faktycznie jak na 2005-ty to słabo z blachą, jestem jednak przekonany że to zależy od danej partii wypuszczonej w określonym czasie. Blacha była już na poziomie strukturalnym tak słabo przygotowana że to wychodzi po czasie. Do tego jazda w trudnych warunkach a nasze naprawdę są wyjątkowo trudne, nie znam drugiego państwa (no może Austria) podobnie wywala chemię na drogi bo na pewno "zimowe środki chemiczne" (bo to nie jest sól) dodatkowo przyczynia sie do takiego stanu rzeczy, można przyjąć że nie ma producenta który by dał rade takim warunkom gnije wszystko jedno szybciej drugie wolniej, a jeszcze trafi się słaba partia egzemplarzy to od razu to wyłazi.
Prawdą jest że niemiecka technika zabezpieczenia blacharki jak i ona sama jest lepsza nie ma co ukrywać - niemcy wiedzą jak to powinno być zrobione na nasze warunki, jeszcze gdyby technikę i jakość podzespołów napędowych i silniki zrobili jak trzeba to by nie mieli równych sobie.
Prawdą jest że niemiecka technika zabezpieczenia blacharki jak i ona sama jest lepsza nie ma co ukrywać - niemcy wiedzą jak to powinno być zrobione na nasze warunki, jeszcze gdyby technikę i jakość podzespołów napędowych i silniki zrobili jak trzeba to by nie mieli równych sobie.
Comment