Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie moge zamknac/otworzyc auta z pilota, samochod nie odpala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    musisz mieć warunki i nie mieć presji czasowej, gdyby coś będzie trzeba przełożyć na kolejne 2-3 dni, bo rozbierania jest sporo. Człowiek to wsadził, to i człowiek jest w stanie to wyjąć. Robota jest czasochłonna i metodyczna, tu trzeba krok po korku, spokojnie rozbierać, jak będziesz miał łatwiejszy dostęp to z wyjęciem sobie poradzisz.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Wczoraj wieczorem wymontowalem ustrojstwo. Dostalem sie do plytki multiexu i wszystko na pierwszy rzut oka wyglada dobrze. Boje sie troche wkladac to do piekarnika w celu wygrzania lutow, bo nigdy tak nie robilem. Obawiam sie, ze elementy na spodniej czesci moga sie odlutowac i spasc.
      Jeszcze mam pytanie. Znalazlem centralke alarmu i z wtyczki o oznaczeniu l jest przerwany przez przekaznik w alarmie jeden obwod i zastanawiam sie co to moze byc. Mozliwe, ze alarm odcina obwod immo, ale nie moge nigdzie znalezc schematu, gdzie byloby opisane do czego ida poszczegolne wtyczki.

      20180726_204521.jpg
      Było Honda Civic VII EU8 D16V1
      Jest Seat Leon Cupra R310

      Comment


      • #18
        szczypta informacji, w opisach foto: Uniwersalny moduł komfortowych kierunkowskazów
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Akurat wtyczka, o ktorej mowie jest z tylu skrzynki. Miejsce na wtyczke oznaczone litera L. Moze byc to przerwanie obwodu immo, ale nie musi, dlatego potrzenuje chociaz opis do czego sa poszczegolne wtyczki.
          Było Honda Civic VII EU8 D16V1
          Jest Seat Leon Cupra R310

          Comment


          • #20
            uruchom silnik, uruchom wszystkie elektryczne odbiorniki (ogrzewanie szyby, światła, kierunki, nadmuch itd) odpinaj po kolei i patrz co się wyłączyło .
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              Jakbym mogl odpalic to bym odpalil
              Pobawie sie dzisiaj tym multiplexem i zamontuje z powrotem. Moze bedzie dzialac poprawnie i wszystko wroci do normy. Zewre te kabelki, ktorych stykiem steruje alarm i zobaczymy.
              Było Honda Civic VII EU8 D16V1
              Jest Seat Leon Cupra R310

              Comment


              • #22
                A więc tak. Moduł multiplexu został przeze mnie profilaktycznie przelutowany (żeby pozbyć się zimnych lutów), następnie unieszkodliwiłem alarm, a potem podłączyłem wszystko do kupy. Po zamontowaniu wszystko zadziałało jak należy. Ożył centralny zamek, światło podsufitki, immobilizer i czujnik zapięcia pasów (wcześniej nie zwróciłem uwagi, że nie działa również to). Auto normalnie odpaliło. Gasiłem, zapalałem, zamykałem otwierałem i za każdym razem odpalał na strzała.
                Dzisiaj postanowiłem sprawdzić po raz kolejny, czy Hance już nic nie dolega i... i kicha. Centralny nie działa, światło podsufitki przy otwieraniu drzwi i te wszystkie pierdoły, które nie działały. Immobilizer radośnie mruga, rozrusznik kręci, auto nie odpala.
                Chyba można już wydać wyrok. Do wymiany komputer, stacyjka, pętla immobilizera, skrzynka bezpieczników, bębenek zamka kierowcy i bagażnika, kluczyki, moduł pilota C-Z.
                Powoli mam dosyć...
                Było Honda Civic VII EU8 D16V1
                Jest Seat Leon Cupra R310

                Comment


                • #23
                  A tego immobilajzera nie mozna unieszkodliwic jakoś samemu ,moze jakis magik go wyprogramowac czy cos ? Czy tylko aso moze to zrobic ??

                  Comment


                  • #24
                    Immobilajzer jest jakos sparowany z modulem multiplexu i komputerem. Wymiana samego multiplexu nic nie da. Trzeba wymienic komplet tego z czym polaczony jest immo. Pewnie jakis fachowiec, by sie znalazl, co potrafi ominac immobilizer, ale nie wiem, czy to legalne...
                    Było Honda Civic VII EU8 D16V1
                    Jest Seat Leon Cupra R310

                    Comment


                    • #25
                      Pytanie do was za milion punktów. Czy skrzynka bezpieczników z diesla jest taka sama jak w benzynie? Szukam właśnie skrzynki bezpieczników (wraz z modułem multiplexu) o tych samych numerach co moja (S6A-G01 000) i znalazłem jedną - z diesla. Chodzi o to, że w innych tematach z różnych for objawy jakie posiada mój samochód spowodowane były uszkodzonym multiplexem. Autorzy oddawali te płytki do naprawy serwisom elektronicznym. Zastanawiam się, czy montując część o tym samym numerze auto odpali, a immobilizer nie będzie robił problemow. Niby super drogo nie jest, bo to ok 50zł + kw, więc może warto zaryzykować.
                      Skrzynki bezpieczników mają różne numery np. S6A-G200, S6A-E100, S6A-E000 jest tego oczywiście więcej.
                      Jeżeli ktoś zna odpowiedź to proszę o podzielenie się nią.
                      Było Honda Civic VII EU8 D16V1
                      Jest Seat Leon Cupra R310

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez vip1993 Zobacz posta
                        Czy skrzynka bezpieczników z diesla jest taka sama jak w benzynie?
                        absolutnie nie! nie pasuje! pytanie jest za 1zł . banalne.
                        Zamieszczone przez vip1993 Zobacz posta
                        Zastanawiam się, czy montując część o tym samym numerze auto odpali, a immobilizer nie będzie robił problemow.
                        moim zdaniem, jeśli Multiplex będzie sprawny, to wszystkie elementy będą działać, bo to przecież "centrum kabli" ale Immobiliser trzeba programować w ASO. Co nie powinno być mocno drogie.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #27
                          To ciekawe, bo kabinowa skrzynka wyglada identycznie jak ta z wersji benzynowych. No nic chyba zaryzykuje i zobaczymy jaki bedzie efekt.
                          Było Honda Civic VII EU8 D16V1
                          Jest Seat Leon Cupra R310

                          Comment


                          • #28
                            nie ma co ryzykować że spasuje weź sobie porównaj:
                            Przekaźniki i bezpieczniki. Kontrolka świec żarowych 1.7 ctdi

                            Skrzynka bezpieczników - bezpieczniki Civic VII 2001-2005

                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • #29
                              Z tego co wyczytałem w temacie przez Ciebie podanym to różnica jest, ale w skrzynce pod maską. O kabinowej nikt nie wspomina. Nawet jakby zdarzyło się, że któraś wtyczka nie pasuje to można przecież przełożyć sam moduł multiplexu, a część bezpiecznikową zostawić starą.
                              Było Honda Civic VII EU8 D16V1
                              Jest Seat Leon Cupra R310

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez vip1993 Zobacz posta
                                Czy skrzynka bezpieczników z diesla jest taka sama jak w benzynie? Szukam właśnie skrzynki bezpieczników
                                dlatego wszystko trzeba pisać, "kabinowa" ta pod kierownicą może jest identyczna, nie mam 100% pewności.
                                Zamieszczone przez vip1993 Zobacz posta
                                Nawet jakby zdarzyło się, że któraś wtyczka nie pasuje to można przecież przełożyć sam moduł multiplexu, a część bezpiecznikową zostawić starą.
                                kombinuj i melduj, sam jestem ciekawy tej operacji.
                                Kierownik Działu Diesla

                                Comment

                                Working...
                                X