witam!
Posiadam mały problem z ogrzewaniem objawia się to tym iż auto długo się nagrzewa (podczas jazdy) po dłuższej jeździe grzeje nawet nie tak źle, ale gdy tylko auto się zatrzyma (silnik pracuje) przestaje lecieć ciepłe powietrze, lekka przygazówka powoduje że ciepło zaczyna znowu lecieć ,nie wydaje mi się że jest to normalny objaw gdyż w wcześniejszej civice którą posiadałem auto nieźle grzało nawet na postoju.
W zbiorniku jest prawie max płynu zaś w chłodnicy ledwo widać płyn (raz zapaliła mi się kontrolka silnika, po odkręceniu i zakręceniu korka chłodnicy kontrolka zgasła i do dziś się już nie świeci ) ale auto nadal bardzo wolno się nagrzewa i przestaje grzać na postoju. Temperatura silnika dochodzi do niecałej połowy wskaźnika, czy
powodem też jest zapowietrzenie układu?
aha auto to civica 2002 1.6 vtec
Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże , pozdrawiam
Posiadam mały problem z ogrzewaniem objawia się to tym iż auto długo się nagrzewa (podczas jazdy) po dłuższej jeździe grzeje nawet nie tak źle, ale gdy tylko auto się zatrzyma (silnik pracuje) przestaje lecieć ciepłe powietrze, lekka przygazówka powoduje że ciepło zaczyna znowu lecieć ,nie wydaje mi się że jest to normalny objaw gdyż w wcześniejszej civice którą posiadałem auto nieźle grzało nawet na postoju.
W zbiorniku jest prawie max płynu zaś w chłodnicy ledwo widać płyn (raz zapaliła mi się kontrolka silnika, po odkręceniu i zakręceniu korka chłodnicy kontrolka zgasła i do dziś się już nie świeci ) ale auto nadal bardzo wolno się nagrzewa i przestaje grzać na postoju. Temperatura silnika dochodzi do niecałej połowy wskaźnika, czy
powodem też jest zapowietrzenie układu?
aha auto to civica 2002 1.6 vtec
Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże , pozdrawiam
Comment