Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bierze olej ;/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Powie mi ktoś dlaczego kopci na biało czy w lato czy zime ,to samo,uszczelka pod głowicą jest nowa!Może pierścienie?!

    Comment


    • #47
      uszczelka jesli nie jest orginalna to moze naprawde szybko walnac,dlatego jak cos to orginal bo poco wydawac dwa razy kase.
      sprawdzales poziom plynu chlodniczego?

      Comment


      • #48
        Ostatnio wymienialem swiece i na drogim cylindrze liczac od rozrzadu na swiecy jest bialy osad.Mechanik powiedzial ze to od spalania oleju.Reszta swiec jest czysta wiec bierze mi troche oleju przez spalanie w 2 cylinderku.Czy oznacza to ze pierscienie sa do wymiany?

        Comment


        • #49
          w 100% odradzam motodoctroki ja tak załatwiłem sobie auto ale na szczescie szybko sprzedalem mi też hania bieze olej ale nie wiem czy to duzo bo bierze gdzies 1l na 2500km jezdze na polsyntetyku

          Comment


          • #50
            Nie ma tragedii, wymiana uszczelniaczy zaworowych (tylko oryginalne z ASO) może jeszcze pomóc przy takim zużyciu - da się to zrobić bez ściągania głowicy.

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez maniek1234 Zobacz posta
              Powie mi ktoś dlaczego kopci na biało czy w lato czy zime ,to samo,uszczelka pod głowicą jest nowa!Może pierścienie?!
              Sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, bo biały dym powstaje gdy płyn chłodniczy miesza się z paliwem i jest spalany.
              Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

              Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



              TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

              PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

              OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

              Comment


              • #52
                Witam wszystkich! Piszę pierwszy post...
                Użytkuję Hanię od listopada zeszłego roku. Motor D15B2. Przebieg aktualnie 210 tyś.km
                Niestety także mi bierze olej ;/ Jeżdzę spokojnie, biegi zmieniam do 3tyś. Spalanie oleju wynosi ok. 0,5l/1000km. Zrobiłem mały test i podczas jazdy przez określony czas (około tygodnia) i zmiany biegów przy 4 tyś. spalała już ok. 1l/1000km ;/ Nie mam gazu! Pełna seria, żadnych modyfikacji.
                Przeczytałem ten temat chyba z 5 razy i ciągle nie wiem za co ma sie zabrać! Najpierw wymienić pierścienie (bo podobno są bardzo felerne w tym modelu) czy uszczelniacze?
                Nie ukrywam że nie mam pieniążków na obie naprawy dlatego pytam co będzie lepiej zrobić w pierwszej kolejności...
                Aktualnie jeźdzę na Mobil 1 10W-40 ale na wiosnę planuję zmianę na Motula 15W-50 (podobno polecany do silników co biorą olej)
                Pierścienie CTI koszt około 120-150 zł, a uszczelniacze to już koszt ponad 300 zł... no i do tego robocizna. Nie stać mnie na nowy motor dlatego chciałbym go jakoś uratować...
                Proszę o fachową poradę. Z góry dzięki.
                Last edited by Gość; 31-01-2009, 11:27.

                Comment


                • #53
                  Przeczytałeś ten temat 5 razy a regulaminu forum już nie mogłeś przeczytać ...?

                  Nadrób zaległości to pewnie i pomoc się znajdzie.

                  Comment


                  • #54
                    A co do wymiany pierścieni i uszczelniaczy - czy różnice w jakości między oryginalnymi a zamiennikami są duże?
                    Co polecacie - z doświadczenia? Opłaca się dołożyć i kupić oryginał czy zamienniki wystarczają?
                    I wreszcie - czy są jakieś różnice miedzy firmami?

                    Comment


                    • #55
                      Zamieszczone przez BGZ Zobacz posta
                      uszczelniacze do wymiany!!!
                      Na wysokich obrotach bierze olej - pierścienie
                      ogólnie bierze olej na wolnych itd - uszczelniacze ..........
                      jak bierze ci tyle oleju to pewnie siwo jest z tyłu
                      pytanko-czy jeżeli kopci przy trzech czterech tysiącach to uszczelniacze zaworowe czy jednak pierścienie??

                      Comment


                      • #56
                        Panowie pomożecie?? Czekam od ponad tygodnia na jakąś odpowiedz, rade, sugestię ale cisza... Czyżby fachowcy z forum już sie tutaj nie logowali??
                        Kolega "jaca" widze ma troche podobny dylemat... uszczelniacze czy pierścienie???

                        Comment


                        • #57
                          wymieniłem uszczelniacze zaworowe i komplet pod pokrywa,czy bierze olej,nie wiem bo mało po wizycie u mechanika jezdziłem ale przestała kopcić,jestem zadowolony...

                          Comment


                          • #58
                            Zamieszczone przez jaca Zobacz posta
                            wymieniłem uszczelniacze zaworowe i komplet pod pokrywa,czy bierze olej,nie wiem bo mało po wizycie u mechanika jezdziłem ale przestała kopcić,jestem zadowolony...
                            jaki poniosłeś koszt ? i daj znać czy to pomogło

                            Comment


                            • #59
                              uszczelniacze i uszczelki pod pokrywe 140 zł + robocizna 200zł=pomogło...

                              Comment


                              • #60
                                to w sumie nie taki duzy koszt ja jeżdżę na castrolu więc lepiej mi będzię wymienic te uszczelniacze niż dolewki robić he he

                                Comment

                                Working...
                                X