Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Siłowniki zamka centralnego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez 19HANYS87 Zobacz posta
    Jakbym wiedział ze zaproponujesz takie rozwiaznie
    prosiłem 2 razy, gdybyś od razu zrobił te fotki (jak było proponowane), czyli pokazł co masz a powiemy Ci jak zrobić optymalnie to nie było by dywagacji zmieści się- nie zmieści, kiwa nie kiwa.
    OK , jest jak jest i m26 ma całkowitą rację.
    To że cięgna pracują i się zamyka / otwiera - ok, tak będzie bo masz mocne siłowniki które się nie spalą i uciągną słonia, natomiast co się stanie po pół roku i do roku?
    - osłabi się ścisk śrubek w kostkach trzymających cięgna - ten kąt spowoduje rozruszanie mocowania i w konsekwencji za jakiś czas zauważysz że nie będzie się domykać rygiel,
    - próba dokręcenia śrubki - kostki ściskającej - spowoduje pęknięcie tej kostki - kostka jest nie do kupienia i trzeba cały komplet kupić (siłownik cięgno kostkę),
    - spore siły szarpania mogą obluzować mocowanie siłownika w karoserii, z czasem może się klekotać o drzwi,
    - jak kostka będzie obluzowana w drzwiach kierowcy - to Master będzie miał problemy z prawidłowym zamykaniem / otwieraniem - impuls nie będzie odkładnie wyregulowany.

    Da się to zrobić jak pokazał m26 na fotce! da się! Opuszczasz szybę całkowicie i przykładasz siłownik nawet niżej niż pokazał m26 na rysunku (niebieski) cięgno jest długi a siłownik jak poszukasz miejsca to nie będzie dotykał szyby! Cięgna wyginamy po łuku a nie po kącie. Takie kątowe wygięcie mocno osłabia ten pręt, jego odgięcie (tego co jest) spowoduje na 100% jego ułamanie, taki to materiał).
    Podsumowując to co jest w drzwiach przednich - jest do zmiany.
    Jeśli nie da się, bo siłownik jest gruby - to są siłowniki typu SLIM - o połowę cieńszy!
    Czerwony - nie montujemy tak wysoko bo przeszkadza w składaniu tapicerki.
    Niebieski - idealnie a nawet jeszcze niżej - a kostkę montujemy też niżej bardziej schowaną w profilu, i obróconą śrubkami do wnęki tak by łatwo kręcić od wnęki i przede wszystkim poniżej linii profilu blachy tak by przy pracy nie haczyło o ten metalowy rant.

    Podsumowując, tu nie mamy w zamiarze znęcać się nad montażystą który robił to pierwszy raz - super! chwali się! ale po to była wcześniejsza gadka by z niej skorzystać by nie robić błędów które my sami kiedyś zrobiliśmy i dziś jesteśmy mądrzejsi . Oczywiście całą folię przeciw kurzową załóż!
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #32
      ok,dzieki wezme kolejne rady pod uwagę na przyszłość,caly czas sprawdzam i obserwuje jak dziala obecnie zamek (nie mialem jak wczesniej zrobic zdjec,bo garaz musialem ''wypozyczyc'',mialem na to jedna sobote ;-) jak bedzie dzialo sie cos zlego,postaram sie zrealizowac wasz pomysl,pozdrawiam.

      Comment


      • #33
        Odkopię temat.

        Mam pytanie , kupiłem drzwi z siłownikiem centralnego zamka (ori) i mam pytanie czy ten ori siłownik podłącze pod swoją centralkę którą montowałem po zakupie hanki piszę tu o centralce,zdalnym sterowaniu oraz siłownikach- taki zestaw centralki na allegro za 85 zeta - jestem z niego zadowolony.

        Ori siłownik działa tak samo jak ten na zdjęciu ? Chodzi mi chyba o czas impulsu - tak mi się wydaje.
        Pytam się bo posiadam całą wiązkę czytaj el.szyby , el.lusterka razem z wiązkami drzwi.

        siłownik cz.jpg

        Comment


        • #34
          Podłączysz i będzie działał z Twoją centralą tak samo jak dokłaany.

          Comment


          • #35
            Dzięki, jak już kupiłem to zamontuje.

            Orientujesz się czy ten smar lub wazelina lub co to jest w kostce na stykach która łączy się w drzwiach przewodzi prąd?
            Zauważyłem że jest popękana izolacja na przewodach. Będę musiał wyciągnąć każdego pina i zaizolować przewód.
            Last edited by woody; 04-05-2018, 22:45.

            Comment


            • #36
              Ten smar jest właśnie po to żeby nic nie przewodziło jak sie zamoczy.To jest bardziej separacja niż konserwacja,bo mokre przewody pod prądem od razu się robia zielone.W cieżarówkach przy 24v wystarczy czasem jeden dzień ochlapywania słoną wodą żeby przewód całkowicie się "upalił".

              Comment

              Working...
              X