Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Letnie opony 17'' do VIIIgen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Z tej trójki dla mnie akurat zdecydowanie Dunlop. Opona typowo UHP a przy tym dość kulturalna. Więc można i się pobawić bo fajne jeździ i normalnie pojeździć bo nic jej nie brakuje. Przede wszystkim też jedyna premium z tej trójki. Jedynym jej potencjalnym minusem w stosunku do reszty jest być może nieco krótszy żywot, ale IMO i tak warto. No ale jak kupiłeś to daj znać jak się Uniroyal sprawuje
    Last edited by Alix; 14-03-2017, 18:38.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Witam,
      Mam dylemat pomiędzy Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 lub Asymmetric 3. Opona F1 A3 jest już od roku na rynku, jest ktoś mi w stanie powiedzieć czy 3 generacja jest lepsza od drugiej, porównywalna lub słabsza? Rożnicy w cenie nie ma praktycznie żadnej.

      Comment


      • Więcej opinii znajdziesz o"2" bo dłużej na rynku.
        Sam szukałem bezpośredniego porównania ale nie udało mi się znaleźć. Może na zagranicznych stronach.
        Według testów to "3" ma lepsze parametry niż inne opony wiodących marek. To wskazuje że od "2" też powinna być lepsza.

        Comment


        • Którą byś nie założył i tak pewno różnicy nie odczujesz.

          Comment


          • To że Ty nie wyczuwasz to nie znaczy że innym także będzie bez różnicy.
            Wszystko zależy od preferencji kierowcy i pod to należy dobrać sobie opony.
            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

            Comment


            • Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
              Wszystko zależy od preferencji kierowcy i pod to należy dobrać sobie opony.
              To zdecydowanie. To jest tak naprawdę najprostszy... i jeden z największych (!) wpływów jakie mamy na to, jak nasze auto się prowadzi.

              Zamieszczone przez luzny41 Zobacz posta
              Sam szukałem bezpośredniego porównania ale nie udało mi się znaleźć.
              Koncerny unikają takich powikłań jak ognia, więc raczej nie znajdziesz, chyba, że jacyś fani takowe zrobią albo z osobistych opinii - ale tu musisz brać pod uwagę co napisane zdanie wyżej - każdy jeździ trochę inaczej i przy jednym stylu jazdy będzie dobrze, a przy drugim niekoniecznie. Niestety, nie ma łatwo. Ja byłem bardzo zadowolony z zimowych Conti 830P, więc kupiłem następcę 850P... która niby we wszystkim jest lepsza na papierze, a w realu zupełnie nie ma tych cech, które kochałem w starszym modelu i srogo się zawiodłem także nie zawsze niestety nowsze jest lepsze. Aczkolwiek Assy3 widzę z grubsza kontynuują linię udanych Assy2, więc... no nie wiem sam. Miałem A2 i dopóki nie pojawią się opinie szersze o A3, nie spieszył bym się. Podobnie jak spieszę się kupować doskonałego dla mnie schodzącego zimowego Nokiana A3, bo A4 jak na razie nie błyszczy w Performance tak jak tamten... Z kolei Conti SportContact5/5P były bardzo takie sobie na performanceo'we opony, a nowa SportContact6 to jest mega krok do przodu i wreszcie jeździ tak, jak dobra opona UHP/MP powinna. Tak jak z autami - jedna generacja bardziej udana, druga mniej...
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Ktoś zna odpowiednie Ciśnienie dla UNIROYAL RainSport 3 ? 225/45R17 mam na drugim aucie uniroyala rain expert gdzie tam potrzeba aż 2,7 bara bo na 2,1-2,2 jakby flak był tak to wygląda... Jeszcze nie zakładałem na auto więc się zastanawiam czy z tą już będzie normalnie po 2,1-2,2 - szukałem informacji dotyczącej ciśnienia roboczego rainsporta3 i nic nie mogę wywnioskować z tego.
                "Jak trwoga to do boga" ehh ;p

                Comment


                • To chyba nie od opony zalezy cisnienie (moze odrobine) Na slupku przy drzwiach kierowcy masz cisnienie prawidlowe dla Twojego auta. Pewnie sa opony gdzie trzeba troszke wiecej dmuchnac niz na slupku podane, ale ja z reguly bije wszedzie po 2.2
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment


                  • Ja do moich UNIROYAL RainSport 3 pompuję 2.7-2.8 przód a 2.5-2.6 tył, te opony są tak miękkie że na innej konfiguracji bardzo źle mi się jeździło
                    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

                    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
                    sigpic

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Crisownik Zobacz posta
                      To chyba nie od opony zalezy cisnienie (moze odrobine) Na slupku przy drzwiach kierowcy masz cisnienie prawidlowe dla Twojego auta. Pewnie sa opony gdzie trzeba troszke wiecej dmuchnac niz na slupku podane, ale ja z reguly bije wszedzie po 2.2
                      Właśnie od opon też. Uniroyal tak ma dlatego też stąd moje pytanie.

                      Zamieszczone przez grzes41gt Zobacz posta
                      Ja do moich UNIROYAL RainSport 3 pompuję 2.7-2.8 przód a 2.5-2.6 tył, te opony są tak miękkie że na innej konfiguracji bardzo źle mi się jeździło
                      Właśnie też myślałem o 2,7 tak jak rain expert to samo takie mają zalecane ciśnienie...

                      Comment


                      • Jak wam sie jeździ na tych rainsportach ? Miałem je w civic VII i byly spoko ale wtedy byłem na 15-stkach na wyższym profilu. Teraz 225/45 - nie ma strachu na krawężniku ? Bo to miękka guma i sie trochę boje, bo zapasu nie mam..

                        Comment


                        • Już miałem kupować oponki Goodyear Eagle F1 Asymetric 3, kiedy ktoś mi zamieszał w głowie i powiedział że dużo tańsze a praktycznie tak samo dobre są oponki Uniroyal rainsport 3. Okres wymiany opon zbliża się nieubłaganie, a ja dalej mam dylematy. Pomóżcie!

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Pieczar Zobacz posta
                            Już miałem kupować oponki Goodyear Eagle F1 Asymetric 3, kiedy ktoś mi zamieszał w głowie i powiedział że dużo tańsze a praktycznie tak samo dobre są oponki Uniroyal rainsport 3. Okres wymiany opon zbliża się nieubłaganie, a ja dalej mam dylematy. Pomóżcie!
                            Goodyear jest bardziej sportowa i możesz na więcej sobie pozwolić, uniroyal jest bardziej opona uniwersalną do normalnej jazdy oczywiście też można poszaleć ale na tor nie pojedziesz. Jak cenisz lepszy komfort bież uniroyal do normalnej jazdy. Tańsze są i też bardzo dobre latam i nie narzekam. Zawsze możesz wydać parę stówek więcej na coś innego.
                            Też wybierałem pomiędzy nimi wybrałem tańsze, a czy tak gorsze to nie wiem dobrze się lata. A na nasze warunki dobry wybór bo na mokrym się świetnie spisuje.
                            Miałem falkeny wcześniej ecorun 914 to są o wiele lepsze moim zdaniem.
                            Last edited by Przemek82; 31-03-2017, 07:56.

                            Comment


                            • Serio pompujecie tak dużo ? To po 5 tys juz opon nie bedzie za pewne ?

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Przemek82 Zobacz posta
                                Goodyear jest bardziej sportowa i możesz na więcej sobie pozwolić, uniroyal jest bardziej opona uniwersalną do normalnej jazdy oczywiście też można poszaleć ale na tor nie pojedziesz. Jak cenisz lepszy komfort bież uniroyal do normalnej jazdy. Tańsze są i też bardzo dobre latam i nie narzekam. Zawsze możesz wydać parę stówek więcej na coś innego.
                                Też wybierałem pomiędzy nimi wybrałem tańsze, a czy tak gorsze to nie wiem dobrze się lata. A na nasze warunki dobry wybór bo na mokrym się świetnie spisuje.
                                Miałem falkeny wcześniej ecorun 914 to są o wiele lepsze moim zdaniem.
                                A jak u nich jest ze ścieralnością? Słyszałem, że szybko się zużywają.

                                Comment

                                Working...
                                X