Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik 2.2 140 KM - jaki jest?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    O co chodzi z pompą wysokiego ciśnienia, faktycznie jest wadliwa? Naczyttałem się na jakimś portalu gdzie wskazywali 'typowe usterki' i jak zobaczyłem cenę tej pompy to odechciało mi się diesla.. Jak to wygląda w rzeczywistości?

    Jestem w trakcie wyboru swojej pierwszej hondy, wybór padł na 3drzwiowego ufo - stoję aktualnie przez dylematem, 1.8 vtec benzyna + lpg lub dieselek, którego tyczy się temat..

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez zcv Zobacz posta
      O co chodzi z pompą wysokiego ciśnienia, faktycznie jest wadliwa?
      nie jest to usterka "standardowa" a incydentalna. Nie przypominam sobie aby komuś w 2,2 padła poma CR na forum chyba nie ma takiego przypadku, naczytałeś sie jakiś niemieckich dziennikarzy. Każdego jednak diesla można popsuć od nieumiejętnego korzystania z niego lub karmienia go rolniczą ropą zamiast dobrą z wiarygodnego źródła.
      Zamieszczone przez zcv Zobacz posta
      stoję aktualnie przez dylematem, 1.8 vtec benzyna + lpg lub dieselek,
      to rozważ to dokładnie, bo ten diesel mało nie pali i w tej rywalizacji benzyna z LPG spokojnie wygrywa ekonomicznie.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #33
        witajcie,

        odkopie watek, bo nie znalazłem wszystkich informacji w jednym miejscu - wszyscy zgodnie piszą, że silnik po modach sprawia ze jest to zupełnie inne auto - myślę, że interesujące byłoby zestawienie osiągów katalogowych, np. przyspieszenie 0-100, elastyczność 60-100 na iv biegu lub 80-120 na v (wybaczcie nie wiem jakie powinny być prawidłowe zakresy) z osiągami po modach np. sami program 170-180 km, po zmianie IC, po zmianie turbo i mocy np. 200-220 km

        jezeli gdzieś ktoś już o tym pisał na forum to chętnie poczytam

        Comment


        • #34
          zawsze więcej pytań jest przed modem, po modzie mało kto się obszernie wypowiada.
          Kilka wątków jest m.in. w tym dziale: https://www.civicforum.pl/forumdispl...ng-Mechaniczny
          np:Chip tuning 1.6 i-dtec
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #35
            no wlasnie przeczytalem sporo watkow i raczej wszyscy poruszaja kwestie problemow technicznych, w temacie 1.6 i-dtec znalazlem jedynie ze predkosc 0-100 jest gdzies w granicach 8.6-8.7 sek, na zimowych oponach - ale wiekszosc dyskusji dotyczy tego czy faktycznie autor ma tyle KM co deklaruje, bo z 1.6 granica jest podobno 150 KM..... także, nie za wiele sie dowiedzialem.

            Być może osoby, ktore dysponują dłubniętymi dieslami 2.2 moglby sie pochwalic osiagami? Wiem, ze Butler ma fajnie pomodzone auto (pozdrowienia z Gdanska ;-))
            Myślę, że dla niezdecydowanych byłby to jakiś argument czy isc w tuning czy nie.

            Comment


            • #36
              tak to wygląda u mnie po wirusie w 2011 roku - 396Nm i 168KM. Początkowo był tylko problem z niedziałającym tempomatem, ale szybko to poprawili i działa wszystko jak należy.

              Osiągi są takie, że na 1 i 2 biegu to jest jednak muł i na ściganie spod świateł średnio się nadaje, za to na III i IV biegu jest rewelacja - szybko się to docenia w trasie przy wyprzedzaniu lub powracaniu do prędkości sprzed hamowania na autostradzie.

              Vmax wyszedł na 228 km/h. Spalanie (poza miastem przy 90-100km/h 5,5l/100, jak będziesz się "katował" to zejdziesz poniżej 5, autostrada 120-140 (od 6,0 do 6,5l/100), 140-160 (6,5-7,5), dalej już rośnie do 10-12 litrów/100 przy 180-220km/h)

              Z chipem zrobione już 150 tysięcy kilometrów - osobiście polecam.

              v-tech.PNG

              vtech2.PNG

              Comment


              • #37

                Comment


                • #38
                  Ja ostatnio nabyłem civica z tym silnikiem, przebieg 310kkm. Po kupnie wpadł jeszcze na inspekcje do mechanika. Poza wymianą hamulców stwierdził jedynie że rolki przydałoby się wymienić bo hałasują, a ogólnie to silnik pracuje pięknie

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Lirojj Zobacz posta
                    Ja ostatnio nabyłem civica z tym silnikiem, przebieg 310kkm. Po kupnie wpadł jeszcze na inspekcje do mechanika. Poza wymianą hamulców stwierdził jedynie że rolki przydałoby się wymienić bo hałasują, a ogólnie to silnik pracuje pięknie
                    Aktualizacja po przejechanych ponad 10kkm i wymianie kompletu wtryskiwaczy.
                    Silnik według mnie idealny na trasy i przejazdy autostradami, gdzie u mnie to jest mocne 90% z racji dojeżdżania do pracy. Pozostałe 10% to jest miasto. Ten silnik, gdy się o niego dba jest znakomity, przynajmniej w warunkach w jakich go użytkuję, bez "wirusa" na oryginalnej mapie. Przejeżdżając trasę z prędkościami w przedziale 100-110km/h komputer pokładowy raportuje spalanie na poziomie 4,7L/100Km. Silnik charakteryzuje się wysoką kulturą pracy. Podczas jazdy w trasie głównie słyszalny jest szum wytwarzany przez opony i wiatr z racji słabego wygłuszenia karoserii. Co do wynoszenia przodu to w moim przypadku nie zauważam problemu, bo nie cisnę samochodu do granic przyczepności, choć lubię szybciej przelecieć przez rondo lub winkiel (może brakuje mi jaj, żeby go doprowadzić do granicy ). Jestem kierowcą, który rzadko przekracza limit prędkości w trasie, chociaż jeżeli mam obskoczyć miasto lubię wcisnąć gaz do podłogi. Już gdy kupiłem samochód w Styczniu bieżącego roku uważałem silnik za płynny, a po przejażdżce na nowych wtryskach jest wręcz zjawiskowy pod tym względem. (322kkm przebiegu w momencie pisania postu)

                    Comment


                    • #40
                      Mój ma już ponad pół miliona i nadal ori rozrzad, łożyska,przeguby itd
                      Kupiłem ponad rok temu civic 10 i mam nadzieję że ta zrobi chociaż 300k

                      Comment

                      Working...
                      X