Dobra ogarnąłem wreszcie to ustrojstwo,
rozłożyłem wszystko posmarowałem na maxa wazeliną techniczną i złożyłem, trzeba tylko pamiętać (jeżeli ktoś z was by to rozkręcał) żeby ten mały okrągły trybik założyć w dobrą stronę później ustawić jego środek (biała wypustka) równo z zębatką sąsiadującą(2 zęby zębatki są bardziej wysunięte) następnie skręcić pozostałe 2 plastiki, nałożyć linki i działa - sposób kręcenia oczywiście wskazany przez kierownika :P, nie wiem jakim cudem działa to koledze Krzyśkowi bez trybu okrągłego - może jakaś inna wersja - ja mam 2002 r. i bez trybu było lekko, jednak efekt zmiany powierza był żaden...
rozłożyłem wszystko posmarowałem na maxa wazeliną techniczną i złożyłem, trzeba tylko pamiętać (jeżeli ktoś z was by to rozkręcał) żeby ten mały okrągły trybik założyć w dobrą stronę później ustawić jego środek (biała wypustka) równo z zębatką sąsiadującą(2 zęby zębatki są bardziej wysunięte) następnie skręcić pozostałe 2 plastiki, nałożyć linki i działa - sposób kręcenia oczywiście wskazany przez kierownika :P, nie wiem jakim cudem działa to koledze Krzyśkowi bez trybu okrągłego - może jakaś inna wersja - ja mam 2002 r. i bez trybu było lekko, jednak efekt zmiany powierza był żaden...
Comment