Dobra tarcze zmierzone w całości nie przekroczyły 0.07 mm więc chyba w normie. Dodatkowo wyważyłem koła sprawdziłem opony ale nic to nie zmieniło tzn nie poprawiło się a od razu po wyjechaniu z wulkanizacji myślałem że bije mocniej ale po kilku hamowaniach było już normalnie tzn biło tak wcześniej. Przy okazji podciągnąłem linki ręcznego i tak sobie myślę czy to ma wpływ powiedzmy na hamowanie hamulcem nożnym tzn czy szczęki wraz z linkami ręcznego się rozciągają bo tak myślę że to może jednak moje super nowe bębny jeśli było tak po naciągnięciu linek.,
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Bicie na kierownicy i pedale hamulca podczas hamowania
Collapse
X
-
podciągnięcie ręcznego tylko poprawi hamulce i pedał wyżej zaczyna brać ( zmniejsza się
luz i skok tłoczka)
a swożnie zwrotnic i drążków kierownicy sprawdzałeś ???sigpic moje autko D16W4VTEC
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460
Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b
https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Comment
-
Zamieszczone przez kepa416 Zobacz postaOgólnie samo bicie wygląda tak że nie czuć go przy delikatnym wciskaniu hamulca i przy mocnym wciskaniu. Czasem jest tak że czuć tylko na pedale delikatne pulsowanie a na kierownicy nic a czasem tak że kierownice wyrywa z dłoni i auta hula po jezdni. Ogólnie pohamowałem kiedyś mocniej na uboczu u tak jakby z bardziej ciepłymi tarczami klockami czyli z większą ilością hamowania bicie wzrasta, ale znów podczas jednokrotnego naciskania na pedał hamulca z dość długiego zjazdu bije tak samoCi miesza. Wieśko podpowiada gdzie go szukać. Jeśli i tam go nie znajdziesz, to jeszcze zostaną Ci przeguby wewnętrzne.
Kiedy hamujesz delikatnie lub bardzo mocno, to w pierwszym przypadku obciążasz je prawie niezauważalnie zaś w drugim wręcz blokujesz. Wtedy bicia nie ma. Zaś hamowanie pośrednie powoduje bicie. To ma w mojej ocenie jakiś sens i może być taki związek przyczynowo-skutkowy.
Pzdr.
Comment
-
Ok sprawa wyjaśniona na 99.99% Podciągnąłem ręczny jeszcze mocniej tak jak być nie powinien rozbujałem się do 80km/h i delikatnie zaciągałem zaczęło trzepać i budą i kierownicą. Raczej diagnoza prosta bębny biją a były założone świeże i po stanie zewnętrznym wyglądają jak nowe. Czyli albo bubel albo przegrzane i umęczone. Diagnozę potwierdzę po wrzuceniu bębnów na tokarce.
Comment
-
Zamieszczone przez kepa416 Zobacz postaSprawa rozwiązana mimo że bębny były nowe jeden byl bardzo krzywy zostały przetoczone dwie sztuki bicie ustalo.
Comment
Comment