Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Łącznik stabilizator tył - Prosze o opinie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tak ,ale ja nie chciałem tego wymieniać tylko odkręcić i podem założyć ten sam łącznik stabilizatora. Wziąłem takie cienkie szczypce i tryzmałem za podkładkę i jakoś to dokręciłem.W nowym łączniku śruba się nie kręci w kółko?

    Comment


    • #17
      w tym z "4 cyckami" nie, nie kręci się. W tym poniżej masz kontrę jednym kluczem trzymasz 1 nakrętkę, 2-gą nakrętkę samo-kontrującą wkręcasz.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #18
        Czyli u mnie coś w nim nie tak bo się kręciła w środku śruba.Przytrzymałem za taką podkładkę szczypcami i jakoś to dokręciłem.

        Comment


        • #19
          Przecież tam jest w śrubie gniazdo na imbus (ale jak zardzewiało to go nie widać) żeby się nie kręciło. To że się kręci to normalne tak powinno być.

          Comment


          • #20
            Czyli pewnie się to zabrudziło i dlatego mi to umknęło

            Comment


            • #21
              a propos firm, osobiście mogę polecić delphi, co civi wygląda to tak - łącznik stabilizatora, dobre częsci i niedrogie

              Comment


              • #22
                A co sądzicie o łączniku stabilizatora firmy 555 na przykład taki: SL-6335L-M ?

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez picasso2000 Zobacz posta
                  A co sądzicie o łączniku stabilizatora firmy 555 na przykład taki: SL-6335L-M ?
                  Dobrzej klasy zamiennik.

                  Comment


                  • #24
                    Po 8 miesiącach łącznik stabilizatora firmy 555 wygląda tak:



                    Dla porównania, 3-4 letni CTR wygląda tak:



                    Może mechanicznie 555 jest niezły ale wcześniej go zje korozja jeśli się łącznika nie zabezpieczy.

                    Comment


                    • #25
                      Być może była to jakaś wadliwa seria? u siebie mam jeszcze oryginalne łączniki i wygladają dużo lepiej
                      W razie czego mam zakupione Yamato, nie jest to najwyższa półka ale też nie są złe, choć w dzisiejszych czasach to można kupić i słabe wyroby np. Lemfordera.

                      Comment


                      • #26
                        Wątpię by to wynikało z wadliwości, po prostu powłoka jest tak cienka, że sól momentalnie się za łącznik wzięła. Też mam jeszcze oryginalne łączniki z przodu i też ani śladu korozji na nich.
                        W tych okolicznościach przyznam, że mam dość znaczne wątpliwości co do jakości produktów 555, choć to ocena w sumie tylko na bazie łącznika, ale zważywszy na markę i cenę nie powinno takie coś mieć miejsca.
                        Kupowany był wraz ze sworzniem zwrotnicy w znanym sklepie z częściami do Hond, więc nie sądzę bym trafił na jakąś podróbkę, choć różnie w tym świecie bywa.

                        Wyczyszczę go i zakonserwuję jakimś Noxudolem.
                        Taka korozja mnie o tyle zaskoczyła, że po autostradzie zrobiłem raptem dwa razy po 120km, wiadomo, że tam zimą ilość soli jest ogromna ale mimo wszystko łącznik tak zachowywać się nie powinien.

                        Comment


                        • #27
                          Ten łącznik dla mnie to kwalifikuje się do wymiany, skoro z zewnątrz tak skorodował to jego jakość dla mnie jest już wątpliwa. Możesz zdemontować go, wyczyścić, prysnąć podkładem epoksydowym i dopiero to zakonserwować. Ja osobiście bym to wymienił.

                          Comment


                          • #28
                            Może napiszę do sprzedawcy czy to podlega jakiejś reklamacji, (kwestia podejścia sprzedawcy do sprawy), bo też uważam, że taki stan po raptem 8 miesiącach od założenia i jednej wyprawie do Krakowa autostradą to stan łącznika jest opłakany zwłaszcza, że nie spotkałem się z takim czymś jeszcze u innych firm.

                            Comment


                            • #29
                              Podepnę się do wątku, żeby nie zakładać nowego tematu. Wiem, że sprawy odgłosów są ciężkie, ale jednak zaryzykuje

                              Od jakiegoś czasu coś mi 'stuka' w lewym tyle. Objawia się to na nierównej drodze, często przy niskiej prędkości, pojedynczy, nieregularny stuk na wyboju.
                              Pomożecie sprawdzić co może być winowajcą? Mam kanał, więc jutro wjadę na niego, tylko na co patrzeć?

                              Comment


                              • #30
                                Ja miałem podobną rzecz i pomogła wymiana gum stabilizatora. na pierwszy rzut oka wydawało się że są ok. Ale dopiero mechanik zauważył leciutki luz który ja przeoczyłem. Gumy wygladały jak nowe ale stukały. Po wymianie cisza.

                                Comment

                                Working...
                                X