Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

podgrzewane lusterka

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• podgrzewane lusterka

Chciałem zrobic u siebie podgrzewanie lusterek tak jak ktoś u nas na forum to zrobił, ale nigdzie nie mogę znaleźć tych mat naklejanych na szkła lusterek od tyłu.
    Czy wie któs gdzie to można znaleźć? Byłbym wdzieczny na naprowadzenie.

O takie cuś chodziło?

https://www.allegro.pl/search.php?st...&category=4094

https://www.swistak.pl/a1161060,PODG...AWET-TIR.html#

Comment

Zamieszczone przez silver30 Zobacz posta
      Chciałem zrobic u siebie podgrzewanie lusterek tak jak ktoś u nas na forum to zrobił, ale nigdzie nie mogę znaleźć tych mat naklejanych na szkła lusterek od tyłu.
      Czy wie któs gdzie to można znaleźć? Byłbym wdzieczny na naprowadzenie.

to jest dokładnie to co mam u siebie...rewelka jest...a dodam że lusterka mam manualne
      założenie tych mat to nie jest sporo roboty dałem radę sam a jestem laikiem przy pomocy instrukcji z www.civicklub.pl - tu trzeba być zarejestrowanym , a tu jest dokładny link do tego tematu https://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=8097 tam jest wszystko łopatologicznie wytłumaczone włącznie z fotkami....ale za pociągnięcie kabli już się sam nie zabierałem - zaprzyjaźniony elektryk, pół godziny i już miałem podgrzewane lustra pod ogrzewaniem tylnej szyby

polecam taki myk wszystkim...to bardzo ułatwia jazdę i poprawia bezpieczeństwo - suchutkie szkiełka
      Last edited by augustflacha; 26-10-2009, 09:16.

Comment

Zamieszczone przez augustflacha Zobacz posta
        ale za pociągnięcie kabli już się sam nie zabierałem - zaprzyjaźniony elektryk, pół godziny i już miałem podgrzewane lustra pod ogrzewaniem tylnej szyby
        a wiesz jak on się podpinał z tymi kablami? pod włącznik czy pod przewody ogrzewania tylnej szyby? i czy rozbierał ci przednią konsolę?

Comment