Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Siłowniki zamka centralnego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pogadalem takze z fachowcem,ktory zna sie na robocie,doradzil kupic caly zestaw 4 silowniki + sterownik + 2 piloty ,dostalem taki gdzie sa 2 silowniki master i 2 slave.Poprosił rowniez o schemat elektryki/kabli zeby dobrze to poskładac,macie moze jakies schematy???

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez 19HANYS87 Zobacz posta
      doradzil kupic caly zestaw 4 silowniki + sterownik + 2 piloty ,dostalem taki gdzie sa 2 silowniki master i 2 slave.
      Po co Ci to? Chyba sobie szukasz roboty,albo masz za dużo pieniędzy.Po co pytasz ,skoro potem idziesz na inne fora pytać o to samo,później do jeszcze innych ludzi,a na koniec i tak robisz po swojemu.Tu są metody wypracowane,sprawdzone, od lat te same.



      Bez tytułu.jpg

      Comment


      • #18
        Nie zrozum mnie zle,zanim zaczne cokolwiek robic wole popytac z roznych zrodel poniewaz podkreslalem nie znam sie na tym wogole,a nie chce tego spierd....ić ,prosze o wyrozumialeosc,dziekuje za schemat.

        Comment


        • #19
          Moim zdaniem jak ktoś Ci doradza zastąpienie świetnych oryginalnych siłowników ,owiele gorszymi,to conajmniej zaszalał.
          W tych autach siłowniki padają niezwykle rzadko i na dodatek są dobrze zabudowane.
          Teraz będziesz miał pocięte przewody,słabsze głośne zamki,potarganą folię pod tapicerkami i 15 razy tyle pracy z montażem .
          Nie mam pojęcia co przemówiła na rzecz tego i czy proste przylutowanie czterech przewodów do auta to nie lepsza opcja.
          Dodam jeszcze że w takim przypadku nie jest potrzebny schemat starego zamka .
          Last edited by m26; 01-12-2016, 23:50.

          Comment


          • #20
            powiem tak, boisz się podejść do tematu sam i potrzebna porada fachowca, ok, twój wybór. Fachowiec gada wcale nie lepiej niż my? a on co jasnowidz?
            Prosiłem o pewne sprawy we wpise #15, a Ty mówisz że fachowiec do tego podejdzie, ok masz prawo, tylko marnujemy czas.
            Mów otwarcie, nie chce mi się samemu przecież to nic złego dać to komuś do roboty, tylko po co my się tu spuszczamy?
            6 kabli podłączyć to dziecko 7 lat potrafi. Schemat..? zobacz - wygląda jak kobyła, podłączyć 6 kabli na podstawie foto sterownika to nie wymaga schematu, bez jaj. Podłączenie wtyczki od telewizora też nie wymaga schematu, czy wymaga?
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              Za Wasze podpowiedzi/odpowiedzi/wypowiedzi na temat jestem bardzo wdzieczny,bo rozjasniaja mi coraz to bardziej obraz roboty ,nie mam zamiaru oddac tego to zrobienia komu innemu ,poprostu skorzystam z pomocy pewnej osoby przy instalacji (bedziemy to realizowac w niedziele) ,jesli chodzi o schematy to poprosil o to znajomy,siedzi w tym takze sie zna,pozdrawiam.

              Comment


              • #22
                no właśnie o to idzie że ktoś kto się nie zna (nie ma instalacji civica w głowie) potrzebuje schemat. Schemat jest obszerny, obejmuje całość instalacji i trzeba być mocno kumatym by to ogarnąć a do tego mogą występować różnice schemat-instalacja auta.
                Ok, robota z kimś kto ogarnia temat jest na pewno łatwiejsza i słusznie że masz wsparcie. Wiedząc gdzie jest Centralka i wiedząc jakie wychodzą z centralki kable wiedząc jakie kable i jakiego rodzaju jest siłownik w drzwiach kierowcy do tego wiedząc jaki schemat lub foto Nowej centralki (którą kupisz) można namalować kabelek po kabelku co gdzie ma iść.
                Fachowiec będzie musiał znaleźć wszystkie rzeczy o których nie wie, czyli czas, tu na forum masz gotowe rozwiązania - tylko skorzystać nie marnować czasu.
                Gdybyś wiedział że dany kabelek czarny do czarnego czerwony do czerwonego niebieski ... itd to po co Ci schemat? .
                Ok, nie ma co gadać na pewno warto skorzystać z doświadczenia kogoś kto ma pojęcie o elektryce, ale przy tej robocie to więcej trzeba się znać na rozbieraniu tapicerki niż na łączeniu kabli.
                Chodzi o to by nie było tak że przystąpicie do roboty, porozpinacie istniejący układ potem będziecie chcieli podpiąć nowy i... zaczną się pytania. To z góry mówię że będzie ciężko. Po to pisałem we wpisie #15 co potrzebne, co chcemy zobaczyć, na tej podstawie mielibyśmy orientację z czym mamy do czynienia. No ale nic, może niepotrzebnie się narzucamy. Znajomy ma wiedzę i dacie rade to pewne, ale może nie mieć wiedzy co do lokalizacji potrzebnych przyłączy, ale jak weźmie probówkę to sobie poradzi.
                Sedno sprawy jest takie by zastąpić istniejący układ sterowania kluczykiem układem na pilota.
                Last edited by rambo7; 02-12-2016, 20:25.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #23
                  Witam ponownie,już po całęj operacji;niżej zdjecia jak to wyszło
                  Drzwi kierowcy/centralka (były bez siłownika,miały sterownik MITSUBA) 1.jpg
                  Drzwi kierowcy 2.jpg
                  Drzwi pasażera (był siłownik ) 3.jpg
                  Drzwi pasazera /widok na siłownik 4.jpg
                  Drzwi tylne prawe (był siłownik ) 5.jpg
                  Drzwi tylne lewe (był siłownik ) 6.jpg

                  Bardzo dziekuje za pomoc,jak cos to prosze pisac pomoge na ile bede mogl,pozdrawiam i zamykam.
                  Last edited by 19HANYS87; 04-12-2016, 16:10. Powód: bład

                  Comment


                  • #24
                    To instalacja dokładana.Tylko siłowniki na tyle są założone prawidłowo.
                    Z przodu to klasyczny przykład tego,jak robić się nie powinno.
                    Taki kąt montażu powoduje ograniczenie uciągu siłownika i jego niszczenie.
                    Dla przykładu 45st to 50% nie licząc strat na tarciu prowadnicy w siłowniku,a plastik zaciera się szybko.

                    Comment


                    • #25
                      Masz inny pomysł jak je z przodu zamontowac?To jest jedyne miejsce w drzwiach gdzie sie bez problemu zmiesci silownik,wiem ze lepiej jakby był zaraz pod ''cypelkiem'' (pionowo) ,ale postanowilismy to tak zamontowac,jak masz cos lepszego to podziel sie.
                      Last edited by 19HANYS87; 04-12-2016, 16:35.

                      Comment


                      • #26
                        Nieraz się nie da ,ale zawsze trzeba wysisnać ile można.
                        attachment.php.jpg
                        Jeżeli opcja niebieska jaet nie do wykonania,to chociaż czerwoną można by wdrozyć,bo teraz pomimo powyginania popychacza jest tak jak zaznaczone na zielono.
                        Trzeba też starać się jak najmniej wyginać te druty,bo w przypadku przymarznięcia ,zabraknie elementu szarpnięcia ,wygięty drut po prostu wyhamuje siłownik stopniowo jak sprężyna i auto się nie otworzy.
                        To takie drobne rzeczy,ale po paru latach ,albo w zimie często dukuczają jako pierwsze.

                        Comment


                        • #27
                          no niebieska raczej odpada ,za malo miejsca,mialem za pierwszym podejsciem podobnie tak jaka na zielono i czerwono,to silownik nie chodzil gora dol tylko kiwal sie na boki.

                          Comment


                          • #28
                            Tak jak na czerwono to na pewno się da.

                            Comment


                            • #29
                              Jakbym wiedział ze zaproponujesz takie rozwiaznie (tzn.czerowony kolor) to nagrałbym prace silownika tak przymocowanego i zamescil tu filmik zebys zobaczył ze nie masz racji,serio.Kiwał sie na boki moze przez to ze fabrycznie nie bylo tam zamontowanego silownika,ruch kluczykiem unosil ''cypelek'' i go opuszczał tak wczesniej dzialal centralny z kluczyka,teraz troche rarytas bo moge z pilota

                              Comment


                              • #30
                                Bo żeby działał trzeba założyć tapicerkę,zabrałeś mu prowadzenie,to się kiwał.
                                Gdybyś go przytrzymał palcami i zablokował ruch na boki,to zacząłby pracować poprawnie.
                                Nie chcę żeby wyszło że się czepiam ,chwali się że miałeś zacięcie i zrobiłeś sam,ale znalazłem słaby punkt,to mówię.Nie ma to nic wspólnego z krytyką. To chyba dobrze

                                Comment

                                Working...
                                X