Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gaśnie na niskich obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fotke wrzuce pozniej a teraz sprobuje Ci to jakos dokładniej wytłumaczyc. Ten cały przekaznik znajduje sie pod ta puszka od filtra po prawej stronie nie jest duzy ten przekaznik i do niego podłaczona jest jedna wtyczka.

    Comment


    • #17
      Rozumiem że pod puszką od filtra powietrza czyli gdzieś koło gaźnika?jak go się wymontowuje??

      Comment


      • #18
        Tak tak. Tam sa dwie sruby na klucz 12 i ten przekaznik Ci wyjdzie i musisz mieć imbusa bo na nim jest srubka na imbus. W nim jest taka sprężynka ktora zamyka i otwieta go. Wieczorem najprawdopodobniej wrzuce foto.

        Comment


        • #19
          Już wszystko wiem.ten przekaźnik o którym mówisz to silniczek krokowy.i to wyjaśnia sprawę tego że autko Ci nie odpalało.ale ja go czyściłem także u mnie nie będzie to przyczyną dzięki za pomoc.piwko masz u mnie

          a możesz jeszcze powiedzieć jak sprawdzałeś go pod prądem czy się "zamyka" czy nie?może ja bym tak zrobił ze swoim.
          Last edited by przemo_wb; 26-02-2009, 20:07. Powód: łącz posty, uzywaj opcji edytuj

          Comment


          • #20
            Wziełem go odkreciłem dwa kabelki podłaczyłem do akumulatora i dwa dotykałem tam gdzie wtyczka wchodzi i widziałem ze sie zacina i wtedy go rozebrałem.

            Comment


            • #21
              okej.dzieki wielkie za pomoc.pozdrowionka

              Comment


              • #22
                problem z obrotami gdy wciskam pusacyjnie pedał hamulca spadaja wtedy mi obroty nie wiem czy to wina serwa

                Comment


                • #23
                  sprawdź silniczek krokowy tak jak zrobił to kolega.gaśnie Ci samochód?opisz dokładniej co się dzieje bo obroty zawsze trochę spadają kiedy autko jest obciążone przez nawiew,światła itp.

                  Comment


                  • #24
                    kolego jeśli wykluczyłeś świece silniczek itp to radze podjechać na warsztat i sprawdzić ciśnienie na tłokach a tak w ogóle to ile ma nastukane twoja hanka

                    Comment


                    • #25
                      przebieg to 250000 ale moim zdaniem silnik ok oleju nie bierze zadnych problemow nie ma jedyne to to ze przy szybkim 10 krotnym wcisnieciu w pedal hamulca spadaja obroty do zera gdy przestane wciskac wracaja obroty i jest ok myslalem ze to wina serwa

                      Comment


                      • #26
                        sprawdz kolego czy masz wszystkie podcisnieniowe weze dobrze podlaczone a czy jak odlaczasz krokowy to jest jakas roznica w obrotach czy silnik wogle na cos reaguje

                        Comment


                        • #27
                          identyczna mam akcje jak wojtas - jakbym sam opisywal co mi sie dzieje ...
                          - moj majster specjalizujacy sie w hondach jak i serwis hondy w ktorym tez wszystko bylo sprwdzane ( powiedzial ze " na pewno" jest to wyrobiona jakas gumka pod iglica czy przepustnica jakos tak - co powoduje nietrzynanie poziomu paliwa, zalewanie silnika ...
                          i niepalenie silnika na wszystkie baniaki - koszt tej gumki to ok 190 zl - bo nie wystepuje ponoc zaden zamiennik - tylko bedzie bol jak sie okaze ze to nie to...
                          - a kupic w ciemno na allegro gaznik uzywke to tez jest obawa czy to samo nie jest padniete

                          Comment


                          • #28
                            yagas a co jeszcze robiłeś przy swojej Hani??gdzieś na forum czytałem że to mogą być przewody WN.ja mam na pewno walnięte przewody 1 i 3.są pęknięte więc muszę wymienić.tylko już dwa komplety zamówiłem( firmy sentech czy jakoś tak) i oba są za krótkie a niby odpowiadają do mojego modelu;/ wymieniam od razu też świece bo mogą być uszkodzone przez te przewody.jutro powinienem mieć już kabelki firmy Saqura.jak wymienię i się poprawi to dam Ci znać czy to to

                            Comment


                            • #29
                              wojtas - nie sadze zeby to byly przewody ale jak masz pekniete no to trzeba to wyeliminowac - wymienilem na poczatku swiece kable, kopulke, palec, - nawt kupilem modul zaplonowy - bo juz mialem podobna akcje i byl padniety modul zaplonowy - i dalej kicha - jakby cos to mam modul do sprzedania:
                              moduł zapłonowy honda civic (563477291) - Aukcje internetowe Allegro
                              jutro bede dzwonil do majstra czy moge mu dostaczyc samochod - bo bede wiedzial cos wiecej - ale z tego co wczesniej mowil ze to jakas gumka w gaznniku - ktora odpowiada z poziom paliwa czy jakos tak - i w serwisie firmowym to potwierdzili ...
                              - zobaczymy bo juz wymiekam od tygodnia nie jezdze bo moment zapale i zalewa swiece

                              Comment


                              • #30
                                ok.jakbyś doszedł o co biega to napisz ja już kabelki mam tylko jeszcze nie zmieniłem.też się odezwę jeśli zobaczę poprawę.pozdrawiam

                                Comment

                                Working...
                                X