Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy 7 gen ma ocynkowane blachy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy 7 gen ma ocynkowane blachy?

    Czy 7 gen ma ocynkowane blachy?

  • #2
    wydaje mi się że nawet dla laika odp. jest prosta kto widział VII-kę z pryszczami czy parchami ? (np. w klasycznym miejscu tylnych nadkoli albo w jakimkolwiek innym?)
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      no właśnie, czy ktoś widział...? Pytam, bo sam się zdziwiłem, gdy ktoś twierdził, że nie ma ocynku. Chciałem się upewnić na forum. Poza tym pryszcze tudzież parchy potrzebują czasu by dojrzeć. Na (w tym wypadku) max 10- letniej blasze niekoniecznie muszą rzucać się w oczy. Inną kwestią jest, że moi znajomi (5 i 6 gen) strasznie narzekają na blachę, szczególnie w nadkolach. (wiem, rambo7, że zaraz napiszesz, że ocynk też z czasem zgnije itd., ale myślę że warto odrzucić cynizm i zgłębić temat, tym bardziej że w sekcji tego genu zdaje się być precedensowy)
      Prosiłbym o opinie na temat blachy użytkowników 7 genów z 2001.
      Pozdro all

      Comment


      • #4
        zdarzały sie też ogniska rdzy w 7gen np pod ozdobna listwa tylnej tablicy rejestracyjnej ja sam widziałem jak odcien rudej zaczal pojawiac sie na rantach tylnich nadkoli a autko bylo z 2005 roku salonowe bezwypadku a tak delikatnie ruda zaczela tam działac widziałem rowniez ruda obok zawiasow tylenj klapy w hatchbacku ale to sa sporadyczne przypadki chociaz jak sam bym mial kupic 7 gen to zrobilbym konserwacje nadkoli progów dolnych rantow drzwi tak profilaktycznie w sumie nieduży koszt a ma sie spokoj

        Comment


        • #5
          zgodze sie z Jumpem, sam mam problem z tymi miejscami, oprócz rudej w okolicach tylnej listwy podobnie ma sie sprawa z maską w okolicach listwy ozdobnej

          Comment


          • #6
            dobra to twierdząco nie odpowiem na pytanie czy ma ocynk? moim znadmiem ma.
            Co do ognisk korozji to jest tak:
            w modelach 2001-2003/4 przed liftem rdza może się pojawić jedynie na rancie maski przy mocowaniu zawiasów.
            W modelach 2003/4-5 po lifcie rdza pojawia się wzdłóż listwy tylnej srebrnej nad rejestracją.

            w obu przypadkach jest to problem nie materiału - w sensie blachy a złego procesu montażu na pozionie fabryki - feler wychodzi po latach.
            Ja posiadam rok 2002 nie dokonywałem żadnych konserwacji nadkoli ani żadnego innego zabezpieczenia, auto z mieniec więc zimę mamy podobną a u nas ostatnie 2 zimny po 7 miesięcy i po -27stC nie odbiły sięw żaden sposób na blacharce - stoję na podwórku pod chmurą.
            Dlatego mówię, że ja nie widziałem Civica VII by gnił w miejscach gdzie "standardem typowych miejsc" gniją wcześniejsze, VII-ki to nie dotyczy.

            Opinie użytkowiników VII-ki z rocznika 2001? ok.
            Musimy tu sobie powiedzieć, mówimy o samochodach bez przygód blacharskich - tak. (bo o innych nie ma sensu) mój 2002 jest jednym ze starszych i (pierwszych VII-mek) bo diesla robili chyba od 2002r. blacharka to jest to co jest najlepsze w tych samochodach.
            VII-ka 2001 to większości benzyniaki.
            Last edited by rambo7; 16-09-2011, 07:39.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              mój Civic rok produkcji 2002, z polskiego salonu Hondy.
              "parchy" widoczne na przedniej krawędzi maski, rdzawe wżery na łączeniu blach słupka drzwi od wewnątrz, rdza widoczna w okolicach zawiasów tylnej klapy oraz na krawędziach klapy, niedawno zauważone ogniska korozji w kilku miejscach pod tylnym zderzakiem, ślady korozji na prawym progu (ale tam było coś delikatnie puknięte i jest naruszona powłoka lakiernicza)
              dodatkowo zauważam również rdzawy kolor w rowku pod małą szybką za tylną kanapą.

              Comment


              • #8
                Postanowiłem zadać kłam wszelkim niedomówieniom i sprawdzić to w książce instrukcji (niemieckiej). Przejrzałem powierzchownie i nic na temat ocynku nie znalazłem. Nasunęło się pierwsze podejrzenie ,,Jeśli jest jakiś słaby punkt, to lepiej o nim nie wspominać" - konkluzja: tego ocynku może rzeczywiście nie być. Chcąc jednak się upewnić napisałem email w tej sprawie do Hondy Plaza Wawa. Oto jaką odpowiedź otrzymałem:
                ,,Pana samochód nie posiada blach cynkowanych.
                Z poważaniem;
                Waldemar Mazurek
                Koordynator Zmiany Doradców Serwisowych"
                A posiadam ładną sztukę po lift 2004 XII, EP1 Sport Unlimited.
                Chyba wychodzi na to, że przedlifty też nie będą miały. No cóż, blacha chyba nigdy nie była najmocniejszą stroną Hondy.

                Comment


                • #9
                  wrzuciłem tego "granata" do aso u mnie w mieście wywołując spore zamieszanie do tego stopnia że wszsycy nabrali wody w usta i będę miał odpowiedź za 2 dni podałem im co napisał pan W. Mazurek z Warszawy .
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Ok, czekamy na wieści

                    Comment


                    • #11
                      No'oo chyba aso sie "bezpiecznie okopało" jak powiedziałem że ich opinia wyląduje na Forum .
                      Przedstawiciel ASO HONDA Opole oświadczył że od 1996r wszystkie civic mają ocynkowane blachy ale....
                      ale... jest takie że zależy od "wypuszczonej partii egzeplarzy", jedna partia sie trzyma lepiej inna gorzej, jak to na produkcji .
                      Ocynkowane są elementy blach głównie drzwi i błotników, pozostałe elementy jak np. dach nie jest ocynkowany, oraz elementy wzmacniające np. przednie / tylne pasy zderzeniowe i wewnętrzene blachy profile tego tupu jak osłony np tarcz wydechu itp.
                      Paria egzemplarzy VII generacji z lat 2001-2003 są najlepiej zabezpieczone - jak wynika z dośwaidczenia ASO (Technologia produkcji (jest/była) taka sama) natomiast roczniki po tzw. Lifcie 2004-2005 są typowe miejsca korozji jak np. tylna klapa bagażnika (słynna listwa), technologia ta sama a mankamenty - walidacja produktu możliwa do zweryfikowania po latach.
                      Generalnie ocynk jest! ale nie na kazdym elemencie.
                      To samo dot. pozostałych modeli Hondy (Accord Jazz itd).
                      Last edited by rambo7; 25-10-2011, 09:22.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        niestety widać że nawet w VII generacji honda nie poradziła sobie w 100% w rudą w swoich civicach za to duży minus dla producenta ciekawe co bedzie po 10 i więcej latach czy ruda będzie taka duża jak w 6 gen i starszych a wystarczyło zmienić proces zabezpieczenia blachy podczas produkcji dobry ocynk i po sprawie jak w audi to wystarcza plus dobry twardy lakier

                        Comment


                        • #13
                          nigdy nie było celem Hondy mieć dobre blachy, główny rynek odbiorców to usa, tam klienci nie jeżdzą samochodem jak polacy po 17 lat, góra 3-4, nie będą zmieniać Polityki Firmy dla polaków, stary , twoja brocha, kup se audi...wolny kraj .
                          przytaczasz OOOO z przed lat 12-tu rozumiem bo nowe też nie są idealne. hehe, marzyciel, "to se ne vrati! pane havranek" ekologia to lakiery wodne zapomnij o twardych Honda ma zapisane w Polityce jakiości trend ekologiczny ocynk to się ma odwrotnie do polityki ekonomii - Ty człowieku masz kupić za 10 lat kolejnąHondę a nie jeździć po 20 lat autem! ani ekonomiczne, ani polityczne ani w trend globalizacji... "haloo ziemia do jump23 ląduj .
                          to taka dygresja
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #14
                            Wiem że teraz polityka sprzedaży jest inna kazdy producent co chwile wypuszcza nowy model i kusi klienta niestety na zachodzie ludzie zarabiaja troszke wiecej niż Polacy co widać jaka jest średnia wieku aut w Polsce ponad 10 lat ale takie problemy z blachą z którymi boryka się civic źle świadczą o producencie co olewa trochę tą sprawę kogo nie spytasz o hondę civic każdy mówi dobre auto ale blacha słaba

                            Comment


                            • #15
                              masz wiele racji , nie mamy tyle na wypłącie co w EU itd, co do aut hondy, sprawa tak samo dot. dotyczy wszelkiej dzisiejszej motoryzacji, jeśli spytam o hondę civic -ok, dobre auto a blachy słabe, to co powiesz o innych (nie chce tu wymieniać by nie wywoałć przepychanki) innych przodujących marek głównie kupowanych przez polaków - to dopiero syf i przy niedociagnięciach jak ta blacha hondy to i tak honda urasta do więcej niż dobrego auta, popatrz po komisach co tam sie dzieje wszechobecny niemiecki syf.
                              Wczoraj leciała ciekwa audycja w PRP1 - wypowiadał się dziadek najstarszy dziekkinarz Moto w polsce nie pamietam nazwiska (może słuchał ktoś, prowadził pierwsze programy "Auto" chyba 20 lat temu), powiedział tak są samochody: dobre, bardzo dobre i niemieckie, są też japońskie nudne i nie wiadomo z jakiego powodu wiecznie jeżdzące i ropuszczał się nad dwoma tylko markami Hondą i Mazdą.
                              Jak te honde VII kupiłem przypadkiem (nie miała być honda) bo buda tak emerycka ze tragedia ale jak poaptzyłem co ini robią na jakość głównie to wróciłem do jak sie okazuje całkiem blacharsko mocnej w stos do konkurencji hondy. Audi jest marką bardziej luksusowąi to jest tylko A't plus że sięją porównuje do hondy, mój kolega ostatnio mi udowadniał przewagę Skody ...Superb nad civic 4D VIII no też pięknie ...tylko to są samochody o 2 - 3 kalsy wyżej, no i jak tu weźmieny taką Legend VS do Superb to ta superb wygląda i jeździ jak przeciętny dziad. W swojej klasie civic nie wiem z kim rówanć no na pewno nie z Focusem, itp. bo od razu to widać słychać i czuć.
                              Last edited by rambo7; 25-10-2011, 11:54.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment

                              Working...
                              X