Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik 2.2 140 KM - jaki jest?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    W przypadku aut uzywanych jest jesze jedna kwestia. Przebieg.
    Uzywane benzyniaki mają zdecydowanie mniejsze realne przebiegi niz diesle. U nas tego nie widac, bo 90% diesli ma cofnięty licznik
    Ale wystarczy pojechac do Niemiec i zobaczyc w komisach przy ASO jak wyglądają przebiegi. Znalezienie diesla z przebiegiem mniejszym niz 30-40 tys km rocznie graniczy z cudem - naprawdę pojedyncze egzemplarze.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • #17
      A że większość tych diesli na naszym rynku jest z rynku niemieckiego...
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • #18
        ... to mamy odpowiedz jak maja sie realia wskazań liczników po przekroczeniu naszej granicy.
        EX Civic FN1
        EX Civic ED7
        EX Civic EP2
        EX Civic FD7 FL
        EX Civic FN2
        EX Civic FG1
        EX Civic FD7
        EX Civic EM2
        EX Accord CL3
        EX Accord CG8
        EX Civic MB6
        EX Civic MB4
        EX Civic MB2

        Comment


        • #19
          Witam
          Jestem na etapie kupna civica właśnie z tym silnikiem.
          Do tej pory obejrzałem 2 sztuki i w każdej z nich silnik w początkowej fazie przyśpieszania/ruszania wydaje taki dziwny metaliczny świst czy coś podobnego nie wiem jak to dokładniej określić...czy te silniki charakteryzują się taką pracą czy akurat tym egzemplarzom coś dolega?

          Comment


          • #20
            Jak nie nagrasz i nie wrzucisz np. na YouTuba to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi.
            Oprócz turbiny wkręcającej się w obroty raczej nic metalicznie świszczącego nie słychać...
            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

            Comment


            • #21
              U mnie tez raczej nic metalicznie nigdy nie świstało...no ale moze chodzi o turbinę, choc stockowo jest dość cicha.
              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez mzmati Zobacz posta
                Aha, zapomniałem dodać, że jak na mój gust autko jest dość słabo wyciszone. Słychać silnik, a bardziej metaliczny odgłos rozrządu
                Wydaje mi się,że chyba chodzi mi o to co kolega wyżej napisał...ciężko jest mi nagrać filmik bo auto niestety nie jest za blisko :/

                Comment


                • #23
                  Samo wyciszenie/wygłuszenie w UFO jest słabe - to fakt.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • #24
                    Na stronach Auto Światu pojawił się taki oto artykuł ... może to komuś pomoże nieco dowiedzieć się o silniku a użytkownikom ocenić czy piszą prawdę (zważywszy że takie artykuły pisane są przez redaktorów na podstawie problemów opisywanych na Forach ) https://www.auto-swiat.pl/eksploatac...i-koszty/8rtfp
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                      Na stronach Auto Światu pojawił się taki oto artykuł ... może to komuś pomoże nieco dowiedzieć się o silniku a użytkownikom ocenić czy piszą prawdę (zważywszy że takie artykuły pisane są przez redaktorów na podstawie problemów opisywanych na Forach ) https://www.auto-swiat.pl/eksploatac...i-koszty/8rtfp
                      porównaj ten z 2012 .Idą na łatwiznę i plagiatują od siebie https://www.auto-swiat.pl/eksploatac...rt-uwagi/jjxbg
                      pozdrawiam Świątecznie
                      p.s.Co spraw technicznych, to kilka wad tyczy sie jeszcze nie ufo(przed 2006)Potem jest lepiej i faktycznie jest to jeden z lepszych sadzomiotów na rynku
                      Last edited by artax; 24-12-2014, 14:09.

                      Comment


                      • #26
                        Mam civica type s 2,2 z modem na 170 km i muszę powiedzieć, że autko naprawdę kusi żeby cisnąć ( miły świst turbiny ) w zasadzie można wyprzedzać całe kolumny samochodów
                        Zawieszenie twarde ale ma to swoje zalety, spalanie jak dla mnie super średnia 6,5, trochę głośno w środku przy dużych prędkościach. Zaskoczyło mnie to, że auto wydaje się małe a tak naprawdę sporo miejsca jest zarówno z przodu jak i za fotelem i całkiem spory bagażnik.


                        mod: zapraszam do działu powitalnego (2 Pkt. Regulaminu).
                        Last edited by Gość; 10-02-2015, 09:16.

                        Comment


                        • #27
                          Niedawno nabyłem takiego dieselka przy przebiegu 140 tyś i na prawde nie czuje nic nie pokojącego jesli chodzi o dwumase czy sprzegło, jak mozna zauważyć, że sprzegło jest do wymiany tak samo jak wtryski. Auto chodzi perfekcyjnie, na codzien jeżdzę 50% trasa 50% miasto i staram się spokojnie nim jeździć aby go dogrzac i nie meczyc zimnego diesla.

                          Comment


                          • #28
                            Jeśli chodzi i niedogrzany silnik to jest to domena większości dieslów z przewymiarowanym silnikiem w stosunku do masy. Jeśli jeździsz oszczędnie to niestety ale (przynajmniej zimą) ten problem będzie dotyczył Ciebie. Sprawdzona przeze mnie opcja to jechać przez chwilę bez nawiewu, żeby dać szansę nagrzać się silnikowi. No niestety diesel to konstrukcja specyficzna, która jednak na trasie broni się względem banzyny. co do twardego zawieszenia to polecam poeksprerymentować z ciśnieniem z przodu, mi pomogło. Nie pamiętam teraz jakie dokładnie mam ale niższe niż zaleca producent i jest o niebo lepiej.

                            Dobrze jest też nie pomijać Regulaminu i nadrobić pkt 2.
                            Last edited by rambo7; 20-02-2016, 20:31. Powód: Regulamin pkt 2.

                            Comment


                            • #29
                              Duży plus jest taki ze honda civic w tym silniku rok 2006 nie ma dpf bo pozniej to juz prawie wszędzie ładowali

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez Kamerunczyk Zobacz posta
                                Duży plus jest taki ze honda civic w tym silniku rok 2006 nie ma dpf bo pozniej to juz prawie wszędzie ładowali
                                W każdej z 2006 nie ma dpf-a ? Do tej pory spotykałem się z opinią, że wszystko zależy od kraju pochodzenia. Tak swoją drogą, jak można sprawdzić w trakcie oględzin przed zakupem, czy dany egzemparz civica8 ma dpf ?

                                Comment

                                Working...
                                X