Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ABS i samodiagnostyka civic 1.4 97r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A wiec tak trafilem na ten temat szybciej kostka jest razem z 2 pinową . Pojawiły sie 3 błedy 13, 17, 18 przeczytałem który co oznacza i wziąłem sie za czyszczenie przeczyściłem 2 czujniki, zrobiłem reset i został jeden błąd 17 . Trzeba teraz chyba wziąść sie za modulator ? I tu prosze o porady gdzie on sie znajduje i na co zwrócić uwage.

    Comment


    • #17
      Przeczytaj sobie ten dokument:

      Będziesz więcej wiedział:

      https://pl.scribd.com/doc/33697786/Civic-5d-Abs

      O modulatorze są informacje na koncu dokumentu ale radziłbym przejrzeć całość. Dużo ciekawych rzeczy się dowiesz. Najważniejsze że zdiagnozowałeś już przyczynę. Teraz czas na rozwiązanie problemu
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #18
        Ostatnio zbytnio czasu nie mam ale w końcu udało mi sie troche sprawdzić . Odkręciłem czujnik i zrobiłem zwore na kostce i błąd abs zniknął czyli sprawa jest prosta czujnik sie zepsuł . Mam pare pytań jeszcze a mianowicie czy można sprawdzić jakoś przesył sygnału na tym czujniku bop może gdzieś po prostu kabel sie urwał lub coś w tym stylu , a kolejna kwestia gdzie można kupić taki czujnik i jakie to są koszty ? Dziękuje za odpowiedzi

        Comment


        • #19
          czujnik chyba najlepiej kupic uzywany. szukac na allegro albo u zaprzyjaznionych sprzedawcow. Gdzies byl na forum kontakt do ''Czesci u Ralfa''.

          odnosnie sprawdzenia tego czujnika to niestety nie pomoge.
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #20
            Używany czujnik 200zł troche lipa chyba na razie zakup sobie od puszcze bo nie mam kasy ale kurcze musze jeszcze posprawdzać , jeszcze mnie zastanawia wtyczka od absu ( ta od czujnika ) bardzo lekko wchodzi może coś nie styka pójde zaraz to sprawdzić . A pasuje jeszcze mi sprawdzić ten luz miedzy czujnikiem a zębami na piaście ale tam pewnie będzie trzeba ściągnąć zacisk bo tak to dojście jest raczej nie możliwe ;/

            Comment


            • #21
              Cześć chłopaki jestem tutaj nowy więc jeszcze nie znam do końca zasad tutaj panujących a na szukanie i wertowanie tego co mnie interesuje nie mam czasu. Dlatego pomórzcie coś w tym temacie. Mianowicie świeci mi się kontrolka ABS ciągle czyli układ jest niesprawny. I teraz chciałbym zdiagnozować co jest nie tak. Mam pytanko odnośnie odczytywania tych całych błysków. Jak zewrę zworę i kontrolka np. mignie mi 5 razy, po czym następnie miga szybciej np. 7 razy. To to znaczy że kod błedu to 57? Pomórzcie bo nie kumam jak odczytywać te kody.

              Comment


              • #22
                tak dlugie sygnały to cyfry dziesiatek a krotkie jednosci

                Comment


                • #23
                  ok dzięki wielkie już zdiagnozowałem który czujnik. Wychodzi mi kod 15 czyli prawy tylni czujnik. Zeby się upewnić na 100% zmierzyłem również oporność na tym czujniku i wychodzi 0 natomiast na lewym 850. Nie orjentujesz się może czy z Accorda z lat 93-98 taki czujnik by pasował?

                  Comment

                  Working...
                  X