Az miło poczytać taką dyskusję 
0W20 w życiu nie zaleję. xW30 i xW40 jak najbardziej. Na pierwszym jazda normalna bez szaleństw, na drugim tak samo ale bez ograniczeń.
Kolejną wymianę zrobię na SSO by porównać go względem SSL'a pod kątem spalania. Oba są ochronne A3, jeden trochę bardziej drugi trochę mniej.
Jeden jest solidną 40ką, drugi solidną 30ką. Oba niby A3, ale diabeł tkwi w szczegółach. Po to są karty specyfikacji. Ale to dla masochistów. Reszta A3 A5 plus SAE.Do tego świadomość co do czego i wio.
Polecieliśmy z wykresami, czy jak fajnie to r7 napisał "z malunkami".

Normalnie w dziale K/S aż wypada pisać przy sprzedaży auta, że auta latało na oleju A3 czy A5 czy 0W20 i JAK latało.
Ciekawe na które auta byłby większy popyt...
Ps. Ostatnio łańcuch w moim rowerze lata na Mobil1 FS A3.
Szybko ciemnieje, więc pewnie wysoki TBN spełnia swoje zadanie.

0W20 w życiu nie zaleję. xW30 i xW40 jak najbardziej. Na pierwszym jazda normalna bez szaleństw, na drugim tak samo ale bez ograniczeń.
Kolejną wymianę zrobię na SSO by porównać go względem SSL'a pod kątem spalania. Oba są ochronne A3, jeden trochę bardziej drugi trochę mniej.
Jeden jest solidną 40ką, drugi solidną 30ką. Oba niby A3, ale diabeł tkwi w szczegółach. Po to są karty specyfikacji. Ale to dla masochistów. Reszta A3 A5 plus SAE.Do tego świadomość co do czego i wio.
Polecieliśmy z wykresami, czy jak fajnie to r7 napisał "z malunkami".

Normalnie w dziale K/S aż wypada pisać przy sprzedaży auta, że auta latało na oleju A3 czy A5 czy 0W20 i JAK latało.
Ciekawe na które auta byłby większy popyt...

Ps. Ostatnio łańcuch w moim rowerze lata na Mobil1 FS A3.


Comment