Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Letnie opony 17'' do VIIIgen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rainsport 3 czytałem ze jest poprawiony pod kątem ścieralności. Nie wiem polatam zobaczę. Opony są niedrogie więc i tak każdą opone zetrzesz w 4 sezony max. Przecież na całe życie ich nie kupujesz.

    Comment


    • Ja to robię 5-7 tys rocznie wiec sie o to nie boje. Z ciekawości pytam

      Comment


      • Zamieszczone przez Pieczar Zobacz posta
        Już miałem kupować oponki Goodyear Eagle F1 Asymetric 3, kiedy ktoś mi zamieszał w głowie i powiedział że dużo tańsze a praktycznie tak samo dobre są oponki Uniroyal rainsport 3. Okres wymiany opon zbliża się nieubłaganie, a ja dalej mam dylematy. Pomóżcie!
        Na temat Uniroyalów się nie wypowiem, ale o Goodyerach mogę coś napomknąć. Mam od tygodnia nówki sztuki na aucie i muszę przyznać, że sprawują się wyśmienicie. Komfort jazdy jest zachowany (jak na twardą charakterystykę zawieszenia Ufo), przyczepność świetna (nawet na mokrym), pod względem hałasu jest bardzo dobrze (są niewiele głośniejsze od moich super cichych zimówek i o niebo cichcsze od fabrycznych Michellinów). Naturalnie nic jeszcze nie wiem o większej ścieralności
        Mój czarny 8gen

        Comment


        • Zamieszczone przez kermit01 Zobacz posta
          Ja to robię 5-7 tys rocznie wiec sie o to nie boje. Z ciekawości pytam
          Na takie przebiegi to Michelin Crossclimate jeden zestaw i tyle

          Comment


          • Panowie/Panie!, a opony całoroczne? do wszystkiego i do niczego? dla działkowców-emerytów? Myślałam o Nokianach Weatherproof ale już nie wiem czy nie zostawić tego pomysłu i zwyczajnie kupić opony letnie. Jeżdżę 10-12 tyś.rocznie po mieście ale mam do dyspozycji szybsze drogi. Zależy mi na bezpieczeństwie i emocjach więc jakie w końcu te gumki kupić ? Dunlopy troszkę drogo.. i z tego co czytam na 2 sezony, a Pirelli P7 Cinturato?? i jaki indeks prędkości do Hani? niby wystarczy V, a jest jeszcze W/Y..

            Comment


            • Wszystko zależy od stylu jazdy i ich ścieralność coś za coś dobrze kleją to wiadomo że ścieralność będzie mocna. Ja z kolei średnio jestem zadowolony z rainsport 3 jednak przy moim stylu jazdy czasami jak chcę wejść ostro w zakręt opony mnie ograniczają czuje jak się opona już załamuje miękkie są po prostu A po wstawieniu rozpórki to już w ogóle dobrze to czuć kiedy już zrywa przyczepność. Nie są to opony sportowe niestety ;p Albo zmienię je albo po prostu następne już będą inne Możliwe że uderzę w stronę asymetric'a. Miałem wcześniej falkeny ze 914 ecorun i na tamtych mogłem poszaleć na tych tak średnio ;p Ale jeżeli chodzi o deszcz to super wpadam w kałuże i nie czuje jak samochód zwalnia przy wyższych prędkościach nie czuć tego oporu super wodę odprowadzają i super też trzymają.
              Last edited by Przemek82; 19-04-2017, 18:20.

              Comment


              • A masz je z XL czy zwykle ?

                Comment


                • Zamieszczone przez kermit01 Zobacz posta
                  A masz je z XL czy zwykle ?
                  Uniroyal Rainsport 3 225/45 R17 91 Y FR

                  Bez xl nie chciałem xl z twardymi ściankami miało być komfortowo. Ale chyba nie dla mnie komfort wolę coś bardziej szybszego ;p Bo wszystkie łuki ostatnio z uślizgiem opon Chyba dla mnie lepiej będzie iśc w kierunku dunlopa sp sport, asymetric'a.
                  Last edited by Przemek82; 19-04-2017, 18:40.

                  Comment


                  • A No widzisz, xl nie sa juz takie miękkie. W sumie nie sa tez głośne.

                    Comment


                    • Witam.
                      Co sadzicie o Debicach presto UHP 2. W ostatnim czasie rozmawiałem zgumiarzem i strasznie je zachwalal a cena jes takze powalajaco mała. Pobdobno to nowy bierznik tegoroczny w kategoriach na mokrej i suchej najwieksze oceny. Opony 245 45 17 91Y xl kosztuj od 260-300. Z takimi parametrami ciezko znalesc opone w takiek cenie.
                      W z wiazku z tym mam ptanie czy ktos jeździ na takich oponach jesli tak czy to prawda co o niej pisza czy daje rade???. Wiem to Debica ja sam wole Dunlopy ale Debica nalerzy do koncernu Gudiera wiec moze jest warta uwagi

                      Comment


                      • Nie 245 tylko 225
                        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                        Comment


                        • A tak sory 225 45 17 szczeliłem literówkę

                          Comment


                          • Uff, z tego, co wyczytałem do tej pory w tym wątku (od str. 1 do 20, potem nie dałem rady) można wywnioskować, że:

                            - dla lubiących komfort dobrą oponą będzie Uniroyal Rainsport 3.
                            - Dunlopy szybko się zużywają.
                            - Michelin Primacy to badziewie jakich mało (i tu potwierdzam - mam takie w kupionej niedawno hondzie i fundują okropny hałas bo trafiły mi się wyząbkowane).

                            W takim razie co możecie mi polecić pod moje preferencje, które są następujące:
                            - wielkość r17", felga oryginalna 7"
                            - styl jazdy spokojny
                            - zależy mi na długim użytkowaniu
                            - zależy mi na komforcie, bo mieszkam w okolicy o dziurawych drogach i wkurza mnie już jazda moją Hondą - czy zmiana profilu coś by pomogła? Tak kojarzę, że warto zmienić na 205/50/17 ? nie chcę zmieniać rozmiaru felg
                            - na "cichości" mi nie zależy, bo wszystko będzie cichsze od Michelin Primacy
                            - cena możliwie rozsądna, niekoniecznie klasa premium, zastanawiam się nad hankookami jeszcze - ktoś używał? Może hankooki lepsze od uniroyali się okażą?

                            Comment


                            • Bierz Uniroyal dla komfortu albo Bridgestone Turanza ER300 dla trwałości to z tych sensownie wycenianych. Zmiana rozmiaru na 205/50 jest bez sensu bo wysokość scianki bocznej opony się nie zmienia a jest ona bardziej naciagnieta i auto będzie łatwiej zgarnąć krawężniki lub być wręcz mniej komfortowa. Jak Ci zależy na komforcie i trwałości nie oszczędzaj za bardzo na siłę, bo w oponach budżetowych (Fulda, Sava itp.) żadnej z tych cech nie znajdziesz. Co najmniej średnia półka. Jeżeli zakup zimowek tez przed Tobą warto rozważyć całoroczne. To nieźłe i ekonomiczne rozwiązanie, a auto ani ciężkie ani mocarne wiec spokojnie sobie poradzą.
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Zamieszczone przez dastro Zobacz posta
                                Michelin Primacy to badziewie jakich mało (i tu potwierdzam - mam takie w kupionej niedawno hondzie i fundują okropny hałas bo trafiły mi się wyząbkowane)
                                Jak bardzo niedawno? Bo od dłuższego czasu dostępna jest wersja Primacy 3, która całkiem dobrze wychodzi w testach oraz wg opinii użytkowników.

                                Comment

                                Working...
                                X