Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki i Tarcze wymiana co polecacie do IX 2011-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przy tej firmie efekt będzie podobny, do tego klocki mają tendencje do pękania/ rozwarstwienia się niestety, ale o tym już pisałem wcześniej. Jeszcze kilka lat temu bym polecił tą firmę.

    Comment


    • Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
      Przy tej firmie efekt będzie podobny
      Nie wiem dlaczego tak uważasz. Textara używam od wielu lat i uwazam, ze jest to najlepszy producent czesci hamulcowych. Delphi był eksperymentem, ponieważ w drugim aucie, 2.5 tonowym klocku sprawdzają się dobrze. Textar nie sprawił mi nigdy problemów, poprzednio zrobiłem na nich 100 tys km beż najmniejszych problemów. W kilku poprzednich, również uzywalem textara i nic. Montuje je również w innych samochodach i o problemach nic nie słyszałem, w przeciwieństwie do zasyfialych ATE ( mialem caly nowy komplet w Lancerze, wytrzymaly dwa dni....) i rdzewiejacych jak szalone Brembo.
      Last edited by MW80; 06-01-2023, 22:40.

      Comment


      • Bo klocki się rozwarstwiaja.
        Wklejałem zdjęcia, linki z innych for, a sam miałem dość reklamacji tego towaru i wyleciał ze stanu magazynowego wraz z pakowaczem blueprint.
        Jedna i druga firma miała swoje "dobre" czasy i dobrą opinię.
        Dla jasności, nie wszystko wracało, ale jakaś partia wypłynęła wadliwa, bo tak jak napisałem był czas że sam polecałem tą firmę poprzez stosunek cenę do jakości.

        Comment


        • Zamieszczone przez MW80 Zobacz posta
          (...) w przeciwieństwie do zasyfialych ATE ( mialem caly nowy komplet w Lancerze, wytrzymaly dwa dni....)
          Rozwiniesz?

          Ciekawi mnie to bo w wielu swoich pojazdach często pakowałem klocki i/lub tarcze ATE i w sumie nigdy nie miałem powodu do narzekań.
          Last edited by Pete; 07-01-2023, 11:47.

          Comment


          • To co teraz warto kupować ?? Ja W Civicu wsadziłem klocki przód/tył ATE i w sumie jest wszystko ok. -przód pyli jak oem. W Opelku, 3 lata temu tarcze ATE i klocki jakieś o dziwnej nazwie i w sumie też jest ok.. Ale jakbym miał teraz kupować tarcze do Civicia, to patrząc na powyższe posty miałbym poważny problem - co wybrać..
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • Zamieszczone przez Pete Zobacz posta
              Rozwiniesz?

              Ciekawi mnie to bo w wielu swoich pojazdach często pakowałem klocki i/lub tarcze ATE i w sumie nigdy nie miałem powodu do narzekań.
              Kilka lat temu miałem Lancera, jeździłem na textarach, byłem szalenie zadowolony, kilkakrotnie uratoway mnie przed sporym dzwonem z predkociami autostradowymi, wowczas przekonalem sie ostatecznie do tej marki. W moich wczesniejszych samochodach Mitsubishi, Toyota, Mazda rowniez jezdzilem na Textarach, jednk jezdzilem znacznie mniej i po PL, gdzie przebiegi robilem w okolicach 20 tys km rocznie, wiec nie mialy okazji wykazania sie. Wracajac do ATE z Lancera. Kloci textara skonczyly sie, wiec nalezalo zmienic calosc. Kupilem z polecenia zestaw ATE, przod i tyl, lacznie z klockami. Po zalozeniu pojechalem do domu, ok 60km, co mnie zaskoczylo, pedal byl bardzo miekki a warstwa farby na tarczach szalenie gruba, co skutkowalo tragicznym hamowaniem, nie spotkalem sie nigdy z takim czyms. Na nastepny dzien jadac do pracy i zjezdzajac z autostrady, musialem zwolnic..... i sie zaczelo.... takiego walenia na kierownicy i pedale nie mialem nigdy.... Tarcze wytrzymaly dwa dni... i wowczac kosztowalo mnie to sporo kasy. Kupilem ponownie textary i problrmow nie mialem. Ponadto w kilku innych samochodach montowalem ATE i byly problrmy z klockami, material scierny byl zle wtryskiwany i byly w klockach dziury, czyli powierzchnia hamowania byla mniejsza. Rozmawialem na ten temat ze znajomym, ktory wowczas pracowal w ATU (siec warszatatow w DE), powiedziale, ze maja duzo reklamacji wlasnie na ATE. Od tamtej pory nie kupuje ich produktow. Moze sie polepszyly, aczkolwiek w moim przypadku niesmak pozostal.

              Comment


              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                To co teraz warto kupować ?? Ja W Civicu wsadziłem klocki przód/tył ATE i w sumie jest wszystko ok. -przód pyli jak oem. W Opelku, 3 lata temu tarcze ATE i klocki jakieś o dziwnej nazwie i w sumie też jest ok.. Ale jakbym miał teraz kupować tarcze do Civicia, to patrząc na powyższe posty miałbym poważny problem - co wybrać..
                Z cywilnych rozwiązań do codziennej jazdy pozostają chyba OEM, ATE i Zimmermann, może EBC.
                Oczywiście cenowo OEM Honda wchodzi w rewiry tarcz nawiercanych, quasi-sportowych, tuningowych itp.

                Też będę miał ten dylemat, na szczęście jeszcze nie teraz. Ale dobrze wiedzieć co w trawie piszczy i być przygotowanym.

                P.S. ATE nie miał w ofercie tarcz 293mm, konfigurator niczego nie pokazywał a tymczasem:



                - choć pewnie i tak dla ATE robi je Zimmermann.

                @MW80, dzięki za wyjaśnienie.
                Ja zawsze z warsztatu odbierałem auto już o oczyszczoną powierzchnią roboczą, swoją drogą ta powłoka zabezpieczająca jest świetna, po wielu latach nadal wygląda dobrze, zupełnie inna liga w stosunku do np. TRW, gdzie tarcze też niby zabezpieczone przed korozją a po pół roku wyglądały jakby 10 lat leżały w solance...
                Z ATE - jak z produktami wszystkich wielkich koncernów - jest problem wielu fabryk i różnic jakościowych między pozornie tym samym produktem. Tak bywało np. ze świecami, oponami.

                Niestety, wtopy zdarzają się nawet najbardziej renomowanym producentom a co gorsza, niektórzy sami świadomie zjeżdżają z jakością jadąc tylko na renomie marki.
                Last edited by Pete; 07-01-2023, 13:44.

                Comment


                • Proszę o podanie jakie tarcze ATE do civic ix 1.8 sport 2012 I jak można sprawdzić po vin bo na allegro wychodzi że te same co do civic x

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Stelmi Zobacz posta
                    Proszę o podanie jakie tarcze ATE do civic ix 1.8 sport 2012 I jak można sprawdzić po vin bo na allegro wychodzi że te same co do civic x
                    W sporcie masz 293mm, bardzo możliwe, że są takie same do X.
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • Tak wychodzi z katalogu hondy po vin nr. 45251-TGN-E00 tarcze

                      Comment


                      • Po wymianie na klocki i tarcze ATE piszcza hamulce jak lekko się hamuje i nie zawsze może te gumki prowadnic są do wymiany ktoś je smarował.

                        Comment


                        • U mnie w IX po wymianie na ATE było to samo, lekkie hamowanie i piszczą.

                          Comment


                          • Textar nie piszczą i 2 x mniej pyłu niż OEM. Zrobiłem jiz 30 tys km.
                            Hondziarze z Accorda polecili

                            Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka

                            Comment


                            • Nowy zestaw ATE przód i też lekkie hamowanie i piszcza , strasznie pyla całe felgi czarne .

                              Comment


                              • U mnie ATE nie piszczą, ale pylą.. z tym piszczeniem to chyba jakaś loteria.. jak komu się trafi. Zakładałem ATE na przód parę lat temu, niedawno tez na tył i nic nie piszczy.. tarcze nadal oem fabryka.
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X