Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gwarancja, a felgi z oponami zimowymi we własnym zakresie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    U mnie kolejność wyboru by była taka: Conti TS850, GY UG9, Nokian WR D4, potem Dunlop i reszta. Jest jeszcze Michelin Pilot Alpin 4 ale zwykle jest nonsensownie drogi, a raczej dyskusyjne czy jest w czymś lepszy.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #32
      Jeździłam na Conti, UG, a teraz mam Nokiany. I mogę powiedzieć, że powyższa kolejność odpowiada moim odczuciom z jazdy tymi oponami w warunkach miejskich. Bo na ostrym śniegu nie miałam ich okazji testować, a to jak wiadomo zupełnie inny poziom wymagań :-)

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Żeby nie było zdziwienia: choć to fińskie opony, większość produkcji robią made in Russia
        Kupiłem we wrześni dwa komplety WR D4 do Hani i WR D3 SUV do auta rodziców.... D4 dostałem made in Finland, a D3 SUV Made in Russia .
        Przejechałem już na tych oponach prawie 10 kkm i muszę przyznać, że w kiepskich warunkach parę razy uratowała mi tyłek (gdy inni już lecieli na ABSie, moje koła dalej trzymały przy maksymalnym wciśnięciu hamulca), szczerze polecam .

        Comment


        • #34
          A ja dostałem w salonie Nokian W+ (wzór bieznika WR D3) w rozmiarze 225/45/17 i moim zdaniem są mocno przeciętne. Szczególnie na mokrym.

          Comment


          • #35
            Thomas...nie porównujmy W+, który ma bardzo słabe oceny i słabiutką etykietę unijną (E F 72 dB w tym rozmiarze) z WR D3/D4 (C C 69 dB / C A 69 dB)... Poza tym jak patrzę na W+ to ma sporo różniący się bieżnik od WR D3.

            Comment


            • #36
              Jeżdżę na Nokianach WR D4 i stwierdzam, że to świetne opony. Doskonała relacja ceny do jakości. Na śniegu trudno je wyprowadzić z równowagi. I o dziwo całkiem kulturalne na suchym asfalcie.
              Jeszcze słowo w temacie felgi stalowe vs. aluminiowe. Warto zauważyć, jeśli ktoś zwraca na to uwagę, że za cenę 600-800 zł za komplet porządnych stalówek szalenie ciężko będzie znaleźć nowe alusy 16" o wadze 8,5 kg sztuka

              Comment


              • #37
                Mam podobne spostrzeżenia co do WR D4 . Zdziwiłem się, gdy zobaczyłem dzisiaj, że kosztuje 75 zł za sztukę więcej niż, gdy kupowałem we wrześniu

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                  Thomas...nie porównujmy W+, który ma bardzo słabe oceny i słabiutką etykietę unijną (E F 72 dB w tym rozmiarze) z WR D3/D4 (C C 69 dB / C A 69 dB)... Poza tym jak patrzę na W+ to ma sporo różniący się bieżnik od WR D3.
                  W moim rozmiarze mają wzór jak D3, tylko parametry sporo gorsze. Dostałem je gratis do auta, więc nie narzekam. Aczkolwiek następne będą raczej jakieś z wyższej półki.

                  Info z opony.com:
                  UWAGA! Nokian W+ w rozmiarach: 155/70R13, 175/70R13, 165/70R14, 175/70R14, 185/70R14 oraz 185/60R14 ma wzór bieżnika Nokian W. Nokian W+ w rozmiarach 175/65R14, 185/65R14, 195/60R15, 185/65R15, 195/65R15, 205/65R15, 205/55R16, 215/55R16, 225/55R16 i 225/45R17 posiada wzór bieżnika Nokian WR. Nie wolno montować na jednej osi opon Nokian W+ z Nokianem WR a także opony Nokian W+ z Nokianem W!
                  Last edited by Thomas; 06-03-2016, 10:23.

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Thomas Zobacz posta
                    Info z opony.com:
                    UWAGA! Nokian W+ w rozmiarach: 155/70R13, 175/70R13, 165/70R14, 175/70R14, 185/70R14 oraz 185/60R14 ma wzór bieżnika Nokian W. Nokian W+ w rozmiarach 175/65R14, 185/65R14, 195/60R15, 185/65R15, 195/65R15, 205/65R15, 205/55R16, 215/55R16, 225/55R16 i 225/45R17 posiada wzór bieżnika Nokian WR. Nie wolno montować na jednej osi opon Nokian W+ z Nokianem WR a także opony Nokian W+ z Nokianem W!
                    Tak głęboko nie grzebałem, bo nie interesowała mnie ta opona. Na zdjęciach wygląda to trochę inaczej. Ale przyznaję Ci rację, darowanemu koniowi... .

                    Comment


                    • #40
                      Nokian W+ to typowa śniegówka. Nie ma co porównywać do D3.

                      Comment


                      • #41
                        Teraz mamy takie zimy, że najlepiej kupować najdroższe i najlepsze opony, a śnieg tak długo leży na drogach, że najlepiej od razu kupić opony z kolcami
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • #42
                          No wiesz...jak ktoś jeździ np. w Alpy to nawet z powodu takiego jednego wyjazdu kupi opony na śnieg, chociażby 90% zimy w Polsce miałby jeździć po asfalcie czy błocie..

                          Comment


                          • #43
                            No wiesz, jak bym jechał gdzieś gdzie leży cały czas śnieg to bym założył łańcuchy.. sprawdzone i skuteczne rozwiązanie.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • #44
                              Tylko, że w Alpach czy w jakichkolwiek innych górach nie ma cały czas śniegu na drogach, a na niektóre rozmiary kół do niektórych aut łańcuchów nie da się nałożyć (np. 17 cali w IX gen tylko te częściowe łańcuchy Thule, które cenę mają z kosmosu i nie opłaca się ich kupować). Moim zdaniem dobra opona to podstawa bezpieczeństwa, a za jakość trzeba zapłacić.
                              W ujemnej temperaturze na pewno zimówka będzie zachowywała się lepiej niż letnia, a zimówka premium lepiej niż budżetowa. A to czy kupisz zimówkę bardziej na śnieg czy bardziej na asfalt i za jaką cenę to już indywidualna sprawa, każdy sam musi to sobie przekalkulować. Nie rozumiem trochę Twego wczorajszego, ironicznego wpisu, ale spoko, miałeś do niego prawo .

                              Comment


                              • #45
                                Przeczytałem cały temat i nadal nie wiem czego szukać/co polecacie?
                                225/45/R17 na OEM felgach, co proponujecie w cenie do 2000 netto za komplet?

                                Comment

                                Working...
                                X