Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Żarówki do świateł mijania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    No ja mam 6 gena anglika (Liftback) i po wymontowaniu wewnętrznej części rozpraszającej światło lampa wyglądałaby coś w ten deseń:

    Wtedy jest już zupełnie inaczej.

    A że ustawić światło trzeba to dla mnie wiadome, wolę wydać i nie być wyklinanym na drodze przy czym nie będę miał najlepszego możliwego oświetlenia. Jak już coś robić to dobrze
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

    Comment


    • #62
      Zamieszczone przez Domanoid Zobacz posta
      No ja mam 6 gena anglika (Liftback) i po wymontowaniu wewnętrznej części rozpraszającej światło lampa wyglądałaby coś w ten deseń:

      Wtedy jest już zupełnie inaczej.

      A że ustawić światło trzeba to dla mnie wiadome, wolę wydać i nie być wyklinanym na drodze przy czym nie będę miał najlepszego możliwego oświetlenia. Jak już coś robić to dobrze
      Też z takiego założenia wychodzę. W każdym razie bez odbłyśnika jeździc nie możesz, bo prawdopodobnie przeglądu też nie przejdziesz. Napisz może do kolegi Spychu, On ma też VI gena i z tego co wiem montował sobie soczewki, na pewno da Ci dobre rady i opinie na ten temat.
      Last edited by Sebulerbin; 12-12-2009, 12:23.

      Comment


      • #63
        Hm.. według mnie każdy xenon trochę oślepia, nawet ten w najnowszych autach które mają samo-poziomowanie itp etc. jechało za mną kiedyś siakieś nowe BMW i jest to naprawdę uciążliwe od lusterka wew. odbijało mi się światło po całym aucie.
        Myślałem swego czasu o zenonach ale zrezygnowałem.

        Comment


        • #64
          Bez odbłyśnika bo jeszcze nie zrobione to jest Chodziło mi tylko o zdjęcie poglądowe szkła na lampie. Do usera Spychu napiszę.

          Zobaczymy jak dzisiaj wieczorem będą świecić te nowe żarówki. Jeśli będę zadowolony to powstrzymam się od myślenia o ksenonach.

          A może by tak wypolerować odbłyśnik pastą tempo? Da to coś? Jak tam zaglądałem to raczej jest ok. Więc nie wiem czy warto rozklejać je i polerować.
          Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
          Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Domanoid Zobacz posta
            A może by tak wypolerować odbłyśnik pastą tempo? Da to coś? Jak tam zaglądałem to raczej jest ok. Więc nie wiem czy warto rozklejać je i polerować.
            Uważam, ze nie warto, szczególnie że sam napisałeś iż w środku jest ok. A potem nie masz zadnej pewnosci ze uda Ci się to elegancko skleić tak żeby nie dostawała się woda i wilgoć. A pastą polerska wydaje mi się, że możesz prędzej zetrzeć ten odbłyśnik. Podobno niektórzy lakiernicy zajmują się odnawianiem odbłyśnika, ale skoro mówisz, że masz ok

            Comment


            • #66
              Odbłyśnika nie ruszaj, możesz spolerować szkło wewnętrzne, lub zewnątrz plastik pastą polerską

              Comment


              • #67
                Kombinuję bo uważam że strasznie słabo mi światła świecą (chyba że tylko mi się tak wydaje - ostatnio ciągle jest mokro i zwykle pada deszcz). Sprawdzałem czy dochodzi na kostki tyle prądu co potrzeba - na kostce jest 14.4V, tyle co na akumulatorze (podczas włączonego silnika).
                Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                Comment


                • #68
                  Co do homologacji ksenonów , oczywiście panowie że posiadają wszystkie certyfikaty i homologacje , tylko co z tego się pytam ? Po co ci homologacja na produkt która jest nie ważna ważna a tego już nie piszą na allegro jeśli są zamontowane nie zgodnie z instrukcją ,aby było zgodnie należy mieć spryskiwacze o odpowiednim ciśnieniu i samopoziomujące się reflektory , a tego już w swoim aucie nie założycie bo koszt byłby ogromny i nikt tego nie produkuje , także fajny bajer macie HID który ma homologacje sam w sobie ale w waszym aucie już nie , czyli tak jakby wcale nie miał , ale bełkot allegrowy każdego omami a co do policji , czasem Cie puszczą ale to nie znaczy że zawsze , będzie fajnie dopóki nie weźmiesz udziału w jakiejś kolizji , twój ubezpieczyciel nie wypłaci Ci odszkodowania , ani jeśli sprawca wypadku będzie cwany nie dostaniesz ani grosza za kolizje z oc sprawcy bo jedziesz samochodem przerobionym niezgodnie z prawem , a wiec teoretycznie niedopuszczonym do ruchu , czyli nie powinno Cie wogóle być na miejscu kolizji jeśli jesteś to twoja wina ze zaistniała kolizja
                  Last edited by kamil608; 12-12-2009, 13:58.
                  Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez kamil608 Zobacz posta
                    Sebulerbin jest dokładnie tak jak mówisz , nie ma HID firmy osram czy cuś , HID to HID zestaw świateł xenonowych , produkują to zapewne w chinach i w du... mają czy kogoś to oślepia czy nie a nazwę mają zapewne xenon tak jak wino marki wino , generalnie wiadomo o co chodzi , a żarówki o których mówimy to oryginalne zamienniki standardowych zarówek w aucie nie żarniki , dla ciekawości dodam że większość koncernów samochodowych na pierwszy montaż ostatnio wkłada właśnie lepsze żarówki renomowanych producentów a nie zwykłe ,skoro philips je robi to jednak chyba coś jest na rzeczy nie szargali by dobra firmy robiąc jakieś zamienniki , to jest jak z coca colą , jeden pije oryginalną inny pije hop cole jeden woli tą drugi tą , nie powiesz ta jest lepsza , bo lepsza jest pojęciem względnym to samo z żarówkami , moim zdaniem jeśli tylko masz homologacje to wybierać według siebie co najlepsze każdy ma inny wzrok jeden lepiej widzi tak inny siak , warto próbować bo żarówek gorszych niż zwykłe nie widziałem
                    Akurat się z pierwszym zdaniem nie zgodzę,bo Osram robi właśnie palniki xenonowe do reflektorów-wiem,bo mam fabryczne xenony właśnie z tymi palnikami(Osram Xenarc),ale ori palnik kosztuje 150-200 zeta za sztukę.Natomiast wczoraj jechał za mną koleś ze światłami,za które od razu powinien mieć dowód zabrany,po prostu masakra .
                    A tu jeszcze trochę o żarówkach i ocenach poszczególnych marek:
                    sigpic
                    Mój błękitek
                    http://www.youtube.com/watch?v=VQiD2kngEAg
                    Pozdrówka dla wszystkich

                    Comment


                    • #70
                      My tu mówimy o chińskich podróbkach Hidów , jak najbardziej się zgadzam że dobre firmy robią palniki do oryginalnych reflektorów i to jest całkiem normalne zauważ ile kosztuje taki palnik , a cena tego palnika porównywalna z zestawem ksenonów na allegro , wniosek chyba prosty... trochę niedokładnie się wyraziłem w poście który cytujesz ale jak najbardziej to co mówisz uważam za prawdę
                      Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                      Comment


                      • #71
                        Zamieszczone przez kamil608 Zobacz posta
                        My tu mówimy o chińskich podróbkach Hidów , jak najbardziej się zgadzam że dobre firmy robią palniki do oryginalnych reflektorów i to jest całkiem normalne zauważ ile kosztuje taki palnik , a cena tego palnika porównywalna z zestawem ksenonów na allegro , wniosek chyba prosty...
                        No to w takim razie zgadzam się i przepraszam,bo inaczej zrozumiałem Twoją wypowiedź.A tak z ciekawości dodam,że nowa ori przetwornica kosztuje jakieś 1300 zeta,na szczęście nie musiałem kupować,ale kumplowi leciała woda przez rozbity reflektor,zanim kupił auto i szukał przez to używki.A jeśli chodzi o HIDy chińskie,to pewnie te droższe lepiej świecą,ale nie powinno się zakładać innych,niż te o barwie światła 4000k.
                        sigpic
                        Mój błękitek
                        http://www.youtube.com/watch?v=VQiD2kngEAg
                        Pozdrówka dla wszystkich

                        Comment


                        • #72
                          Zamieszczone przez CM Punk Zobacz posta
                          A tu jeszcze trochę o żarówkach i ocenach poszczególnych marek:
                          https://www.multimat2000.com/index.p...1&limitstart=0
                          Genialny link, a jakby ktoś się nie dopatrzył to tam jest jeszcze tabela porównująca różne żarówki, te słabe i te dobre.

                          Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                          Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                          Comment


                          • #73
                            ooooooO i litech okazał sie chinskim krzakiem

                            Comment


                            • #74
                              Hm.. powiem tyle, gdyby były lipne nie polecał bym ich według mnie Osramy Cool Blue świecą gorzej, albo miałem słabe stare lampy
                              Kto się skusi ten spróbuje i zrelacjonuje jak świeci u Niego

                              Comment


                              • #75
                                Panowie jeśli chodzi o xenony to w tygodniku motoryzacyjnym MOTOR, jest artykuł o tego typu światłach. Streszczając sprawę przytoczę parę informacji w tym zakresie.
                                "Co mówią przepisy:
                                Aby samochód mógł mieć światła ksenonowe, całe reflektory muszą być homologowane jako ksenonowe. Wynika to między innymi z faktu, iż ksenonowe źródło światła wymaga całkowicie innej geometrii układu optycznego. Ustawodawca przewiduje też, ze tego rodzaju światła muszą mieć funkcję autopoziomowania oraz spryskiwacze. Natomiast reflektory halogenowe są przystosowane jedynie do montowania w nich odpowiednich żarówek halogenowych i tylko z takimi świecą właściwie. W praktyce oznacza to, że jedynymi dopuszczalnymi pozafabrycznymi ksenonami są bliźniacze zestawy reflektorów ksenonowych"
                                "Nie dajmy się zwieść ofertom w których sprzedawcy zapewniają, ze oferowany zestaw jest przystosowany do lamp halogenowych. Jeśli tak twierdzą, to nas okłamują. Poza tym montaż zestawu to ingerencja w strukturę reflektora, co jednocześnie oznacza utratę homologacji".

                                Comment

                                Working...
                                X