tak rozbieżności są duże bo w temacie oleju jest tyle zdań co fachowców, ale to nie ważne, olej ma być taki jaki zaleca producent, koniec kropka.
Jak idziesz grać w piłkę to wiadomo ze ubierzesz buty tzw "korki" i nie ważne czy z 6 czy 8 czy jeszcze inaczej wkręcana lane itp. korki czy Puma czy Adidas, wiadomo że mają być "korki" weź se jakie lubisz ale nie gumowce bo do tego sie nie nadają ,ale na sile i w nich można kopnąć sie da ale kiedy nogi poobcierasz to będzie dupa.
Co do wymiany to nie napisałeś:
- co masz zalane?
- jaki masz przebieg od ostatniej wymiany?
- czy masz olej na dolewki ?
z braku tych informacji rozumiem że ich nie posiadasz, zasugerowałem że jak kompletnie nie wiesz co masz w silniku to kup sobie Lotosa bo chyba najtańszy a parametrami równie dobry jak każdy inny i dolewaj lotosa i myśl o wymianie nie dłużej niż 5tys.
jeśli natomiast, wiesz to wszystko to nie rozumiem pytania: jakim olejem mam uzupełniać braki (...) tak napisałeś...
aaa nie oburzam sie ... może tak wyszło
przepraszam za "ciśnieniowy" styl...
Jak idziesz grać w piłkę to wiadomo ze ubierzesz buty tzw "korki" i nie ważne czy z 6 czy 8 czy jeszcze inaczej wkręcana lane itp. korki czy Puma czy Adidas, wiadomo że mają być "korki" weź se jakie lubisz ale nie gumowce bo do tego sie nie nadają ,ale na sile i w nich można kopnąć sie da ale kiedy nogi poobcierasz to będzie dupa.
Co do wymiany to nie napisałeś:
- co masz zalane?
- jaki masz przebieg od ostatniej wymiany?
- czy masz olej na dolewki ?
z braku tych informacji rozumiem że ich nie posiadasz, zasugerowałem że jak kompletnie nie wiesz co masz w silniku to kup sobie Lotosa bo chyba najtańszy a parametrami równie dobry jak każdy inny i dolewaj lotosa i myśl o wymianie nie dłużej niż 5tys.
jeśli natomiast, wiesz to wszystko to nie rozumiem pytania: jakim olejem mam uzupełniać braki (...) tak napisałeś...
aaa nie oburzam sie ... może tak wyszło

Comment