Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bicie na kierownicy i pedale hamulca podczas hamowania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dobra tarcze zmierzone w całości nie przekroczyły 0.07 mm więc chyba w normie. Dodatkowo wyważyłem koła sprawdziłem opony ale nic to nie zmieniło tzn nie poprawiło się a od razu po wyjechaniu z wulkanizacji myślałem że bije mocniej ale po kilku hamowaniach było już normalnie tzn biło tak wcześniej. Przy okazji podciągnąłem linki ręcznego i tak sobie myślę czy to ma wpływ powiedzmy na hamowanie hamulcem nożnym tzn czy szczęki wraz z linkami ręcznego się rozciągają bo tak myślę że to może jednak moje super nowe bębny jeśli było tak po naciągnięciu linek.,

    Comment


    • #17
      podciągnięcie ręcznego tylko poprawi hamulce i pedał wyżej zaczyna brać ( zmniejsza się
      luz i skok tłoczka)
      a swożnie zwrotnic i drążków kierownicy sprawdzałeś ???
      sigpic moje autko D16W4VTEC
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez kepa416 Zobacz posta
        Ogólnie samo bicie wygląda tak że nie czuć go przy delikatnym wciskaniu hamulca i przy mocnym wciskaniu. Czasem jest tak że czuć tylko na pedale delikatne pulsowanie a na kierownicy nic a czasem tak że kierownice wyrywa z dłoni i auta hula po jezdni. Ogólnie pohamowałem kiedyś mocniej na uboczu u tak jakby z bardziej ciepłymi tarczami klockami czyli z większą ilością hamowania bicie wzrasta, ale znów podczas jednokrotnego naciskania na pedał hamulca z dość długiego zjazdu bije tak samo
        Więc jeśli wszystko teoretycznie sprawdzone i jest OK to jakiś Ci miesza. Wieśko podpowiada gdzie go szukać. Jeśli i tam go nie znajdziesz, to jeszcze zostaną Ci przeguby wewnętrzne.
        Kiedy hamujesz delikatnie lub bardzo mocno, to w pierwszym przypadku obciążasz je prawie niezauważalnie zaś w drugim wręcz blokujesz. Wtedy bicia nie ma. Zaś hamowanie pośrednie powoduje bicie. To ma w mojej ocenie jakiś sens i może być taki związek przyczynowo-skutkowy.
        Pzdr.

        Comment


        • #19
          Ok sprawa wyjaśniona na 99.99% Podciągnąłem ręczny jeszcze mocniej tak jak być nie powinien rozbujałem się do 80km/h i delikatnie zaciągałem zaczęło trzepać i budą i kierownicą. Raczej diagnoza prosta bębny biją a były założone świeże i po stanie zewnętrznym wyglądają jak nowe. Czyli albo bubel albo przegrzane i umęczone. Diagnozę potwierdzę po wrzuceniu bębnów na tokarce.

          Comment


          • #20
            Sprawa rozwiązana mimo że bębny były nowe jeden byl bardzo krzywy zostały przetoczone dwie sztuki bicie ustalo.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez kepa416 Zobacz posta
              Sprawa rozwiązana mimo że bębny były nowe jeden byl bardzo krzywy zostały przetoczone dwie sztuki bicie ustalo.
              Bardzo nas to cieszy
              - Stuk! Puk!
              - Kto tam?
              - Panewka!

              --- Moje 5D ---

              Comment


              • #22
                No to teraz wszystko będzie "bez bicia" się działo.

                Comment

                Working...
                X