Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Alarm wyje podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok,to wypnij teraz tą centralkę i schowaj i w żadnym przypadku jej nie wpinaj bo będzie konflikt.,a na jej miejsce podłącz to
    ZAMKI PODMIANA CENTRALI.jpg
    Kości nie obcinaj,bo może kiedyś się przyda,podłącz po prostu z boku.

    Comment


    • #17
      Zobacz na zdjeciu wyzej z kostka jak mozesz bo mi sie kolory ze schematu nie zgadzaja. Najlepiej jakbys mogl to powiedzialbys mi jak debilowi ktory ze zdjeci polaczyc z ktorym z noxona. Kostke wole uciac i podlaczyc normalnie.

      Comment


      • #18
        A który się nie zgadza,bo ja widzę że wszystkie są ok. ?

        Comment


        • #19
          Zielono bialy?

          Comment


          • #20
            Przecież masz tam zielono biały (biało -zielony).Jeśli masz wątpliwości to podepnij probówkę pod rygiel drzwi a iglą go dotknij,powinno być na nim napięcie.

            zb.jpg
            Last edited by m26; 13-06-2018, 16:36.

            Comment


            • #21
              Ja myslalem ze podpinamy sie pod to DSC_0025.jpg nie mozna tak?

              Comment


              • #22
                Można,ale najpierw trzeba by zrobić w takim razie rozpiskę co do czego jest.
                A najlepiej to by bylo to wszystko wywalić do śmietnika i zrobić od podstaw bo to syf jakiś.
                Ta pajęczyna robi już teraz problem,lepiej jej nie wykorzystywać i podpiąć w drzwiach,tam przynajmniej jest fabryczna wiązka i zabezpieczenie w skrzynce bezpiecznikowej z prawdziwego zdarzenia.
                Last edited by m26; 13-06-2018, 16:44.

                Comment


                • #23
                  Wlasnie poodcinalem wszyskie smieci i sprawdzilem, od samego poczatku do konca idzie ladna wiazka bez sztukowania. Tylko jak posprawdzam co gdzie? DSC_0026.jpg

                  Comment


                  • #24
                    No to w takim razie podepnij krokodyl probówki do masy i znajdź stały plus (bez kluczyka)
                    Potem znajdź masę,albo zrób nową bezpośrednio z budy.
                    Jak będziesz miał to pisz.

                    Comment


                    • #25
                      Znalezione. Tak to wyglada pod kierownica DSC_0027.jpg

                      Comment


                      • #26
                        Zielony laczy sie z wiazko ktora chodzi w drzwi a brazowy idzie pod dzybe i wchodzi do kostki DSC_0028.jpg

                        Comment


                        • #27
                          Miałeś to znaleźć w przystrzyzonej wiązce ,nie odwijać pół smochodu.
                          Ok zapisuj to w słupku bo się potem popierdzieli
                          " + " ...kolor
                          " - " ...kolor
                          itd

                          Teraz znajdź w wiazce na progu kierowcy przewody o kolorach biało-czerwony i żółto-czerwony,potem sprawdź probówką czy pojawia się na nich napięcie (na przemian) podczas otwierania i zamykania centrala.Zapisz to w słupku jak wyzej
                          otwieranie ... kolor
                          zamykanie ...kolor
                          Możesz spróbować znaleźć te przewody w obciętej wiązce za pomocą probówki ,ale oczywiście kolory będą inne,ważne żebyś je tylko odpowiednio zapisal
                          Last edited by m26; 13-06-2018, 17:29.

                          Comment


                          • #28
                            + czerwony
                            - Czarny
                            Niestety probowka nie dziala sie okazalo. Probowalem miernikiem ale zolty, bialy, pomaranczowy, zielony 0 reakcji a brazowy caly czas pokazuje napiecie. Jak dotke masy i bialego to piszczy miernik tak samo masa z bronzowym reszta zero reakcji nie zaleznie co robie z zamkiem
                            Last edited by afri3l; 13-06-2018, 18:18.

                            Comment


                            • #29
                              Totalnie źle.Miernik w tym przypadku jest be,poza tym źle się nim posługujesz.
                              Npraw probówkę,kup inną,albo zrób sobie prowizorę z żarówki.
                              Z roboty na parę minut zrobiłeś problem To miało odjechać dwie godziny temu.

                              Comment


                              • #30
                                Plus tego że rozebrałem pół auta było to że biały kabel z kostki byłe przerwany pod kierownicą i go naprawiłem Tak to jest jak laik się bierze za takie rzeczy. Gratulacje za cierpliwość Zbieram się do pracy, jutro to ogarne

                                Comment

                                Working...
                                X