Witam,
Niedawno wymieniałem filtr paliwa w VIII gen. w ASO Świdnica przy przebiegu 109 tys. km., bo w mojej książce serwisowej germańskiej (autko z Niemiec) napisali, że wymiana ma być przy 120 tys. Wymienili bez problemu, efektów jakiś specjalnych nie odczułem. Koszt to filtr za 350 zł + 200 robocizna. Jednak mechanik sam przyznał, że póki nie ma problemów z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej to zostawiłby ten filtr, a sprawdziłby lepiej i wyregulowałby ewentualnie zawory przy tym przebiegu. Także nie ma co przesadzać z tym filtrem póki wszystko gra.
pozdr
dareq
Niedawno wymieniałem filtr paliwa w VIII gen. w ASO Świdnica przy przebiegu 109 tys. km., bo w mojej książce serwisowej germańskiej (autko z Niemiec) napisali, że wymiana ma być przy 120 tys. Wymienili bez problemu, efektów jakiś specjalnych nie odczułem. Koszt to filtr za 350 zł + 200 robocizna. Jednak mechanik sam przyznał, że póki nie ma problemów z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej to zostawiłby ten filtr, a sprawdziłby lepiej i wyregulowałby ewentualnie zawory przy tym przebiegu. Także nie ma co przesadzać z tym filtrem póki wszystko gra.
pozdr
dareq
Comment