Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

podgrzewane lusterka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Masz to łopatologicznie kilka postów wyżej.

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
      Masz to łopatologicznie kilka postów wyżej.
      a mógłbyś mi to rozpisać?

      nie wszystko ze schematu rozumiem
      Last edited by prelude3gen; 19-09-2018, 15:14.

      Comment


      • #63
        A co tu jest do rozumienia,masz wiazkr czy bedziesz musial sobie poprowadzic ?? Ja musialem przeciagnac wiazke przez drzwi rozwiercic.lusterko zeby wprowadzic kable,podpielem sie pod zapalniczke i dorobilem sobie przelacznik. Mozesz napisac czego nie rozumiesz ??

        Comment


        • #64
          Jakby ktoś potrzebował przełącznik który nie wymaga rzeźby to można trafić na aledrogo:


          Niestety ceny spekulanckie bo rarytasek. Wtyczka podejdzie p&p, trzeba dla pewności poprosić o zdjęcie tyłu żeby mieć pewność. Potem pozostaje poprowadzenie przewodu do styków włączających grzanie. Identyczna sytuacja jest w Accordzie VIgen. U siebie też taki montowałem i pasuje.
          Pasujący włącznik można poznać po grubszej czcionce. Chudsze litery są w przełącznikach z VIIgen.
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez prelude3gen Zobacz posta
            a mógłbyś mi to rozpisać?
            Ale jak mam rozpisać rozpisane,bo teraz ja nie rozumiem.

            Zamieszczone przez prelude3gen Zobacz posta
            nie wszystko ze schematu rozumiem
            Czego konkretnie?

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
              Jakby ktoś potrzebował przełącznik który nie wymaga rzeźby to można trafić na aledrogo:


              Niestety ceny spekulanckie bo rarytasek. Wtyczka podejdzie p&p, trzeba dla pewności poprosić o zdjęcie tyłu żeby mieć pewność. Potem pozostaje poprowadzenie przewodu do styków włączających grzanie. Identyczna sytuacja jest w Accordzie VIgen. U siebie też taki montowałem i pasuje.
              Pasujący włącznik można poznać po grubszej czcionce. Chudsze litery są w przełącznikach z VIIgen.
              włącznik mam z VIIgen (cieńsza czcionka liter)

              niestety te oryginalne z VIgen kosmicznie drogie

              Comment


              • #67
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                Ale jak mam rozpisać rozpisane,bo teraz ja nie rozumiem.


                Czego konkretnie?
                mam nadzieję że zrozumiesz opiszę to tak:

                mam przedlifta z 98r gołego
                przełożyłem wiązkę podłogi i drzwi z polifta (elektryczne szyby, centralny i elektryczne lusterka)
                pociągnąłem dwa kable od mat grzewczych 80x140 do kabiny (jeden zasilający i masa)

                teraz chciałem podłączyć włącznik z VIIgen

                Comment


                • #68
                  włącznik VIIgen ----kostka VIgen
                  1.BLK ---- co z tym
                  2.ORN --- masa
                  3.RED/BLK --- masa
                  4.BLU/BLK --- YEL/RED
                  5.RED/YEL --- YEL/RED
                  6.BLU/WHT --- BLU/BLK
                  7.GRN/WHT --- połączyć z BLU/WHT i GRN/WHT
                  8.WHT/RED --- YEL/BLK
                  9.RED --- BLK/YEL
                  10.2 przewody są BLK/YEL tylko jeden z nich cieńszy ---- rozumiem że to zasilanie z aku tak?
                  Last edited by prelude3gen; 19-09-2018, 23:55.

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                    Opcja raczej dla posiadaczy Japońskiej wersji,bo nie wiem czy do Angielki taki przełącznik pasuje.
                    Napisałem tylko dlatego że niektórzy wstawiaja tam jakieś dziwne przyicki i im to wystarcza,ale niektorzy przykładaja się do swoich aut i chcą mieć to profesjonalnie zrobione.

                    Tutaj instalka z 6g,na czerwono część dla wersji bez otwieranych lusterek.


                    To jest schemat od EP3



                    A tu schemat od 6g z naniesionymi kolorami od kostki klawisza 7g.
                    Niestety trzeba rozdzielić lusterka w jednym miejscu (cięcie na dole) nie wiem czy to jest przy starym klawiszu czy gdzieś pod konsolą,ale pewnie to pierwsze.


                    Masę i zasilanie trzeba dać nowe bo stare jest za cienkie.
                    Schemat połączeń zrobiony dla kolegi z Wałbrzyskiego klubu.Został wdrożony i działa.
                    [ATTACH=CONFIG]31861[/ATTACH]
                    A co jeśli masę i zasilanie pozostawię stare te cienkie?

                    Comment


                    • #70
                      To nie jest przystosowanie do grzania,zrób jak należy albo nie rób wcale bo coś podpalisz.

                      Comment


                      • #71
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        To nie jest przystosowanie do grzania,zrób jak należy albo nie rób wcale bo coś podpalisz.


                        to więc jak to zrobić żeby było dobrze?
                        Last edited by prelude3gen; 21-09-2018, 21:57.

                        Comment


                        • #72
                          Masz na schemacie wszystko jak na dłoni.Pciągnij do przełącznika nową masę ,np obojętnie z jakiego miejsca budy, a do tego zasilanie z odpowiednim bezpiecznikiem.To z czego sobe weźmiesz nie ma w tym aucie większego znaczenia,ważne jedynie żebyś nie przypiął się do jakiegoś badziewia ,ani zasilania ECU czy podzespołów silnika.

                          Comment


                          • #73
                            włącznik VIIgen ----kostka VIgen
                            1.BLK ---- co z tym
                            2.ORN --- masa
                            3.RED/BLK --- masa
                            4.BLU/BLK --- YEL/RED
                            5.RED/YEL --- YEL/RED
                            6.BLU/WHT --- BLU/BLK
                            7.GRN/WHT --- połączyć z BLU/WHT i GRN/WHT
                            8.WHT/RED --- YEL/BLK
                            9.RED --- BLK/YEL
                            10.2 przewody są BLK/YEL tylko jeden z nich cieńszy ---- rozumiem że to zasilanie z aku tak?

                            to co napisałem wcześniej jest o.k
                            tak rozumie ten schemat

                            Comment


                            • #74
                              Sorki,ale jak nie widzisz co do czego podłączyć oczami,to ja nie potrafię wytłumaczyć.
                              Poknociłeś wszystko.
                              1a2ed7d9bb0f8171.jpg

                              0da91f32b8184015.jpg
                              Last edited by m26; 23-09-2018, 17:03.

                              Comment


                              • #75
                                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                                Masz na schemacie wszystko jak na dłoni.Pciągnij do przełącznika nową masę ,np obojętnie z jakiego miejsca budy, a do tego zasilanie z odpowiednim bezpiecznikiem.To z czego sobe weźmiesz nie ma w tym aucie większego znaczenia,ważne jedynie żebyś nie przypiął się do jakiegoś badziewia ,ani zasilania ECU czy podzespołów silnika.
                                możesz podać jakieś konkretne miejsce odpowiedniego podłączenia zasilania

                                resztę powinienem zrozumieć, zobaczę w praktyce
                                jakby co wiem gdzie rozwiać wątpliwości

                                Comment

                                Working...
                                X