Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bierze olej ;/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez FreQ Zobacz posta
    powiedzcie mi gdzie kupywac tzw uszczelniacze pierscienie i uszczelke na allegro nie widze niestety jak ktos moze pomóc gg:4400880
    silnik D15b2 bierze mi dość sporo wlałem teraz do elfa 15w40 i doktora jednego i troszke sie uspokoiła ale jak dostanie 4tys to siwo .... i remont musowo musze zrobic i zastanawiam sie cz nie kupić silnika d15B lub d15B7
    Motodoctor nic nie daje.
    W Twoim przypadku trzeba zrobić tzw. mały remont: pierścienie + popychacze + uszczelki głowicy (uszczelki/uszczelniacze tylko Honda OEM) - ok. 1200 zł

    No chyba że często zmieniasz auta i nie chcesz inwestować to kupisz silnik za kilka stówek, tylko trzeba go sprawdzić przed wyciągnięciem - przegazować na wysokich obrotach czy nie kopci itp. bo inaczej wrócisz do punktu wyjścia ...

    Comment


    • #32
      Mam problem podobny do waszych...Kupiłem niedawno honde Civic 1.5 16v wersie amerykanska.Poprzedni wlasciciel kazal mi wymienic olej,wiec go wymienilem wraz z filtrem.I okazalo sie niedawno ze moje autko bierze mi dosc duzo oleju,bo az na 3000 km wzielo mi ponad 2 litry.I teraz ma m zmartwienie,bo nie wiem co mam robic...Czy mam wymieniac uszczelniacze czy pierscienie.czy panewki,moze jeszcze co innego???A co jesli sie okarze ze po wymianie nic z tego ???Kiedy bylem u znajomego mechanika powiedzial mi ze to nie mozliwe ze to auto bierze olej...Gdyby bral mi olej to by mi leciala chmura dymu z tumnika.I jeszcze zauwazylem ze po odkreceniu kurka od silnika olej mi troche chlapie.prosze o pomoc kogos kto sie zna.Co mam wymienic???dziekuje z gory.

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez honda civic Zobacz posta
        Mam problem podobny do waszych...Kupiłem niedawno honde Civic 1.5 16v wersie amerykanska.Poprzedni wlasciciel kazal mi wymienic olej,wiec go wymienilem wraz z filtrem.I okazalo sie niedawno ze moje autko bierze mi dosc duzo oleju,bo az na 3000 km wzielo mi ponad 2 litry.I teraz ma m zmartwienie,bo nie wiem co mam robic....
        Na początek zrób płukanie silnika przy wymianie oleju np.STP - przemyje pierścienie i zawory (bezpośredno przed zlaniem starego oleju dodaje się środek do oleju i zostawia auto na 15-20 minut na wolnych obrotach).

        Do tego jak nie widzisz chmury za autem a nie ma też widocznych wycieków to mogą być zużyte uszczelniacze zaworów, które niezależnie od obrotów przepuszczają olej (pierścienie tłokowe puszczają na wysokich obrotach - widać wtedy chmurę za autem) - można je wymienić bez zrzucania głowicy ...

        Jakby co to zapraszam do działu "Sprzedam" ...

        Edit:
        No i sorry ale przy takim zużyciu trzeba będzie przejść na olej mineralny - polecam Elf Sporti 15W40.
        Last edited by PeJot; 29-11-2008, 19:16.

        Comment


        • #34
          Dzieki bardzo za porade,ale jestem malo doswiadczonym kierowca i nie wiem od czego mam zaczac,jeszcze nie spotkalem sie z autem z takim problemem...Na poczatek zmienic uszczelniacze zaworow???Mechanik moze sprawdzic czy one sa zuzyte i ile te uszczeliacze moga kosztowac??? i potem zrobic plukanie???prosze o odpowiedz.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez honda civic Zobacz posta
            Dzieki bardzo za porade,ale jestem malo doswiadczonym kierowca i nie wiem od czego mam zaczac,jeszcze nie spotkalem sie z autem z takim problemem...Na poczatek zmienic uszczelniacze zaworow???Mechanik moze sprawdzic czy one sa zuzyte i ile te uszczeliacze moga kosztowac??? i potem zrobic plukanie???prosze o odpowiedz.
            Dokładnie. Najpierw zrób uszczelniacze bez ściągania głowicy, potem wymiana oleju na mineralny z płukaniem środkiem STP/Xeramic, a później sprawdzisz poziom oleju po 1000km i myślę, że będzie już dobrze ...
            Last edited by PeJot; 30-11-2008, 10:31.

            Comment


            • #36
              Uszczelniacze to koszt kilku, kilkunastu złotych za sztukę

              Comment


              • #37
                no ja tam do astry przez 3lata lałem moto doctora ale świeżo po wymianie oleju zawsze i było znikome uzycie oleju hehe a wymieniałem co 5-6tys

                Comment


                • #38
                  Witam.Moja Honda(1.6iLS D16y7 z 96r.coupe)tez bierze olej.Wciagnie tak z niecaly litr na 1000km.Sprawdzalem cisnienie sprezania i odziwo jest bardzo dobre na kazdym z cylindrow,uszczelnie zaworow tez jest spoko.Czy przyczyna lezy po stronie pierscieni??Pomozcie.Jaki jest koszt wymiany pierscieni???Jezdze na mineralnym 15W40 Castrol mag.

                  Comment


                  • #39
                    masz gaz zalozony

                    Comment


                    • #40
                      BEZ GAZU.I jak sprawdzam olej na bagnecie to kolorek jest strasznie ciemny.Cisnienie sprezania na 1 i 4 cylindrze mam 13bar a na 2 i3 cylindrze wynosi 12.5bar.Czy to wina pierscieni zgarniajacych ze bierze olej???
                      Last edited by Gość; 05-12-2008, 13:12.

                      Comment


                      • #41
                        Zamieszczone przez slavo19 Zobacz posta
                        BEZ GAZU.I jak sprawdzam olej na bagnecie to kolorek jest strasznie ciemny.Cisnienie sprezania na 1 i 4 cylindrze mam 13bar a na 2 i3 cylindrze wynosi 12.5bar.Czy to wina pierscieni zgarniajacych ze bierze olej???
                        Pewnie tak. Wymiana pierścieni + remont głowicy (zaworów) załatwi sprawę - niestety jest to spora robota - koszt ponad tysiąc zł ...

                        Comment


                        • #42
                          Okazalo sie sie ze po wymianie rozrzadu i paru kosmetycznych usprawnieniach(posprawdzanie czy gdzies ilej nie wycieka;okazalo sie ze nie wycieka) silnik sie uszczelnil.Nie chce nic zapeszas ale juz nie bierze.Musze troche pojezdzic i sprawdzic dokladniej

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez slavo19 Zobacz posta
                            Okazalo sie sie ze po wymianie rozrzadu i paru kosmetycznych usprawnieniach(posprawdzanie czy gdzies ilej nie wycieka;okazalo sie ze nie wycieka) silnik sie uszczelnil.Nie chce nic zapeszas ale juz nie bierze.Musze troche pojezdzic i sprawdzic dokladniej
                            Przy okazji rozrządu robi się też zazwyczaj uszczelniacz wału i wałka rozrządu - musiało się lać okrutnie ...

                            Gdy kończą się pierścienie to wkręcenie na wysokie obroty (zwłaszcza podczas jazdy) powoduje powstanie szaro-niebieskiej chmury za autem. Tak więc idzie to w miarę łatwo stwierdzić.

                            Comment


                            • #44
                              Przejechalem juz 250km i ani grama nie wziol.Mysle ze bedzie juz dobrze

                              Comment


                              • #45
                                I mi już oleju nie bierze. Niestety ja musiałem wymienić silnik ale jak narazie jestem zadowolony i to nawet bardzo. Hania stała się silniejsza i to dość znacząco + mniejsze spalanie i co najważniejsze nie wydaje już na olej silnik wyciągnięty z rozbitka przywiezionego z niemiec. koszt całości 1500zł. a do tego półroczna gwarancja warsztatu

                                Comment

                                Working...
                                X