftową i tam ten problem jest widocznie zauważalny. Ale jak to powiedzieli mechanicy w kilku serwisach ASO Ten Typ Tak Ma...
            Moja Hania
            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez marart Zobacz posta
              Niestety problem "2-ki" w tym modelu Hondy jest powszechny. U mnie w sedanie akurat nie było takich dolegliwości...no czasami raz na jakiś czas się pojawił problem ale to raczej incydentalnie natomiast mój syn jeździ 5D poliftową i tam ten problem jest widocznie zauważalny. Ale jak to powiedzieli mechanicy w kilku serwisach ASO Ten Typ Tak Ma...
              Od siebie mogę polecić wymianę gałki na cięższą, lepiej wyważoną. Biegi wskakują precyzyjniej, i rzadziej dochodzi do haczenia. Od kiedy wymieniłam z OEM Civic na OEM s2000, miałam może ze dwa razy leciutkie przyhaczenie przy redukcji.

              Comment


              • #52
                Zacząłem się nawet zastanawiać czy to nie jest jakaś blokada aby nie rozwalić skrzyni na jedynce mam podobnie i to jest na pewno blokada. Bo dziwna sytuacja ze chodzi dobrze w każdym innym wypadku, no testowałem czy to tylko z trzeciego na drugi bieg ale nie z czwartego też tak jest. Temu moje przypuszczenia takie. Ewentualnie myślę też nad przesmarowaniem ciegien do tego biegu. Tak jak kolega wcześniej opisał na zdjęciu, niestety na to musze mieć trochę pogody bo ostatnio ciągle pada. Na pewno jak to zrobię dam Info czy są jakieś zmiany bo być może faktycznie zrobił się tam jakiś glut ze smaru, może osłona się gdzieś przetarla czy coś i weszła woda i syf no tak czy inaczej lukne to dam Info

                Comment


                • #53
                  Ludzie,a może nauczcie się redukować podwójnie wysprzęglając z międzygazem .
                  Ja tu widzę różne problemy,ale ten z wrzucaniem dwójki czy jedynki podczas jazdy to czasem specyfika samej konstrukcji -pogorszenie jednego na rzecz popawy czegoś innego.W niektórych wynalazkach jest nawet rozwiązanie tego,podwójne synchronizatory,ale awaryjne więc cieszcie się tym co macie..

                  Comment


                  • #54
                    Wymiana oleju w skrzyni biegów na oryginalny (MTF-3) + zamontowanie short shiftera eliminuje problem z haczącą dwójką o 95%

                    Comment

                    Working...
                    X