Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gaśnie na niskich obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gaśnie na niskich obrotach

    Mam probbelm. Mam Honde Civic 1.3 16v i ostatnio zaczeła mi gasnać na niskich obrotach i zobaczyłem ze cały czas dostaje za duzo powietrza. Czy moze mi ktos pomoc??

  • #2
    a są może falujące obroty, czy po prostu z powodu niskich obrotów gaśnie?

    Comment


    • #3
      Gasnie mi bo sa niskie obroty a jak dam mu gazu troszke to nie gasnie.

      Comment


      • #4
        kolego a to się dzieje jak jedziesz czy jak stoisz w miejscu? na gazie tak masz czy na pb?

        Comment


        • #5
          powodem moze byc silniczek krokowy lub przeplywomierz powietrza a powiedz jeszcze czy hania cos wiecej pali z tego powodu

          Comment


          • #6
            Dzieje sie tak jak powoli jade i jak stoi w miejscu bo bez dodawania gazu to ona w ogole nie bedzie chodziła. dzieje mi sie tak na pb.

            A czy wiecej pali to narazie nie zauwazyłem.
            Last edited by Gość; 23-02-2009, 21:41.

            Comment


            • #7
              Krokowy albo luzy zaworowe - 2 najczęstsze przyczyny .

              Comment


              • #8
                Może też być coś z zapłonem a dokładniej to kopułkę bym wyczyścił. Teraz zima to takie awarię mają miejsce. A wyczyścić nie zaszkodzi

                Comment


                • #9
                  A czym najlepiej wyczyscic kopułke i zawory najlepiej??

                  Comment


                  • #10
                    Cały czas mam ten sam problem kolego i tez mam ten silniczek.Pewnie masz gaźnik tak jak ja.dojeżdżam do skrzyżowania daje na luz albo redukuje biegi i gaśnie co gorsze mam problemy z odpalaniem bo muszę długo trzymać na rozruszniku i "falować" gazem aż w końcu zaskakuje.ja już regenerowałem i regulowałem gaźnik u gościa który tylko tym się trudni.zapłon był ustawiany kilkakrotnie,kopułka przeglądana i czyszczona,silniczek krokowy tez czyściłem w benzynie ekstrakcyjnej choć nie wiem czy wystarczająco dobrze,świece były sprawdzane,cewka ma dobre wartości.ja już się pomału załamuje

                    Comment


                    • #11
                      A jak jezdzisz normalnie trzymajac go na wyzszych obrotach to zachowuje sie normalnie ??

                      Comment


                      • #12
                        Jak jeżdżę to jest dobrze.choć czasem miałem jeszcze taką fazę że nie chciała mi się zbierać szczególnie na niższych obrotach i przy jeździe pod górę.wtedy strzelała tak nienaturalnie jak seria z karabinu maszynowego.nie sądzę żeby gaźnikowiec coś schrzanił,daltego myślę że wina tkwi w elektryce.może cewka??nie mam pojęcia... w Twoim przypadku może być podobnie.

                        Comment


                        • #13
                          Ja dzisiaj swoja honde rozebrałem i przyczyna tego był taki przekaznik po prawej stronie kolo tej puszki( nie wiem dokladnie co to jest) ale rozebrałem własnie to bo sprawdziłem to pod pradem i zobaczyłem ze nie zamyka sie. Rozebrałem to i okazalo sie ze jakis kamyczek tam wpadł i blokował wszystko i teraz juz jest elegancko

                          Comment


                          • #14
                            ja mam problem z obrotami gdy wciskam pusacyjnie pedał hamulca spadaja wtedy mi obroty nie wiem czy to wina serwa

                            Comment


                            • #15
                              A ja znów byłem u gaźnikowca i powiedział mi że go zalewało i dlatego gasł i nie palił bo nie miał małych obrotów.co z tego jak teraz dodam gazu,zanim wejdzie na obroty to nierówno się wkręca,strzela i przerywa tak dziwnie Jaca777 możesz dokładnie wytłumaczyć co to za przekaźnik,gdzie dokładnie leży??może jakąś fotę wrzucisz.

                              Comment

                              Working...
                              X