Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Remont silnika tłoki R1A_R3A rocznik 2012 - Zbiórka

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez DS72 Zobacz posta
    Będę miał w takim razie pewnie niedługo CIVIC a na sprzedaż.
    Biorę od razu za 20 tyś zł bez targowania Żona będzie wniebowzięta.

    Comment


    • Tłoki z pierścieniami wymienić i auto hula jak ta lala.. nawet uszczelniaczy bym nie ruszał.. no chyba, że ma nalatane ponad 150tys. km, to można od razu i to wymienić przy rozbiórce
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
        nawet uszczelniaczy bym nie ruszał.. no chyba, że ma nalatane ponad 150tys. km, to można od razu i to wymienić przy rozbiórce
        Uszczelniacze to niewielki koszt ale zawsze można je wymienić przy znacznie większym przebiegu bez zdejmowania głowicy.

        Comment


        • Widzę Koledzy że żarty was się trzymają, ale w końcu dobry humor to podstawa. Nie jest to fura po dziadku, nie mam też 5 dzieci. Honda ma przebieg 185 tys.i nie wiem po prostu czy taki remoncik jeszcze się kalkuluje, tym bardziej że nie bardzo jest komu to zrobić a ja nie mam aż tak dużo wiedzy i warunków. Aha za 2 dychy mogę najwyżej pozwolić na nią popatrzeć godz. dziennie przez pół roku

          Comment


          • No i git że potrafisz oddzielić niewinne żarty od złośliwości,bo dzisiaj z niektórymi to już nawet pożartować się nie da.

            Comment


            • E tam, życie bez żartów i dystansu do siebie jest do bani. A problem z hondką dalej pozostał i to jest do bani. W sumie to nawet polubiłem ten samochód.
              polubiłem ten samochód.

              Comment


              • Zamieszczone przez DS72 Zobacz posta
                W sumie to nawet polubiłem ten samochód.
                polubiłem ten samochód.
                Chyba bardzo go polubiłeś bo aż dwa razy

                Comment


                • No niby tak, ale to chochlik jakiś komputerowy. Tak naprawdę to chciałbym taką z 2016. Ale jeszcze wszystko przede mną.

                  Comment


                  • Hej, zamierzałem kupić hanię właśnie 2012 rocznik. Czy pobór oleju jest we wszystkich 1.8 z tego roku czy ta usterka dotyczyła tylko jakiejś serii, na dany rynek ? Czy jednak celować w 2013+, żeby uniknąć co by nie mówić dość kosztownej naprawy. Dzięki

                    Comment


                    • Z lektury forum wynika, że nie każda sztuka z 2012 ma felerne tłoki powodujące nadmierny pobór oleju.
                      Po co jednak ryzykować?
                      Ja bym celował w młodszy rocznik.

                      Comment


                      • Ostatnio zagłębiłem się w temat i na stół trafił Civic IX z 2013r gdzie były R3A
                        Po telefonie do Hondy i usłyszeniu ile sobie życzą za zestaw (sprzedawca z Hondy z rozbrajającą szczerością powiedział, że Honda o tym wie, dlatego jest dedykowany zestaw) postanowiłem zakupić pierścienie sportowe pod R1A + zastosować poszerzenie rowków na tłokach (w profesjonalnym zakładzie). Całość operacji wyszła dużo mniej, niż zestaw nowych tłoków i pierścieni od Hondy
                        W ASO Hondy za zestaw samych pierścieni życzą sobie ponad 1600zł Za tyle mam 4 fajne zestawy kutych pierścieni - więc kogoś poniosło z wyceną w Hondzie.
                        Poszerzenie rowków na tłokach 100zł komplet, pierścienie 200zł - reszta to robota + uszczelki, olej itd.
                        Jeśli ktoś się zastanawia co robić - nie warto kupować gotowego zestawu. Auto jeździ, ma się dobrze, oleju nie bierze

                        Zamieszczone przez forgiver Zobacz posta
                        Hej, zamierzałem kupić hanię właśnie 2012 rocznik. Czy pobór oleju jest we wszystkich 1.8 z tego roku czy ta usterka dotyczyła tylko jakiejś serii, na dany rynek ? Czy jednak celować w 2013+, żeby uniknąć co by nie mówić dość kosztownej naprawy. Dzięki
                        Jest kosztowna jak pojedziesz do ASO. Jak masz ogarnięty warsztat lub mechanika to nie jest to straszna robota.

                        P.S. Dodam od siebie, że auto ma niecałe 200tys km, silnik i osprzęt wyglądają jak nowe. Gdyby nie fakt zużywania ok. 0,7l na 1000km oleju, nie byłoby to ruszane.
                        Załączone pliki

                        Comment


                        • Zamieszczone przez lukas-comp Zobacz posta
                          Ostatnio zagłębiłem się w temat i na stół trafił Civic IX z 2013r gdzie były R3A
                          Po telefonie do Hondy i usłyszeniu ile sobie życzą za zestaw (sprzedawca z Hondy z rozbrajającą szczerością powiedział, że Honda o tym wie, dlatego jest dedykowany zestaw) postanowiłem zakupić pierścienie sportowe pod R1A + zastosować poszerzenie rowków na tłokach (w profesjonalnym zakładzie). Całość operacji wyszła dużo mniej, niż zestaw nowych tłoków i pierścieni od Hondy
                          W ASO Hondy za zestaw samych pierścieni życzą sobie ponad 1600zł Za tyle mam 4 fajne zestawy kutych pierścieni - więc kogoś poniosło z wyceną w Hondzie.
                          Poszerzenie rowków na tłokach 100zł komplet, pierścienie 200zł - reszta to robota + uszczelki, olej itd.
                          Jeśli ktoś się zastanawia co robić - nie warto kupować gotowego zestawu. Auto jeździ, ma się dobrze, oleju nie bierze



                          Jest kosztowna jak pojedziesz do ASO. Jak masz ogarnięty warsztat lub mechanika to nie jest to straszna robota.

                          P.S. Dodam od siebie, że auto ma niecałe 200tys km, silnik i osprzęt wyglądają jak nowe. Gdyby nie fakt zużywania ok. 0,7l na 1000km oleju, nie byłoby to ruszane.
                          Czyli wyszło Ciebie tyle co zestaw serwisowy oryginalny HONDA (cztery nowe tłoki z pierścieniami) z ....... To że w ASO jest dwa razy drożej to norma...

                          Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
                          Last edited by Grzechu; 09-02-2021, 10:18. Powód: reklama reg.pkt.5

                          Comment


                          • Zamieszczone przez lukas-comp Zobacz posta
                            Ostatnio zagłębiłem się w temat i na stół trafił Civic IX z 2013r gdzie były R3A
                            Po telefonie do Hondy i usłyszeniu ile sobie życzą za zestaw (sprzedawca z Hondy z rozbrajającą szczerością powiedział, że Honda o tym wie, dlatego jest dedykowany zestaw) postanowiłem zakupić pierścienie sportowe pod R1A + zastosować poszerzenie rowków na tłokach (w profesjonalnym zakładzie). Całość operacji wyszła dużo mniej, niż zestaw nowych tłoków i pierścieni od Hondy
                            W ASO Hondy za zestaw samych pierścieni życzą sobie ponad 1600zł Za tyle mam 4 fajne zestawy kutych pierścieni - więc kogoś poniosło z wyceną w Hondzie.
                            Poszerzenie rowków na tłokach 100zł komplet, pierścienie 200zł - reszta to robota + uszczelki, olej itd.
                            Jeśli ktoś się zastanawia co robić - nie warto kupować gotowego zestawu. Auto jeździ, ma się dobrze, oleju nie bierze



                            Jest kosztowna jak pojedziesz do ASO. Jak masz ogarnięty warsztat lub mechanika to nie jest to straszna robota.

                            P.S. Dodam od siebie, że auto ma niecałe 200tys km, silnik i osprzęt wyglądają jak nowe. Gdyby nie fakt zużywania ok. 0,7l na 1000km oleju, nie byłoby to ruszane.
                            Rowki roztoczyłeś a jeszcze nawet nagarów dobrze nie wyczyściłeś.

                            Daj linka do tych pierścieni.
                            Pewnie dedykowane do b serii, średnica cylindra niby też 81 mm, wysokość pierścieni chyba 1,2x1,2(albo 1,5)x2,8mm

                            Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                            Czyli wyszło Ciebie tyle co zestaw serwisowy oryginalny HONDA (cztery nowe tłoki z pierścieniami) z Haparts. To że w ASO jest dwa razy drożej to norma...
                            Akurat w Haparts bywa drożej, bynajmniej panewki korbowodowe do d14z6 w ASO w Słupsku były około 100 zł tańsze.
                            Last edited by gkill; 07-02-2021, 22:33.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez lukas-comp Zobacz posta
                              zakupić pierścienie sportowe pod R1A + zastosować poszerzenie rowków na tłokach (w profesjonalnym zakładzie).
                              Tylko poszerzenie ? Według jakiego wymiaru? Miałeś jakieś wytyczne pod te pierścienie ? Moim zdaniem to trochę ryzykowana robota.. dużo już km zrobiłeś ?
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • Dobre pytanie. Bo jak już wcześniej pisałem już ktoś coś podobnego zrobił w R20A3 i przez pierwsze 1000 km było ok a potem lipa.

                                Comment

                                Working...
                                X