Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Opony i Felgi do Civic 8gen - Kompendium

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Na pewno tak zrobię....na razie (w poniedziałek)jadę kupić następną hondę...tym razem ufo z 2009ale tym zakupem pochwalę się w innym dziale.
    Sorry za OT.
    Pozdrawiam.
    Passat Variant 1.9 tdi 131km Tiptronik-2005r
    Honda Civic 1.4,90km 3D+STAG-1997r
    Honda Civic 2.2 i-cdti-2009r
    Audi A4 B6 1.6i 2004r+Stag Qbox+Barracuda
    Suzuki Bandit GSF-1250 SA

    Comment


    • #47
      Jeżeli są w dobrym stanie, zdecydowanie wolałbym takie Dezenty od jakichś stalowek. To porzadna niemiecka firma z grupy Alcar i jakością praktycznie nie ustepuje oryginalnym felgom, a jednak aluminium duzo lepiej się sprawdza zimą. Nie ma co sie ograniczac tylko do oryginałów, ważniejszy jest sam stan felgi, bo prosty aftermarket zawsze będzie lepszy od zniszczonego/giętego oryginału. Ta cena jest niemała niestety jak za używane nieoryginalne... ale może można sie potargowac.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • #48
        Witam.
        Pytanko. Czy Felgi o rozmiarze 17 x 8J ET 35 z Oponkami 225x45x17 wejdą do HB na seryjnym zawiasie? Nic nie będzie ocierało.

        Comment


        • #49
          Będzie już raczej obcierać, ale przy takim setupie dużą rolę odgrywa już kształt samej opony... 50/50. Najlepiej jakbyś przymierzył.
          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

          Comment


          • #50
            Witam.

            To mój pierwszy wpis na forum.

            Od niedawna stałem się "hondiarzem", posiadam białego sedana z 2009 r (pierwsze rejestracja dopiero czerwiec 2010), który kupiłem lekko puknięty od prawdziwego a nie "niemieckiego" dziadka.

            Auto było z przebiegiem faktycznym 16 tys więc zakup uważam za dobry, ale nie miało np felg aluminiowych.

            W tej chwili po odbudowaniu budżetu szukam felg.

            Niestety nie wiem jakie kupić, może ktoś mi poleci jakąś markę tych felg albo miejsce gdzie można fajne znaleźć.

            Ja myślę np o takich:





            jednak nie wiem czy są one ok jakościowo i czy warto wogóle je kupić, czy możę lepiej orginalne.

            Może ktoś coś ?


            admin: pierwszy wpis na forum ma być tam gdzie powinien a nie tutaj, lektura Regulaminu się przyda.
            Last edited by Gość; 31-08-2015, 10:55.

            Comment


            • #51
              Proponuję co następuje:

              - nadrobić zaległości i przeczytać Regulamin
              - pierwszy post napisać w Dziale Przywitań
              - przysiąść trochę nad forum, w tym wątku ale i w Dziale Nasze auta gdzie o felgach sproro.

              Z mojej strony, po tej lekturze, zdobyciu wiedzy z czym się je felgi, opony - koła, proponowałbym udać się na znane (też znajdziesz na forum) serwisy oponiarskie gdzie dobierzesz felgi nawet do fotki samochodu, konkretnych firm, o których też i tam i na forum poczytasz. Przykładowe felgi jakie podałeś - ja bym odpuścił, chyba też były na Forum prezentowane. Możesz się naciąć na typową, ciężką chińszczyznę.
              Last edited by markow71; 31-08-2015, 10:58.

              Comment


              • #52
                Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
                Będzie już raczej obcierać, ale przy takim setupie dużą rolę odgrywa już kształt samej opony... 50/50. Najlepiej jakbyś przymierzył.
                Czy Przy ET 47 bedzie lepiej?


                Dzieki Za odp.

                Comment


                • #53
                  Będzie ok.
                  Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                  Comment


                  • #54
                    Co myślicie o takiej feldze do czarnej Hondy https://polskihurtopon.pl/p/61477-en...7-et-45-5x1143 ?

                    Comment


                    • #55
                      Będzie ładnie leżeć, aczkolwiek wolał bym kupić szerszą 7,5"
                      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                      Comment


                      • #56
                        Wejdzie bez problemu ?

                        Comment


                        • #57
                          Tak, bez problemu. Dla formalności spytaj o wielkość otworu centrującego. Musi być 64mm albo więcej - wówczas się daje pierścienie centrujące.
                          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                          Comment


                          • #58
                            ok dziękuję bardzo

                            Comment


                            • #59
                              mam honde z silnikiem 1.4 (1339cm2) i 83km. Opony 16" 205/55.
                              Według producenta powinienem ładować 2.1bar. unspecified.jpg
                              Zawsze gdy zmieniam oponki u wulkanizatora wbijają mi po 2.2, czy powinienem im zwrócić uwage ze to za dużo czy spokojnie mogę jezdzic na 2.2 albo nawet na 2.3? byle by nie było mniej, co nie?

                              Comment


                              • #60
                                Nie ma problemu z tak małymi różnicami. Naładujesz 2,4 też będzie ok `
                                Mniej jak 1,8 to bym jednak korygował do właściwego ciśnienia.
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X