Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dotarcie 1.4 16v 90km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez adamek940225 Zobacz posta
    2,5 tys obrotów to niskie obroty? mam wtedy 80 km / h. To po tym remoncie, pierscienie i panewki i glowica i rozrzad i olej i filtr i uszczelki majac na zegarze 550km mam jezdzic jak? normalnie? 110km/h ? nic sie nie stanie? nic nie popieprzy?

    Czemu mam często hamować silnikiem co mi to da i co to jest te strojenie silnika i honowanie tulei?
    obecnie nawet nowe auta się nie dociera od razu normalna jazda w pełnych zakresach obrotów ,
    ja robiłem honownicą (metoda obróbki wygładzającej, stosowana do wykańczania bardzo dokładnych otworów)
    , bo mam za darmo dostęp 1028290-blok2.jpg

    lepiej się układają pierścienie i utrzymuje film olejowy

    motor stroiłem ,bo robiłem hybrydę ( porting głowicy , inny wałek rozrządu , tłoki ,przerabianie wiązki i kompa ) i więcej mocy chciałem uzyskać ,niż seria

    Czemu mam często hamować silnikiem
    Silnik podczas zamknięcia przepustnicy wytwarza próżnie , która zasysa nadmiar oleju i metalu ze ściany cylindra.
    Sensem tej operacji jest zebrania bardzo małych (mikro) cząsteczek z pierścieni i materiału cylindra które są częścią normalnego zużycia podczas tego procesu. Podczas hamowania silnikiem, cząsteczki zawieszone w oleju, zostają "wydmuchane" wraz z gazami wylotowymi przez wydech,
    Last edited by wiesko126; 27-04-2016, 17:13.
    sigpic moje autko D16W4VTEC
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

    Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


    https://www.youtube.com/my_videos?o=U

    Comment


    • #17
      No i patrz jak na złość, sprawdzam na równym i troche powyżej minimum. Teraz gadałem z mechanikiem ale nie tym co mi robił, i mówił że 1000-2000 km i beda sie pierscienie ukladac i bedzie po prostu przepalac niewielkie ilosci. Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego dopiero po przejechaniu tej dluzszej trasy zaczely sie robic takie rzeczy, a wczesniej jezdzilem po te 50 km jednorazowo bez gaszenia samochodu i nie schodzilo nic z tego poziomu co mi zalali na warsztacie. Czy mam jechac do tego co mi robiłauto i o wszystkim powiedziec czy traktowac to normalne po wymianie pierscieni i ze bedzie coraz mniej schodzilo? przeciez jak by bylo cos zjebane przy robocie to by od poczatku palila a nie dopiero po 350 km wyjechaniu z warsztatu, przez te ostatnie 150 km zeszlo tego oleju do powyzej minimum. Dolac i jezdzic czy jechac do mechanika z tym i go poinformowac? Ja myslale mze ten co mi zalal starczy do tej pierwszej wymiany...

      Comment

      Working...
      X