Ponad max nie leje, raczej minimalnie przed max - aby się oszukać, że bierze mniej. Jestem już ekspertem w dolewaniu oleju w zależności od stanu na bagnecie. Co do kata - tłumaczę sobie tak - olej bardziej wodnisty to i tak kata nie zatyka.
0W20 (OEM) nie jest panaceum. Ale powiedzmy, że podjąłem taki krok - to już chcę go kontynuować aż do następnej wymiany oleju. Sprawdzając bagnet oliwa jest ciemna, raczej czarna - czyli robi swoje. Na papierze ciemny brąz/czarny.
Wczoraj przez 50min 4000obr/min autostradą z przegazówkami do 5000. Zahaczając o krajówkę gdzie 1-2-3 do odcięcia. Co ciekawe na silniku zupełnie nie robi to wrażenia pod względem temperatury. Po takiej ostrej jeździe wentylatory wyłączają się zanim zdążę zajrzeć pod maskę. Podobnie było gdy byłem na torze. Koledze w konkurencyjnej marce wentylatory właściwie nie przestawały się kręcić (ew. na chwilę) a u mnie cisza.
@emvipi: Skoro masz R1A to nie masz problemu z olejem. Przejedź się trochę w trasę po czerwonym polu to przedmuchasz kata.
0W20 (OEM) nie jest panaceum. Ale powiedzmy, że podjąłem taki krok - to już chcę go kontynuować aż do następnej wymiany oleju. Sprawdzając bagnet oliwa jest ciemna, raczej czarna - czyli robi swoje. Na papierze ciemny brąz/czarny.
Wczoraj przez 50min 4000obr/min autostradą z przegazówkami do 5000. Zahaczając o krajówkę gdzie 1-2-3 do odcięcia. Co ciekawe na silniku zupełnie nie robi to wrażenia pod względem temperatury. Po takiej ostrej jeździe wentylatory wyłączają się zanim zdążę zajrzeć pod maskę. Podobnie było gdy byłem na torze. Koledze w konkurencyjnej marce wentylatory właściwie nie przestawały się kręcić (ew. na chwilę) a u mnie cisza.
@emvipi: Skoro masz R1A to nie masz problemu z olejem. Przejedź się trochę w trasę po czerwonym polu to przedmuchasz kata.
Comment