A tak trochę wracając do tematu, do dużo odpowiedzi na temat znajdziecie tu:
Ja osobiście nadal uważam, że 1.4 (tak właściwie to jest silnik 1,33) jest po prostu trochę za słaby do 1,3 tonowego Civica, a przede wszystkim ma na tą masę za mały moment obrotowy. W dodatku dla mnie niezbyt pasuje do raczej dynamicznego wizerunku auta - 13 sekund do setki (w testach nawet 13,4) czynią go jednym z wolniejszych aut w klasie, a nawet wolniejszym od wielu miejskich aut klasy B. Przepaść w osiągach do 1.8 jest spora, bo 4 sekundy do setki to inny wymiar dynamiki auta. A to wszystko za 4-5 tysięcy więcej i zaledwie litr pod dystrybutorem więcej. IMO grzech nie skorzystać. Chyba, że ktoś naprawdę spokojnie jeździ...
Ja osobiście nadal uważam, że 1.4 (tak właściwie to jest silnik 1,33) jest po prostu trochę za słaby do 1,3 tonowego Civica, a przede wszystkim ma na tą masę za mały moment obrotowy. W dodatku dla mnie niezbyt pasuje do raczej dynamicznego wizerunku auta - 13 sekund do setki (w testach nawet 13,4) czynią go jednym z wolniejszych aut w klasie, a nawet wolniejszym od wielu miejskich aut klasy B. Przepaść w osiągach do 1.8 jest spora, bo 4 sekundy do setki to inny wymiar dynamiki auta. A to wszystko za 4-5 tysięcy więcej i zaledwie litr pod dystrybutorem więcej. IMO grzech nie skorzystać. Chyba, że ktoś naprawdę spokojnie jeździ...
Comment